Skocz do zawartości

Wasiul

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wasiul

  • Urodziny 07.11.2000

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320XD 3011

Osiągnięcia Wasiul

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. W której wersji map motion jest Polska/która będzie lepsza na Polskę BMW E90 2011 rok cic-mid?
  2. Siema. Niedawno przesiadłem się na e91 lci i lipa, bo na słupkach bagażnika zamiast jak w prelci silniczków które po otwarciu szyby podnosiły roletę tutaj są plastikowe wstawki i roletę trzeba ręcznie podnosić. I tu moje pytanie jak dołóżyć te silniczki, albo jak wymienić słupki na przed liftowe (chodzi o elektrykę i podłączenie)? Ma ktoś może schemat jak i gdzie to podłączyć, albo przerabiał już ktoś ten temat?
  3. Witam. Posiadam BMW e91 wyprodukowaną w lutym 2007 roku. Auto posiada nawigacja M-ask 2 (wersja przejściowa(bez przycisków do szybkiego wyboru stacji, ale nawigacja wyświetla mapę 2D podczas jazdy)). Po zakupie miałem problem z tym, że radjo się zacinało i nie działał Bluetooth. Pomogła wymiana modułu bluetooth mulf na mulf2 (wersja zwykła bez USB). Od tamtej pory radio się nie zacina i bluetooth działa, lecz nie działa książka telefoniczna. Po zmianie vin modułu oraz po upewnieniu się w ncs, że książka telefoniczna jest włączona jedyne co się zmieniło to to, że wyświetla mi teraz nazwy i numery połączeń przychodzących (połączenia wychodzące wyświetla jako "*****") oraz zapisuje numery w połączeniach odebranych i nieodebranych. Wiecie może jak to zrobić, aby książka telefoniczna znowu zaczeła działać?
  4. Nie wiem, czy termostat w moim samochodzie jest uszkodzony, czy nie. Samochód cały czas nagrzewał się szybciej niż np. z e90 320d n47 znajomego. Jak przyszły mrozy -20C samochód dalej się nagrzewał w zaledwie kilka minut. Ale podczas trasy po 200km nagle poczułem, że przestało lecieć ciepłe powietrze. Po sprawdzeniu temperatury z menu w zegarach miałem coś w okolicach 45C. Po tym wymieniłem termostat EGR na BEHR. W samochodzie siedział oryginalny termostat BMW i był otwarty na maxa. Samochód zaczął nagrzewać się taj jak wcześniej, ale temperatura płynu trzymała się w okolicach 65C - 70C (sprawdzałem na trasie 300Km). Dzisiaj przy temperaturze zewnętrznej 20C po krótkiej przejażdżce płyn chłodniczy rozgrał się już do 85C. Czy jest możliwe, że przy włączonym ogrzewaniu w temperaturach poniżej zera samochód nagrzewał się tylko do 65C - 70C, czy może jednak termostat musi być uszkodzony?
  5. Uszkodzony okazał się frm. Po wymianie wszystko działa poprawnie i kilka innych mniejszych problemów też się rozwiązało
  6. Samochód mam od października 2019 i po dwóch tygodniach szyby przestały działać. Jutro ma mi przyjść nowy moduł świateł i jeśli to coś zmieni to napiszę
  7. Szyby działały. Teraz nie mam pewności, ale przestały działać po tym jak elektryk próbował naprawić nie działającą pozycję w klapie. Niestety nie udało mi się i samochód odbierał od elektryka mój ojciec, bo mnie w mieście akurat nie było i z tego co mi mówił podobno próbował naprawić frm i coś przy nim próbował lutować. I teraz nie wiem, czy szyby działały bezpośrednio po odebraniu od elektryka, czy po jakimś czasie. Zamówiłem już drugi moduł świateł i zobaczę czy coś to da, jak nie to już nie mam pojęcia co to może być
  8. Rok produkcji samochodu to początek lutego 2007. Inpa pokazuję mi, że frm jest z końca stycznia 2007. Końcówka vinu to k009996. A ista pokazuję mi, pierwszy schemat ten do 02.2007
  9. Dopiero dzisiaj miałem dostęp do garażu i narzędzi i posprawdzałem całą wiązkę i wszystko wygląda w porządku. Zaopatrzyłem też się w ista d i pokazał mi się błąd "Moduł FRM: Zakłócona komunikacja z panelem obsługi lin", "Komunikacja niemożliwa z: Czujnik deszczu, świateł i światła słonecznego", oraz pokazuję mi, że czujnik wysokości zawieszenia tylny jest uszkodzony. Czy ten panel obsługi lin, to ten panel do sterowania szybami z drzwi? Dodam jeszcze, że wiązka pomiędzy panelem od szyb w drzwiach i frm jest cała i napięcie na lini LIN też jest. próbowałem również odłączyć czujnik świateł i wysokości zawieszenia i sprawdzić, czy to coś da, ale bez efektu. Nie mam pewności, ale wydaję mi się, że w takiej sytuacji wszystkie podejrzenia spadają na frm. Zastanawiam się, czy go nie wymienić w ciągu miesiąca na frm2 lub frm3. Czy to dobry pomysł, czy może lepiej szukać identycznego jak siedzi i czy taka zamiana może mieć jakieś przykre konsekwencje, czy takie rzeczy raczej bez problemowo da się zrobić. Wiem, że nowy moduł trzeba będzie zakodować, ale zamierzam spróbować zrobić to samemu, a jak mi się nie uda, to znam fachowca, który robił podobny zabieg w e90 mojego wujka.
  10. Jak będę miał dostęp dostęp do garażu, to to sprawdzę, choć nie sądzę, aby to było to, bo sterowanie lusterkami działa bez problemu, oraz sam kostka wygląda na nie ruszaną
  11. Witam. Mam problem w swoim Bmw e91 2007 rok. Samochód był u elektryka w sprawie nie działającej tylnej lampy. kilka dni po tym w czasie jazdy nagle przestały otwierać się i zamykać szyby z panelu drzwi kierowcy. Wszystkie bezpieczniki są w porządku, przełożyłem panel z drugiego Bmw i nie pomogło. W inpie pokazuje mi błąd komunikacji pomiędzy frm, a panelem od szyb w drzwiach. Dzisiaj byłem od fachowca od frm i powiedział mi, że moduł jest sprawny i że coś może zakłócać komunikację pomiędzy frm, a drzwiami. Szyby otwierają się normalnie z pilota i z drzwi pasażera( z tylnych drzwi też nie da się otworzyć). próbowałem również adaptować na nowo szyby, ale operacja nic nie dała. ma ktoś pomysł co to możne być, albo ktoś w Warszawie mógłby się tym zająć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.