Skocz do zawartości

kredens

Zarejestrowani
  • Postów

    162
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    już żadne

Osiągnięcia kredens

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Słuchaj sprzedawców w sklepie, to będziesz zimą w klapkach chodził
  2. A pare linijek niżej jest temat dokładnie o tym samym, nawet się nie chce rzucić okiem :mad2:
  3. Miałem kiedyś podobny problem w innym aucie - po wymianie wahaczy serwis zamontował czujnik odwrotnie. Efekt ten sam - lampy w kosmos ;) zawsze trzeba sprawdzać od najprostszych rzeczy
  4. Nic nie rób, żadnych zaworów :lol: 2-3 obroty silnika raz na jakiś czas to jest nic, zresztą żadne auto nigdy nie zachowuje się w 100% idealnie tak samo za każdym razem, każde auto które startuje "od strzała", czasem zakręci chwilę - jakby się człowiek miał przejmować takimi rzeczami, to by wszyscy chodzili siwi lub łysi ze stresu.
  5. widzę czytanie ze zrozumieniem nie jest twoją mocną stroną, ale przynajmniej znajomość różnych firm jest.
  6. Nie ma zabawy w podnoszenie mocy (nie mówimy o odkręcaniu zmian w silniku celowo osłabionym przez producenta, jak w przypadku 325i). Potem pozostaje co? Pozbycie się katów, sportowe (czyli puszczające syf) filtry powietrza, ostre wałki, paliwo pb100 i jakaś pożal się boże mapa - kupa zachodu, dużo pieniędzy, a ostatecznie będzie z +15hp i +20nm, nieodczuwalne i to do tego się odnosilismy.
  7. W E90 to się nie opłaci w ani jedno ani drugie inwestować, pojeździsz chwilę i będziesz chciał przesiąść się na coś jak nie szybszego, to na pewno nowszego. Forsa w błoto
  8. @kkx5 to nie jest kwestia wieku, tylko oleju w głowie - widuje takie "porobione" BMKi (ale tez Hondy np) w swojej okolicy - prują się, jakby miały zaraz eksplodować, a na światłach wyprzedzają je ludzie w zwykłych autach :lol: Do autora - temat poruszany zyliony razy, nie wiem chyba jakiś banner powinien mrugać na górze forum, żeby się ludzie w końcu nauczyli - nie kupuje się wolnossaka, żeby wyciskać z niego jakąś moc. (Chyba że pod kątem uturbienia/kompresora, ale jak ktoś się w coś takiego bawi, to nie zadaje głupich pytań w internecie).
  9. A dlaczego nie jak normalny człowiek, odkręcając korek na misie olejowej?
  10. nie widziałem głupszego rozwiązania, niż to zastosowane w e9x - a jeździłem też m.in. Alfą Romeo, więc coś nt durnych rozwiązań wiem :lol: żeby w drzwiach, które nie są bezramkowe, woda lała się do wnętrza to już serio trzeba nawymyślać, brawo BMW (w moim też musiałem wymienić taśmę butylową)
  11. No a czego się spodziewałeś, skoro masz nieszczelność? Znajdź, zalataj, uzupełnij, fajrant
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.