Skocz do zawartości

Truckmen

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E66

Osiągnięcia Truckmen

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Truckmen

    Łódzkie

    Rafał z Więckowskiego 87.
  2. Truckmen

    Łódzkie

    Kup druga, kosztuję grosze
  3. No i problem rozwiązany. Mechanik katy przewiercił i odrazu auto śmiga jak należy :D błędów nie ma. wkręca się wściekła. Żaden vvt. Pozdrawiam
  4. Z całym szacunkiem ,ale było sprawdzane kompem w ASO, powiedział że są katy zapchane. Na jałowym mi nie faluje ma moc wszystko. Tylko jak mu dam w palnik to błąd wyjebie
  5. Znaczy pierw mi go przewierci wiertlem na wylot ten filtr ,dziurki porobi bo to jest ceramika. Przejadę się jak będzie dobrze i nie rozłączy cylindrów przy 4 tys obrotach to zostawiam :) a dlaczego narobię sobie kłopotów. Kolega w audi 2.8 nie ma wogule katow silnik ładnie cicho pracuje i na przeglądzie przechodzi bez problemowo. Nie mam błędów valvetronica
  6. Mam ten sam objaw. Tyle że w e65. Jutro dam znać, tlumikarz wywali katy :)
  7. A jak sprawdzić ten valvetronic?
  8. Nikt nie wie dlaczego powstaje odcinka
  9. Truckmen

    Łódzkie

    Polecam serwis w Łodzi BMW bracia Jagiełło tylko długie terminy. Oraz serwis na Więckowskiego u Rafała i Grześka znają się na rzeczy ,krótki terminy :)
  10. Witam. Posiadam BMW E65 735. Problem polega na tym że auto powyżej 4 tys obrotów nie chce się wkręcić i wywala błąd check engine. Po podpięciu komputera pokazuje cykliczne wypadanie zapłonu. Zostały wymienione świece ,cewki , uszczelki pod pokrywami. Silnik jest suchy i nie faluje ładnie się zbiera. Mechanik stawia na zatkne katalizatory i chce mi je wywalić w czwartek jestem umówiony. Panowie co robić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.