Skocz do zawartości

Jarek28-29

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 F25 2.0d 135KW 184KM N47T 2011r.

Osiągnięcia Jarek28-29

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tak. Winna była chłodnica egr. Koszt 2960 w serwisie za kpl z zaworem. Nie ma możliwości kupna samej chłodnicy.
  2. Witam. Od pewnego czasu mam delikatne ubytki płynu chłodniczego. Brak wycieków... Co to może być ? Głowica, chłodnica EGR ? Samochód jutro idzie na serwis. Rocznik 2011, 130000km.
  3. Zakładać zestaw naprawczy ? To jakieś 110zl w obecnej chwili... Eliminuje problem stukania raz na zawsze?
  4. Dzięki wielkie za pomoc. Problem rozwiązany po wymianie paska i napinacza. Części oryginalne zakupione z bmw store. Poniżej link. https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_4578-naped-pasowy-sprezarki-klimatyzacji/vL611588
  5. Profil poprawiony :norty: Spróbuję z tym smarem może uda się zwerywikować co do wymiany... Dzięki za katalog z częsciami :cool2: Napinacz i pasek z serwisu czy polecacie jakiś dobry zamiennik ? Czytałem o kole pasowym że czasem z nim też problem ... Da się zweryfikować jakoś jego poprawne działanie ? Chociaż nie wydaje mi się że piski pochodzą od niego bo odpowiada ono za niwelację drgań.
  6. Witam. Mam problem z moim BMW. Od kilku dni zaczął na zimnym silniku piszczeć najprawdopodobniej pasek lub rolka. Naczytałem się o kole pasowym napinaczu i pasku. Co wymienić i jakich części użyć? Przebieg 114tys.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.