Skocz do zawartości

Rolek

Zarejestrowani
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 LCI 318D

Osiągnięcia Rolek

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. pawelgawel Mógłbyś wytłumaczyć o co chodzi z ciśnieniem skorygowanym, że jednym razem miałem bliskie 0, a teraz ciągle powyżej 22000 ??? Drugie pytanie czy ciśnienie przed DPF jest w normie???
  2. Czy bezpłatna wymiana chłodniczki dotyczy także e90 z n47 2009r. ??
  3. Zdjęcia dla tych, którzy pytają o co chodzi z akcją serwisową na wtyk dmuchawy :) :cool2: jak widać przewody miały ciepło :cool2:
  4. Niqueide N47 posiada jeden czujnik przed DPF-em. W b-tool szukaj ''ciśnienie wsteczne''
  5. Porównanie 12 letniej membrany z nową :) Na zdjęciach widać jak stara stwardniała.
  6. Ja kupowałem w motostacja Kraków, na stronie nie dostępne ale sprowadzą bez problemu https://motostacja.com/p/VAICO-V20-1797/
  7. Lepiej późno niż wcale w N47 membrana odmy jest wymienna, może wyglądać na dobrą, ale nie będzie spełniać swojej funkcji. Powód to twardniejąca guma. Zasada działania jest prosta, podczas przyśpieszania, wytwarza się podciśnienie w dolocie powietrza do turbo dzięki czemu membrana jest zasysana mimo sprężynki i przymyka kanał odpowietrzający silnik, aby zapobiec wysysaniu oleju z silnika, Stara membrana jest twarda + do tego sprężynka przez co nie ma wystarczającego podciśnienia aby zassać membranę i stąd większe ilości oleju w dolocie. Przykład z życia, Samochód ciężarowy Scania, zasada działania odpowietrzania skrzyni korbowej taka sama jak w bmw, pęknięta membrana przez co silnik wysysał 20L. oleju na 1000km Koszt nie duży i myślę że co trzecią wymianę oleju można wymienić. Zestaw VAICO do kupienia za około 130zł.
  8. Witaj pawelgawel :modlitwa: Bmw E90 318D n47 2009r. Czy zgłaszał ktoś ostatnio problemy z odczytem błędów?? Pytam, ponieważ miałem dwa błędy: 498E- Czujnik poziomu oleju (prawdopodobnie uszkodził się, ponieważ miałem wyciek z podstawy filtra oleju i czujnik był cały zalany) 4B1C- Podgrzewanie filtra paliwa-sterowanie (ten błąd miałem od początku) Ostatnio aktualizowałem aplikacje, dzisiaj sprawdzam błędy i w silniku nie ma ani jednego, a nic nie robiłem poza wyciekiem oleju. Zastanowiło mnie to, bo od około 2tygodni EGR nie otwiera się, a błędu nie ma żadnego, mimo to DPF wypala się bez problemu. Pytanie czy kod błędu 498E odpowiada na pewno za czujnik poziomu oleju?? Czy ewentualnie błąd czujnika poziomu oleju może mieć wpływ na nie otwieranie się EGR??? Samochód jeździ bez problemu, jedynie dłużej się nagrzewa. Pytam o to wszystko, ponieważ kiedyś miałem uszkodzony czujnik ciśnienia spalin i komputer BOSCH widział błąd, a aplikacja nie widziała.
  9. marcusbmw Jest możliwość uruchomienia pompy w baku za pomocą aplikacji, sprawdza się bardzo dobrze przy wymianie filtra. A co do zaworu niech inni się wypowiedzą :)
  10. leoni89 O to właśnie mi chodzi, że ,,nie wszystko złoto co się świeci" :cool2:
  11. leoni89 u mnie w N47 też wypalanie rozpoczyna się od 60*C, także chyba to normalne zjawisko To samo jest z EGR, wszyscy piszą że EGR jest potrzebny do prawidłowego wypalania, a przez cały okres wypalania EGR u mnie jest zamknięty.
  12. arek3dt zamontuj Catch oil tank żeby w 100% wykluczyć odmę, bo że czyszczona, niekoniecznie oznacza sprawną, Lub po prostu puść węża od odmy prosto pod auto i zobaczysz efekty.
  13. Witam E90 LCi 318D N47 143km Turbo GARRETT Pytanie, regenerować czy jeździć i obserwować?? Wąż od turbo do intercoolera mokry w oleju, choć ubytku w silniku nie widać, zastanawiam się czy turbo puszcza czy odma. Uszczelniacz/oring na wężu zmieniany w maju (zamiennik) Odmę sprawdzałem w maju, dokładnie membranę i była w dobrym stanie, Turbo od strony zimnej sprawdzałem dzisiaj (22.08.2020) i jest delikatny luz wzdłużny i poprzeczny, nie miałem możliwości demontażu DPF-a, żeby sprawdzić w jakim stanie strona gorąca. Na zdjęciach widać że wirnik oberwał prawdopodobnie kawałkiem dolotu (kierownicami powietrza???) Mam dwa zdjęcia od strony plecionki, widać na nim że DPF przepuszcza spaliny, ale czy można stwierdzić po zdjęciu czy olej idzie na wydech???
  14. Witaj pawelgawel Z podglądu DPF zniknęła temp. spalin Czy ustawiając temp. spalin (bank1) daje te same pomiary?? Silnik N47
  15. Witaj Kruk Mógłbyś sprawdzić vin czy jest jakaś akcja?? VIN: WBAPN11020A257236 Z góry dziękuję :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.