Skocz do zawartości

Arek9238

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 545i 2003r

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Arek9238

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Arek9238

    N62b44 valvetronic??

    Nie zdejmowałem nic. Czekam cierpliwie w kolejce do mechanika. Jedynie zrobilem płukankę silnika 2 razy i to klepanie trochę ucichło i nie telepie tak motorem tylko trochę równiej chodzi. Co prawda z rana nie pracuje odrazu idealnie bo słychać nierówna pracę ale nie jest to co było wcześniej. Zastanawia mnie ten system SAI wcześniej nim para z wydechu się zaczęła wydobywać to sporo czasu to trwało. Teraz po odpaleniu odrazu struga pary idzie. Wcześniej jak wypadały zapłony to tego nie było.
  2. Arek9238

    N62b44 valvetronic??

    A więc tak. Na chwilę obecną wyczyściłem elektrozawory od vanosa. Efekt?? Od tamtej pory zapłon nie wypadł ani razu. Czy to miało z tym jakiś związek czy nie, trudno powiedzieć. W dalszym Ciągu występuje falowanie obrotów. Obecnie czekam w kolejce do mechaniora bo przy obecnych warunkach pogodowych (zimno w UJ) nie bardzo chce się brać za rozkręcanie pod zwykłym daszkiem.
  3. Arek9238

    N62b44 valvetronic??

    A wie ktoś może jak wykonać pomiar kompresji w tym silniku.?? Chodzi mi o to jak wznieść zawory żeby pomiar był w miarę wiarygodny. Wiem że kompem ale czy w ista jest ta opcja ew czy mógłby ktoś bardziej to opisać. Zastanawiałem się czy gdy w prowadzę ją w tryb awaryjny np odpieciem silnikow vvt to czy wtedy będę mógł wykonać pomiar?
  4. Arek9238

    N62b44 valvetronic??

    Uszczelki na vacum były wymieniane niedawno. Teraz gdy temp nie spada poniżej 5 stopni nie ma problemu z wypadaniem. Klepanie po dodawaniu gazu słabnie lub poprostu może praca silnika go zagłusza. Sam nie wiem. Panewka raczej chyba nie bo powinna ucichnąć po odlaczeniu cewki. Tak mi się wydaje przynajmniej. A mogę zdjąć pasek i odpalić ją bez żeby ewentualnie wykluczyć stukanie podzespołów?
  5. Arek9238

    N62b44 valvetronic??

    Az tak dużego falowania nie mam. Dziś po odpaleniu wyleciał cylinder 6.7.8. Auto zgasiłem odpalilem i bylo ok.. U mnie pod czas falowania jest takie cykliczne telepniecie silnikiem. Próbuje wyhaczyc na którym cylindrze bo ewidentnie czuć że z którym jest coś nie halo ale ani w inpie ani w iście nie widzę żadnych skoków na livedata. Nagrałem już filmik jak auto pracuje na zimnym. Jutro n Film nagrany jest już po skasowaniu błędu wypadania na zimnym Odczyt z inpy Praca na rozgrzanym Dobra więc tak. Nagraj jeszcze na rozgrzanym przy błotniku/kole z boku auta z zamkniętą maską od strony pasażera o co wielokrotnie już Ciebie prosiłem. Albo mi się wydaje albo coś klepie po stronie pasażera jakby pompa vacum i to ona może powodować wypadanie zapłonu. Jak się rozleci całkiem to będziesz miał rytmiczne prukanie z wydechu i wypadanie zapłonu cały czas. Sory byłem pewny że wrzuciłem ten filmik Dodaje link. Nagrane przy prawym kole z zamknięta maska Jest to klepanie, dodam że odpinalem po kolei cewki i nie ustawało. Tylko co vacum ma do zapłonu jak steruję aby serwem i otwarciem wydechu?? Tak mi się wydaje
  6. Arek9238

    N62b44 valvetronic??

    Az tak dużego falowania nie mam. Dziś po odpaleniu wyleciał cylinder 6.7.8. Auto zgasiłem odpalilem i bylo ok.. U mnie pod czas falowania jest takie cykliczne telepniecie silnikiem. Próbuje wyhaczyc na którym cylindrze bo ewidentnie czuć że z którym jest coś nie halo ale ani w inpie ani w iście nie widzę żadnych skoków na livedata. Nagrałem już filmik jak auto pracuje na zimnym. Jutro n Film nagrany jest już po skasowaniu błędu wypadania na zimnym Odczyt z inpy Praca na rozgrzanym
  7. Arek9238

    N62b44 valvetronic??

    Z tym korkiem wlewu to wogole dojść nie mogę. Już 3 kupiłem i dalej to samo. Zawsze lekko zapocone jest wokol niego. Nie to że leje się olej tylko jest zapocone. Korek jest zasysany. Przed zmianą odmy to było tak ze silnik gasł jak go odkrecilem. Teraz po odkreceniu bardzo nierowno pracuje ale nie gasnie. Szczelność podobno było na dym. Nie było mnie przy tym bo zostawiłem auto w warsztacie i pojechlem do roboty i między czasie mieli tam chłopaki sprawdzić. Podobno jest ok.
  8. Arek9238

    N62b44 valvetronic??

    Tak nadal falują na zimno i na ciepło, wypadają zapłony, chyba że odrazu po odpaleniu przytrzymam go na obrotach 1500 rpm przez jakieś 5 sekund to nie wypadnie. Jutro nagram filmiki. Silnik jest szczelny. Nic nigdzie się nie poci. Uszczelki pod pokrywami oraz obudowami rozrządu byly zmieniane.
  9. Arek9238

    N62b44 valvetronic??

    Odma zmieniona. Przewody wyczyszczone, cewki podmieniane nadal brak zmian. Dolot szczelny. Przewody od vacum sprawdzone. W vacum oringi pozmieniane. Nic się nigdzie nie poci. Ręce opadają.
  10. Arek9238

    N62b44 valvetronic??

    Czy to jest prawidłowe działanie przepustnicy.?? Dodam że podczas pracy silnika cały czas słychać jak się ustawia. I to charakterystyczne cpyknięcie
  11. Arek9238

    N62b44 valvetronic??

    Osłony są zdjęte bo do odm chciałem się dostać. Ogólnie jak się maskę zamknie i pozakłada osłony to jest w miare cicho. Słychać trochę to klepanie. Tylko najgorsze te zapłony nieszczęsne. Falować i to cykliczne drgniecie silnika. Tak jakby któryś cylinder na sekundę odpinało. Później tak jakby cały cykl przeszedł i znowu drgniecie.
  12. Arek9238

    N62b44 valvetronic??

    A to klepanie tych wtrysków to normalne ? Tutaj to jakby stado bocianów siedziało Czekam obecnie na przewody od odm bo u mnie był jeszcze ten jednolity i zostal mi w ręku.
  13. Arek9238

    N62b44 valvetronic??

    Nagraj filmik, wrzuć gdzieś i daj linka. Nagraj z góry i koniecznie z boku w okolicach przerwy między kołem a błotnikiem. Najlepiej jak zrobisz 2 filmiki, przy zimnym rozruchu i na full rozgrzany. Wracając do tematu to jest jedna rzecz która może powodować tego typu błędy i problemy. Musisz rozebrać podszybie od strony pasażera, parę śrubek, parę plastików i Twoim oczom powinny ukazać się 2 przewody masowe tuż nad skrzynką z bezpiecznikami przykręcone na jedną śrubę do fartucha. Odkręć je i baaaardzo dokładnie wyczyść końcówki, śrubę i miejsce styku papierem ściernym, a potem popsikaj Kontaktem czy jakimś innym preparatem penetrującym do elektroniki. Po całym zabiegu sprawdź jak chodzi maszyna, przeskanuj ISTA, zobacz czy błędy wracają i daj znać co z tego wyszło. Praca na rozgrzanym Test tolerancji Jutro rano nagram podczas odpalania. Dodam że gdy z rana odpalę ją na 3sek, zgaszę, powtórzę ta czynność 4 razy i za 5 już normalnie odpalę to wtedy błędów z wypadaniem nie ma. Fakt trochę mocniej huśta silnikiem ale błędów z wypadaniem nie ma. Lekko się zagrzeje powiedzmy 10 20 sekund i będzie chodziła równo znaczy tak jak na filmiku. Zastanawiam się jeszcze bo są tam zaworki zwrotne od hydrauliki, może być tak że poprostu olej spływa z nich po nocy i nie wiem np nie otwiera zaworu czy cos? Zamówiłem już komplet odm wraz z przewodami bo chciałem go odpiąć dzisiaj i mi w ręce został niestety. Gaz jest. Założony 10tys temu. Wtedy też były te falowania ale nie było wypadania zapłonu. Obecnie gaz jest zakręcony i bezpiecznik od gazu wyjęty .Wracając do tego co piszesz o tych przewodach to tak teraz sobie skojarzyłem ze z tamtej strony miałem zapchany odpływ wody aż dywanik pływał w środku. Może faktycznie tam poszukam jeszcze przyczyny./quote]
  14. Arek9238

    N62b44 valvetronic??

    Nagraj filmik, wrzuć gdzieś i daj linka. Nagraj z góry i koniecznie z boku w okolicach przerwy między kołem a błotnikiem. Najlepiej jak zrobisz 2 filmiki, przy zimnym rozruchu i na full rozgrzany. Wracając do tematu to jest jedna rzecz która może powodować tego typu błędy i problemy. Musisz rozebrać podszybie od strony pasażera, parę śrubek, parę plastików i Twoim oczom powinny ukazać się 2 przewody masowe tuż nad skrzynką z bezpiecznikami przykręcone na jedną śrubę do fartucha. Odkręć je i baaaardzo dokładnie wyczyść końcówki, śrubę i miejsce styku papierem ściernym, a potem popsikaj Kontaktem czy jakimś innym preparatem penetrującym do elektroniki. Po całym zabiegu sprawdź jak chodzi maszyna, przeskanuj ISTA, zobacz czy błędy wracają i daj znać co z tego wyszło. Praca na rozgrzanym Test tolerancji Jutro rano nagram podczas odpalania. Dodam że gdy z rana odpalę ją na 3sek, zgaszę, powtórzę ta czynność 4 razy i za 5 już normalnie odpalę to wtedy błędów z wypadaniem nie ma. Fakt trochę mocniej huśta silnikiem ale błędów z wypadaniem nie ma. Lekko się zagrzeje powiedzmy 10 20 sekund i będzie chodziła równo znaczy tak jak na filmiku. Zastanawiam się jeszcze bo są tam zaworki zwrotne od hydrauliki, może być tak że poprostu olej spływa z nich po nocy i nie wiem np nie otwiera zaworu czy cos? Zamówiłem już komplet odm wraz z przewodami bo chciałem go odpiąć dzisiaj i mi w ręce został niestety. Gaz jest. Założony 10tys temu. Wtedy też były te falowania ale nie było wypadania zapłonu. Obecnie gaz jest zakręcony i bezpiecznik od gazu wyjęty.
  15. Arek9238

    N62b44 valvetronic??

    No przebieg już ma spory 340tys przeszło. Czujniki to jedynie odpinalem oba. Po odpieciu nie chciała wejść na obroty wogole. Po wypięciu silnikow vvt praca chyba trochę lepsza choć falowanie nie ustępuje, po odpięciu przepływki również bez zmian Przy starcie isty jak robi skan to za każdym razem praktycznie VT2 sieci na czerwono że nie odpowiada. Po ponowyn wymuszeniu wszystko jest ok. . Jedyny błąd Co mi wraca to czujnika AUC i wentylator ebox Po za tym wszystkie się kasują. Skrzynia Automat również brak błędów. Wydaje mi się że najpierw będę musiał zająć się rozrządem. Że jeszcze zapytam wtryski w tych silnikach to tak głośno musza chodzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.