Skocz do zawartości

woltan

Zarejestrowani
  • Postów

    231
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    brak

Osiągnięcia woltan

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Te 20% ceny to troszkę przykolorowałeś🙂 Zestaw ebc przod to koszt okolo 4k Zestaw ate przod to koszt okolo 3k W obu przypadkach dolicz jeszcze robotę W aso ostatecznie po rabacie razem z robotą za przod 5,1k
  2. Mam obecnie 72kkm i widze ze tyl juz bardzo blisko. Rant na tarczy jest dość spory tak z 2-2,5mm więc są spore szanse ze będą klocki i tarcze do wymiany. Z przodu zostalo mi dużo wiecej klocka. Ale chce kupic wszystko na raz i tak napierw zmienie tył a później przód
  3. Tego się właśnie obawiam. Nie ma co kombinować.
  4. Dokładnie, masz rację. Nie ma sensu 1,5-2k zaoszczędze a później jeszcze cos „klęknie” i dea razy zapłacę.
  5. Z zakupem to nie ma problemu. Chodzi mi o to czy ktoś ma może prztestowany zestaw zamiennikow
  6. Panowie, czy może ktoś ma przerobiony temat zamienników tarcz i klocków do m340? Szykuje mi się powoli wymiana. W aso przód 5400 tył 3700 - trochę dużo
  7. Tak wiem ale mam gwarancje 5 lat i nie chciałbym jej stracić. Pozatym wcisnięcie przycisku weszło w krew i wogóle tego nie zauważam.
  8. Ja nie trawie start stop. Więc ustawiam sport ind i start stop jest wyłączony. Fakt za każdym wsiadaniem wysiadaniem trzeba wybrać tryb , ale jest to jedno naciśnięcie jednego przycisku:). Ja przed zakupem 330i jeździłem około 4 miesiące 330 i 320d I dzięki Bogu źle mi zamówili auto i wykorzystałem możliwość ponownego zamówienia i wybrałem 340i. Jeżeli możesz wydać więcej wybierz 340. Po dwóch latach jeżdżenia w mojej ocenie to mega fajne auto.
  9. Ja w fusie za wymianę oleju w skrzyni biegow metodą dynamiczną razem z misą z filtrem + wymiana oleju w skrzyni rozdzielczej+ wymiana oleju w dyferencjałach łącznie zapłaciłem 4700
  10. woltan

    GPF M340i

    Ja wjąłem spreżynę/zagięty drut łączący silnik klapy z klapa. Wtedy nie widać bledów. Ale po dłuższym okresie jazdy po miescie wywala bląd napędu. Człowiek z serwisu powiedział że to od otwartej klapy i nie wypalonego gpf poradził żeby auto przegonić po autostradzie raz na jakiś czas i powinno być ok.
  11. w serwisie chyba tak robia skoro 7,2l na kwitach piszą:)
  12. Wygląda na to że 7.2 l to wypełnienie czystego silnika. Wiadomo że podczas spuszczania oleju nie jesteśmy w stanie zrobić tego w 100% ( jest to około 90-95%) z tego wynika prawdopodobnie 6,5l które jest wszędzie podawane. Jedynym sensownym rozwiązaniem jeżeli ktoś wymienia sam to wlanie 6.5l i sprawdzenie wskazań na kompie. Jeszcze przed kolejną wymianą doleje do tych 7,2l i zobaczę wskazania kompa (jak czuły jest czujnik) Jeżeli pokaże za dużo to fajnie, jeżeli nie to lipa :mrgreen: i nadal nic nie wiem.
  13. Ja dziś byłem przypadkiem w serwisie i poruszyłem temat ile oleju. Wg instrukcji 7,2l. No to się pytam proszę Pana wlałem 6,5l i mam max. O co chodzi ? Odpowiedzi nie otrzymałem. Więc jedynym rozwiązaniem to przed wymianą oleju doleję 0,7 l i zobaczymy co wtedy komp pokarze.
  14. U mnie rownież przekładnia do wymiany. Zostalem oczywiście zlany przez jednego pana z serwisu Ale nie odpuscilem i inny mistrz poprosił o nagranie filmów. Dopiero po tym zaakceptowano wymianę przekładni na ktorą czekam już 2-3 miesiące bo brak w magazynie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.