Skocz do zawartości

rusoe90

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 M47

Osiągnięcia rusoe90

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany. Okazało się ze wina nie stoi po stronie elektrycznej ( błąd pomimo ze cały czas jest to klimatyzacja i tak działa ). Pojechałem do innego serwisu klimatyzacji tam dowiedziałem się ze sprężarka normalnie startuje wiec albo chłodnica albo zawór rozprężny. Następnego dnia chłodnica była sprawdzona i wszystko było z nią w porządku. Przy okazji wymieniłem osuszacz. Zawór rozprężny - niby się nie psuje ale u mnie on był powodem usterki układu. Klimatyzacja chłodzi aż miło.
  2. Dobra. Zrobiłem tak jak mówiłeś. Podpiąłem na krótko +12V do zaworu sprężarki i jednoczenie obserwowałem co się dzieje w INPIE. Maksymalna wartość ciśnienia to 10.5 bara auto było jeszcze ciepła a ciśnienie początkowe około 8 bar. Nie zauważyłem aby silnik pracował jakoś ciężej przy załączeniu sprężarki a chyba powinienem zauważyć... i nie było tak jak napisałeś ze wywaliło mi czynnik. Cały czas 10.5 bara ciśnienia maksymalne. Niestety jednak nadal nie odczułem zimnego powiewu w środku. Jedynym pozytywnym aspektem tej próby to fakt ze z parownika wydobyła się woda która została na podłodze ( miał 3 stopnie ). W dodatku poprosiłem znajomego o to żeby odpiął swoją sprężarkę i sprawdził jaki mu wyskoczy błąd i nie uwierzycie ale błąd taki sam jak mój czyli E72D.... pytanie czemu widzi błąd skoro zawór pracuje ?
  3. Założyłem stara sprężarkę i pojawia się ciśnienie 8-9 bar sprawdzane INPA jednak mimo to klimatyzacja nie daje chłodu. Pytanie. Czy jest w instalacji gdzieś jeszcze jakiś zawór który może blokować działanie tej klimatyzacji ??
  4. Odkryłem ze problem cały czas jest w sprężarce. Nie pompuje. Mając stara na stole również odkryłem ze zaczyna pracować wtedy kiedy ma odpowiednia ilość oleju ( temat poruszany na internecie przy sprezarkach denso 5SE12C )
  5. Ciśnienie widzi w układzie sprawdzone interfejsem diagnostycznym. Skoro widzi usterkę to gdzie może jeszcze blokować chłodzenie ??
  6. Zawór sterowany jest sygnałem PWM. Czyli oscyloskop jest potrzebny. Ciśnienie jest tylko nie rozumiem jednej rzeczy... skoro dochodzi sygnał ( podpiąłem stary zawór ) to dlaczego nie chłodzi ?
  7. Tak moduł był przekodowany. Błąd pojawia się się po każdej próbie załączenia klimatyzacji. Sygnał PDM dochodzi do zaworu sprężarki, sprawdzone na starym zaworze. Jednak żadnej reakcji nie ma.
  8. Niestety nadal nie posiadam odpowiedzi na moje pytanie... Do zaworu dochodzi prąd ( sygnał ) jednak klimatyzacja nad nie chodzi... czego dalej szukać
  9. Sprawa została rozwiązana. Lusterka były po prostu „wyłączone”. Fachowiec podlaczyl komputer i działają poprawnie
  10. Będę musiał jechać do specjalisty żeby zakodować. Nic nie mówi ci ten błąd ? Błąd E72D14
  11. Auto jest po przekładce. Nie mam pojęcia czy był wymieniany czy nie w każdym razie każda funkcja działa poprawnie. Napięcie dochodzi na sprężarkę po wciśnięciu przycisku śnieżynki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.