Poobserwowałem przez weekend pracę silnika, olej wg mnie leci na łączeniu podstawy filtra oleju pod spodem (wcześniej skraplało się u góry łaczenia i ewidentnie widziałem, że czysty olej wycieka górą podstawy filtra oleju, silnik jest cały zabrudzony z tej strony, alternator, rolki, te części są brudne od oleju, niestety. Czy w tych okolicach jest możliwość, aby leciało skądkolwiek indziej? Czy taki wyciek może zaburzać pracę silnika ? + auto prawdopodonie gdzieś łapie lewe powietrze stąd moje powyższe pytanie, zastanawiam się czy silnik pracuje delikatnie nierówno przez wyciek, czy przez lewe powietrze, które może łapać. Skąd pomysł o lewym powietrzu? - znajomy podłączył ISTE, żeby ustawić na 0 przepływkę, ponieważ. Przepływka jest okej, a silnik nadal potrafi zafalować zaraz po odpaleniu, momentami też złapie jakąś falę, co więcej ISTA pokazuje błąd valvetronica, niestety nie jest w stanie zrestować valvetronica(nie wie czemu), ale nie podejrzwałby tego elementu o uszkodzenia, raczej stawia na dostęp lewego powietrza. + czy jest jakiś sposób aby łatwo sprawdzić szczelność dolotu w tym silniku, aby ewentualnie go uszczelnić?