Skocz do zawartości

AUTOTECH - BMW Warszawa

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    ...
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia AUTOTECH - BMW Warszawa

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Oczywiście że tak, idąc dalej tym tokiem rozumowania można jeździć niezawodnym Passatem B5 który jest sporo tańszy i nie sprawia takich problemów jak BMW - ale chyba nie o to chodzi ? Aby dochować wszystkich procedur przewidzianych przez producenta zabieg taki trwa minimum 2 dni, a nie jak u co poniektórych 6 godzin, części w wypadku tak awaryjnych rozrządów tylko od producenta BMW bo każde odstępstwo od tego pogarsza tylko sytuacje - niestety jak widać u przedmówcy skończyło się na demolce silnika. Jak to mówią " tanie mięso …" Jest jeszcze jedna możliwość też na oryginałach z oznaczeniami BMW wymieniając łańcuch górny, środkowy, dwie listwy napinające, dwie listwy prowadzące, napinacz górny, napinacz dolny oraz uszczelniacz wału za 3600zł, taki zabieg też gwarantuje niezawodność - to jest definitywnie lepsza opcja niż na zamiennikach.
  2. Witam, w odpowiedzi na usunięte znaki BMW na elementach wymienianego rozrządu: Jako warsztat specjalizujący się w naprawach aut marki BMW gwarantujemy niezawodność oryginalnych części producenta BMW których używamy przy wymianach. Listwy prowadzące/napinające rozrządu np. w silniku N47 przechodziły trzy modyfikacje, ostatnia charakteryzuje się wypełnionymi listwami prowadzącymi / napinającymi. Części dostępne w sporo niższej cenie ( około 1000zł za komplet ) są pierwszej generacji ( czyli najbardziej awaryjne z lat 2007-2009 ) lub z tzw. partii odrzuconych posiadających uszkodzenia podczas produkcji, w obu sytuacjach usuwany jest znak BMW oraz dystrybuowane są w niezależnych źródłach. Nasz warsztat używa części tylko i wyłącznie bezpośrednio pochodzących od Dealera Bmw i przy silniku N47 taka wymiana z częściami kosztuje 5400zł, nie znaczy to oczywiscie ze gdy klient zazyczy sobie wersje budzetowa to odmowimy wykonania uslugi - wrecz przeciwnie, mamy nawet od niedawna wypracowany nowy kanal dystrybucji bezposrednio od FEBI z pominieciem wszelkiej masci posrednikow. W zwiazku z tym nie sa to tzw. lezaki magazynowe, ale biezaca produkcja - mamy jakas kontrole nad tym co jest dostarczane (kto i skad). Cena w zwiazku z tym jest znaczaco nizsza, nie zmienia to jednak faktu ze polecamy opcje drozsza ktora daje 100% gwaracje na zrobienie pelnego przebiegu. Gwarantuje to niezawodność. Zawsze przed wymianą warto jest zapytać warsztat czy definitywnie wszystkie części posiadają znak BMW, pomoże to w uniknięciu sytuacji w której się Pan teraz znajduje.
  3. Wiadomo że im częściej tym lepiej, ale przyspieszenie wymiany o 10.000km daje takie rezultaty o których pisałem. Z naszego doświadczenia jest to absolutnie bezpieczny przebieg i nie ma potrzeby aby jeszcze go przyspieszać..
  4. Witam, warto wymieniać olej silnikowy co 20tys km. Silniki B47 przy regularnym serwisie potrafią zrobić powyżej 400tys km bez większych problemów. Naprawiamy regularnie f30-tki kupione w Polsce. Serwis robiony co 30tys km- turbina do wymiany przy 290.000km. Serwis robiony co 20 tyś km brak problemów przy przebiegach nawet 400.000km. To z przykładu warsztatu specjalizującego się w BMW :)
  5. Witam, przede wszystkim konkretna diagnostyka i zajrzeć trzeba przede wszystkim w parametry dotyczące ciśnienia paliwa. Jeśli masz wahania o 100bar to już będzie to bardzo zauważalne na pracy silnika. Od tego bym zaczął. Jeśli tak właśnie jest to najprawdopodobniej winowajcą jest regulator ciśnienia CR, ale to znów diagnostyka...
  6. Witam, załóż tylko dla testu rezystor zamiast napinacza. Jeśli błąd zniknie - jesteś prawie w domu :) Przed wymianą napinacza nawet w takim wypadku sprawdź jeszcze wtyczkę do napinacza - z doświadczenia wiem że też nawet w 2017r potrafi nabroić ( chociaż to szczególne wypadki ).
  7. Witam, tak naprawdę pełną skalę uszkodzeń będzie widać po zdjęciu głowicy oraz miski olejowej. Warto to zrobić jeszcze przed wymianą, zawsze jest szansa na uratowanie znanego Tobie silnika. Jaki tam siedzi, N47 czy B47?
  8. Jeśli wymieniasz końcówki z drążkami to nie ma w takim razie żadnego problemu. Możesz zwyczajnie odkręcić w komplecie całośc, albo uciąć szlifierką drążek - wtedy można wciąż użyć przyrządu do wykręcania drążków z przekładni. Lemforder to również bardzo dobry wybór.
  9. Witam, w oryginale nie ma gotowych zestawów i trzeba każdy element kupić osobno tj. Łańcuch górny, listwa prowadząca, listwa napinająca, napinacz, koło zębate wałka rozrządu, łańcuch środkowy, listwa prowadząca, listwa napinająca, napinacz, koło zębate pompy CR, łańcuch pompy oleju, koło zębate pompy oleju. Do tego dochodzą kołki prowadzące oraz cała reszta uszczelek oraz śrub jednorazowych. Oczywiście dostępne są zestawy sporo tańsze które jakościowo jednak mocno odbiegają od oryginału. Jeśli na takim Tobie zależy to zwróć uwagę na to czy są trzy łańcuchy - taki zestaw będzie pewnie miał najwięcej elementów.
  10. Witam, wszystko zależy od tego jakimi narzędziami dysponujesz. Nie jest to skomplikowana czynność. Pamiętaj tylko o zrobieniu zbieżności po wymianie. Części najlepsze w zamienniku to FEBI, nie wybieraj najtańszych bo będziesz wymieniał pewnie za miesiąc jeszcze raz :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.