Skocz do zawartości

czaja1295

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E92 328i 2011 LCI USA
    Le mans blau

Osiągnięcia czaja1295

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Cześć wszysktim! Jestem zmuszony wymienić silnik w swoim e92 2011 LCI z USA. Motor to tak jak w opisie N52KB30 234KM 2011, niespotykany zbyt często w Europie. Auto ma manualną skrzynię biegów Auto jest zasilane LPG W związku z powyższym, ze względu na niedostępność silnika na rynku w Polsce czy jest możliwość zamiany silnia na inny, tak że będzie pasowal 1:1? Myślałem, żeby zamienić go na N51B30 234km, jest jedna/2 sztuki na portalach aukcyjnych. Bądź ewentualnie na N52B30 258km. Proszę o pomoc ! :)
  2. Cześć ! Mam pytanie, czy ktoś z Was wymieniał rozrząd, łańcuch pompy i całą resztę oprzyżądowania potrzebnego do wymiany? Czy to się w ogóle robi i jeśli tak to przy jakich przebiegach ? Coś mi auto chrobocze na zimnych, po pęknięciu paska PK przesunął się uszczelniacz, zrobił się wyciek oleju. Uszczelniacz założony nowy, a auto chodzi jak chodziło. W związku z tym mechanik postawił diagnozę, że to ślizgi rozrządu i dobrze będzie wymienić cały rozrząd,, łańcuch pompy, sprzegielko altenratora, bo nie dziala, napinacz paska, bo coś nie tak, znowu wymiana uszczelniacza wału, uszczelka misy olejowej i uszczelka dekla pokrywy zaworów. Rozrząd wycenił na 672PLN, łańcuch pompy na 674 PLN, czy to normalne ceny, robota za to 1200 PLN , czy to normalne ceny? Czy zdzierstwo ? Czy to w ogóle się robi ? Łączna naprawa wyceniona na trochę ponad 4k..
  3. to raczej ty czytaj: Bo ma pewnie zwykle felgi z E9x tylko wziąl pierwsze lepsze info z neta i bylo pewnie dla felg o parametrach do e46. Dokładnie tak, felga pochodzi z e92, na takich auto wyjechało z salonu. Dziękuję Ci bardzo za pomoc i zrozumienie mojej nieudolności :)
  4. W takim razie wybacz, myślałem że wszystkie styling 152 mają takie same ET, dlatego cos mi nie pasowało. Info o moim et pochodzi z neta z innych felg, w związku z tym pewnie jest tak jak mówisz, że mam et 34 i 37.
  5. Nie wydaje mi się, aby pochodzenie było z E46/e85, ponieważ są to felgi na których auto wyjechało z salonu (rozkodowałem Vin). Auto pochodzi z USA, widziałem wiele sztuk w m paku E92/E92 zza oceanu na tym felunku :D
  6. Masz na myśłi moje kółka ? U mnie to styling 152
  7. Panowie, mam pytanie, Jakie dystanse włożyć do BMW e92 2011 LCI N52B30 234KM z M pakiem dla kół 2 sztuki 8 x 18" ET47 2 sztuki 8,5 x 18" ET 50 Czy polecicie jakąś konkretną markę dystansów :D ?
  8. Dzień dobry! W nawiązaniu do mojego poprzedniego tematu z którym możecie się zapoznać w mojej historii, nierównej pracy silnika zapobiegła wymiana świec o dziwo (nie wskazywał na to żaden z programów ani ISTA ani INPA), gdyby ktoś kiedyś w przyszłości szukał, założyłem DENSO IRIDIUM TWIN TIP IKH20TT. Wyciek oleju spowodowany był uszkodzeniem napinacza, który lada chwila będę wymieniał, pytanie, czy zamiennik wchodzi w grę w ogóle, czy nie ma co bawić się w zamienniki (mam dostępne od ręki- CORTECO i VICTOR REINZ)? Czy istnieje jakieś zagrożenie, że część napinacza mogła trafić gdziekolwiek do środka, na łańcuch - jeśli tak to czy jest jakiś sposób aby to skutecznie wyczyścić ? Czy macie jakiś sprawdzony sposób na wymianę takiego napinacza bez specjalistycznych narzędzi ? Będę bardzo zoobowiązany za odpowiedź od osób znacznie bardziej doświadczonych :)
  9. Widzę, że w moich okolicach ciężko o jakiegoś dobrego mechanika :cry: W takim razie może polecicie kogoś w Warszawie / bliskiej okolicy ? Wyciek oleju prawdopodobnie jest w okolicy napinacza (wcześniej pękł pasek PK, więc może mieć to związek).
  10. BMW E92 n52b30 2011 usa Szukam dobrego mechanika, który znajdzie prawdopodobną dziurę w dolocie, oraz namierzy wyciek oleju. Północ mazowsza, pogranicze kujawsko-pomorskiego i Warmińsko-mazurskiego, miejscowość Żuromin , ktoś poleci jakąś znaną fachurę ? Która nie skasuje za części X2 i nie każe wymienić połowy silnika?
  11. Poobserwowałem przez weekend pracę silnika, olej wg mnie leci na łączeniu podstawy filtra oleju pod spodem (wcześniej skraplało się u góry łaczenia i ewidentnie widziałem, że czysty olej wycieka górą podstawy filtra oleju, silnik jest cały zabrudzony z tej strony, alternator, rolki, te części są brudne od oleju, niestety. Czy w tych okolicach jest możliwość, aby leciało skądkolwiek indziej? Czy taki wyciek może zaburzać pracę silnika ? + auto prawdopodonie gdzieś łapie lewe powietrze stąd moje powyższe pytanie, zastanawiam się czy silnik pracuje delikatnie nierówno przez wyciek, czy przez lewe powietrze, które może łapać. Skąd pomysł o lewym powietrzu? - znajomy podłączył ISTE, żeby ustawić na 0 przepływkę, ponieważ. Przepływka jest okej, a silnik nadal potrafi zafalować zaraz po odpaleniu, momentami też złapie jakąś falę, co więcej ISTA pokazuje błąd valvetronica, niestety nie jest w stanie zrestować valvetronica(nie wie czemu), ale nie podejrzwałby tego elementu o uszkodzenia, raczej stawia na dostęp lewego powietrza. + czy jest jakiś sposób aby łatwo sprawdzić szczelność dolotu w tym silniku, aby ewentualnie go uszczelnić?
  12. Pacjent e92 NB52NB30 234KM 2011 LCI USA + LPG. Poszukuję osoby, ogarnie mi kilka błędów (m.in bixenon skrętny) za pomocą INPY/ISTY zdalnie, oraz ustawi przepływomierz na 0 w sposób zdalny lub na miejscu w Warszawie. Posiadam Interfejs do BMW K+DCAN
  13. Jestem laikiem, czy jest jakiś manual do demontażu tej pokrywy zaworów ? Wolę sam na spokojnie rozebrać niż oddać jakiemuś paprakowi, który połamie mi wszystkie plastiki wokół. Ps. Pasek oczywiście wymieniony natychmiast.
  14. Poniżej wrzucam link do zdjęcia, w którym widać gdzie był wyciek(przed wymianą uszczelki). Myślisz, że wskazywało to na zużycie się tej uszczelki ? Dla mnie to było wręcz oczywiste, fakt olej rozbryzgiwał się po niemal całej komorze silnika, ponieważ spadał na pasek klinowy, a ten rozprowadzał go po całym silniku praktycznie i miejsce wszystko było upieprzone. Który dekiel masz na myśli ? https://photos.app.goo.gl/UKqKDRiBaECX56s76
  15. Uszczelkę kupiłem firmy Elring, wcześniej leciało dosłownie na łączeniu pdostawy filtra oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.