Skocz do zawartości

nim0

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 2012 530d

Osiągnięcia nim0

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Można kasować błędy w Bimmerlink. Pozdrawiam Paweł
  2. nim0

    wymiana vs regeneracja DPF

    Na TVN turbo w programie 101 napraw było o regeneracji DPF i to na przykładzie BMW. Tutaj link do fragmentu tego odcinka https://youtu.be/_lZBbIGUp0Q Pozdrawiam Paweł
  3. nim0

    Ryski na ekranie nawigacji

    Na TVN turbo w 101 napraw o tym było ostatnio. Fragment tego odcinka jest na YouTube. https://youtu.be/0jhbf9QpTdA Pozdrawiam Paweł
  4. Mam taki sam problem z dwiema klamkami. Wyjęcie klamki to żaden problem, jedna śruba torx i po temacie. Trzeba tylko uważać żeby wtyczki nie „uciekły” do środka drzwi :) Ja swoje wyciągałem, przeczyściłem styki wtyczek i nic nie pomogło. Szukając klamek, natrafiłem na nową od Chińczyków za 180 pln. https://pl.aliexpress.com/item/33038862459.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.399c74bfKM7ciz&algo_pvid=b7b8fb58-9c28-422c-9736-e5c2e4dab91f&algo_expid=b7b8fb58-9c28-422c-9736-e5c2e4dab91f-52&btsid=0ab6d69515908338054003852e0416&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ Ktoś może coś o tym powiedzieć, w sensie czy zamontował i działa? Wysłałem pytanie o podanie kodu lakieru i zero odpowiedzi. Pozdrawiam
  5. Dzisiaj wyjąłem head unit i rzeczywiście wtyczka bluetooth była luźna. Po dociśnięciu bluetooth działa jak należy. Dziękuję za wskazówki. Pozdrawiam Paweł
  6. Co ciekawe, gdy robię test w ISTA D nie widać żadnych błędów. Wszystkie moduły po przeprowadzeniu testu, na drzewku i liście modułów, są zielone. Dopiero po ręcznym wejściu w odpowiednią sekcję dotyczącą klamki i bluetooth (ręczne sprawdzenie statusu) błędy, o których pisałem są widoczne. Wygląda na to, że warto jednak skanować bimmercode żeby wiedzieć, co sprawdzić w ISTA, żeby podążać za instrukcjami naprawy. Pozdrawiam Paweł
  7. No właśnie nie jest to takie logiczne. Jak robię mojego samochodu, to nie mam żadnych permanent errors. Mam 2 błędy w sekcji error memory: 9307A3: DAYS DRIVER'S DOOR / SIDE (FT): CONTINUOUS OPERATION Nie działa funkcja komfort w drzwiach kierowcy i muszę wymienić klamkę (zdejmowałem ją, wyczyściłem styki i nic nie pomogło) B7F8B8: CONNECTION OF HEAD UNIT TO BLUETOOTH ANTENNA BASE: LINE INTERRUPTION Mam zamiar wyjąć head unit i wyczyścić połączenie z anteną bluetooth. Jednocześnie zamówiłem nową antenę gdyby to nie pomogło. Co do sekcji info memory, to już w ogóle nie wiem o co chodzi. Mam tam wiele błędów, które w ogóle nie są połączone z błędami w sekcji error memory, więc nie zgadza mi się z teorią, że chodzi o warunki ich powstawania. Oto lista błędów info memory: Junction-Box Electronics 3 errors 002031: VSM_EVENT_VEHICLESTATE 002040: PDC: RESET DUE TO WATCHDOG TIMEOUT 002044: K-LIN_5: LIN MANAGEMENT DESYNCHRONIZATION Central Gateway Module 3 errors 101008: UNRESOLVABLE AMBIGUOUS ROUTING - SG NOT IN THE SVT TARGET TABLE 100104: HW WECKGRUND ZGW 100204: MESSAGE MONITORING: SYSTEM CONTEXT SIGNAL FAILED Electronic Transmission Management 1 error 420801: SHIFT-BY-WIRE: INFO COUNTER FOR AUTO-P WHEN LEAVING THE VEHICLE Integrated Chassis Management 1 3 errors 48276E: AUTOSAR - STANDARDCORE - NON-VOLATILE MEMORY - INTEGRITY FAILED 482656: FLOATING ANGLE ESTIMATOR - INTERNAL DEGRADATION DUE TO SBS 4827B3: INTERNAL CONTROL UNIT - UNDERVOLTAGE AT TERMINAL 30 Camera-Based Driver Assist System 1 error 5D001F: NVM_E_INTEGRITY_FAILED Gear Lever Switch 1 error 5E0005: RESET RECOGNIZED Instrument Cluster 2 errors 93000A: FBLOCK WITH METHOD: SIGN OF LIFE DOES NOT COME ON TIME 93003F: MOST OPERATION SENDER NODE: ERROR IN ADDRESSED FUNCTION Telematic Communication Box 3 errors B7F314: SIM CARD NOT UNLOCKED 2 E14405: TIMEOUT CAN MESSAGE GPS_CTI_MOST E14413: TIMEOUT CAN MESSAGE STAT_GANG_RUECKWAERTS Headunit High 3 errors 100C06: RESET: CAUSE THREAD_WATCHDOG 101750: SOFTWARE SIGNATURE ERROR 93000F: MOST NODE: AT LEAST ONE FUNCTION BLOCK LOGGED OFF Integrated Automatic Heating / Air Conditioning System 1 error 780022: NVM_E_INTEGRITY_FAILED Czy mógłbyś wytłumaczyć o co chodzi w zdaniu, które napisałeś "informacje dane np w jakich warunkach te błędy się zapisały itp bardzo przydatne jak są wykładane błędów , nie tylko numery błędów"? Dodam jeszcze, że błędy w obu sekcjach wracają po wykasowaniu. Pozdrawiam Paweł
  8. Cześć. Czy ktoś wie czym różnią się 3 testy diagnostyczne, które są dostępne w aplikacji Bimmerlink? Testy nazywają się: 1. Permanent errors 2. Error memory 3. Info memory Wysłałem pytanie do twórców aplikacji, ale minęły 2 tygodnie i zero odpowiedzi. Pozdrawiam Paweł
  9. Modułu jeszcze nie wyjąłem, bo czekam aż przyjdzie nowa antena z Chin. Po wyjęciu modułu planuję wyczyścić styki po obu stronach i spróbować a jak to nie pomoże to wstawię nową antenę. Ogarnąłem ostatnio obsługę ISTA-D i co ciekawe ISTA nie wykrywa tego błędu. W Bimmerlink błąd jest ciągle widoczny, o co tu chodzi??? Ktoś miał podobne przypadki żeby ISTA nie widziała wszystkiego? Myślałem, że ISTA jest "poważniejszym" narzędziem. Pozdro
  10. Dzięki, ale nie chciałbym zdejmować plastików, szczególnie przy takich temperaturach obawiam się, że coś pęknie przy demontażu. Muszę tylko sięgnąć jakoś ręką z tyłu żeby poprawić wtyczki. Od strony pasażera nie da się gdzieś ręki włożyć? Pozdrawiam
  11. Podłączyłem się bimmerlinkiem. Jest taki error code: B7F8B8: CONNECTION OF HEAD UNIT TO BLUETOOTH ANTENNA BASE: LINE INTERRUPTION Wygląda jakby rzeczywiście przerwany sygnał był. Wtyczka albo bezpiecznik? Ktoś wie jak najłatwiej dostać się do wtyczek z tyłu head unit, żeby nie rozbierać za dużo elementów? Ponawiam pytanie o bezpiecznik do bluetooth. Nigdzie nie mogę znaleźć dokładnych opisów bezpieczników, wszędzie tylko ogólne symbole. Dzięki
  12. Mam problem z połączeniem telefonu iPhone X do mojego F11 Chodzi tylko o obieranie i wykonywanie połączeń za pomocą zestawu głośnomówiącego. Problem wygląda tak, że gdy chcę dodać nowe urządzenie bluetooth, telefon nie widzi mojego samochodu. Posiadam iPhone X z najnowszą wersją systemu iOS 13. Wykonałem aktualizację softu w samochodzie. Na stronie BMW, najnowsza paczka softu do mojego nr VIN (końcówka VIN DX76955) to UPD05021. Z tej paczki automatycznie zainstalował się soft TN-001.021.010 i MN-001.021.003 Przeszukałem różne tematy i nie widzę nigdzie takiego problemu, żeby telefon kompletnie nie widział telefonu. Próbowałem telefon Xiaomi, też nie widzi samochodu. Pytanie, co może być przyczyną tego stanu? Może powinienem sprawdzić bezpieczniki? Nie wiem, które mogłyby odpowiadać za moduł bluetooth. Czy są na forum osoby, które nie mają problemów z połączeniem nowszych iPhone z BMW z unitem NBT? Nie wiem czy to jest problem tylko mojego samochodu, czy niezgodności softu BMW i Apple. Chociaż telefon z androidem też nie działa. Z góry dziękuję za wskazówki Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.