Skocz do zawartości

slawek-ch

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 320d 136km 1998
    BMW E46 330d 184km 2000

Osiągnięcia slawek-ch

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Po dwóch browarach żona mówi podmien przełącznik. Tez tak zrobiłem i działa.
  2. Pacjent e46 sedan przed lift. Strona kierowcy działa bez problemu. Strona pasazera nie było wtyczki tylko kostki jak od strony pasazera. Przerobiłem na wtyczkę. Sterowanie na boki działa. Sterowanie góra dół niestety nie. Co może być przyczyna? Pomocy prosze
  3. Tak udało się ogarnąć. Powodem były zapieczone łopatki w turbinie.
  4. Nie chciały zejść. Zostały zmuszone do usuniecia
  5. Witam Za nic nie mogę zdjąć przewodu. Tej końcówki co się wciska. https://e.allegroimg.com/s1024/0cab57/62368b2548bfa3e72c6e8e6f0ebe Chodzi o coś takiego. Jakiś pomysł jak to wyjąć? Z góry dziękuję za pomoc.
  6. Szukałem podobnych wątków niestety akurat w ten deseń nie znalazłem. Pacjent e46 silnik 3,0d 184km m57 skrzynia manualna. Wersja przed lift rok 2000. Silnik na wolnych obrotach faluje w granicy 100 na obrotomierzu. Podczas dodawania gazu nie pracuje równo. Trzęsie silnikiem jak i budą. Po podpięciu pod kts wykazuje błędy: 13573 Sterowanie czasem grzania. Awaria sterownika żarzenia 565 Czujnik ciśnienia doładowania. Za niski sygnał 513 514 516 515 517 512 wtryskiwacz cylinder 1....6 spadek obciążenia 256 Przepływomierz masowy powietrza. Za niski sygnał 4496 Kontrolka ciśnienia w magistrali. Odchyłka regulacji Ciśnienie na cylindrach idealne i równe. Korekcja wtrysków 1. 0,64 2. -0,93 3. -0,95 4. 0,42 5. -0.70 6. 0,94 Mierzone na zimnym silniku. Podczas jazdy brak mocy. Przy przyspieszaniu silnik trzęsie budą. Pompa progowa wymieniona. Pompa CR sprawdzana podaje idealnie. Sprzęgło z dwumas praktycznie nowe. Proszę Was o pomoc. Od czego zacząć co wymienić?
  7. Witam wszystkich bardzo serdecznie. Na tym forum jako nowy użytkownik. Na innych już bardziej znany. Kilka lat temu byłem prezesem BMW Chojnice. W 2012 główny organizator Piknik BMW Chojnice. Przez moje życie przewinęło się kilka egzemplarzy BMW. Kilka E36 jedno E34 a obecnie są dwie E46. Największym sentymentem wspominam pierwsze e36 oraz e34. Mam nadzieję, że będzie miła współpraca również TU. Pozdrawiam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.