Skocz do zawartości

Batronix

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e90 318i

Osiągnięcia Batronix

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam posiadam BMW e90 318i 2006r. Po podłączeniu pod tel z odczytu pomiarów wyszło ze 4 wtrysk pracuje inaczej niż pozostałe. Dodane ze z autem nic się nie dzieje nie szarpie spalanie 8,5litra. Czy jest się czym martwić ?
  2. W moim przypadku drgania powodowała maglownica a dokładniej śruba na maglo która sie czasami sama luzowała, bo ktoś tam kiedyś kręcił. Po regeneracji maglo oraz drazków z koncowkami i samych gum na przednich wahaczach (bananach) W końcu moja bmw e90 nie ma żadnych drgań. Więc na 70% to powoduje drgania w BMW chyba ze krzywa felga lub wywazanie opon. Pozdro
  3. w BMW e90 w układzie kierowniczym hydraulicznym przed lifetm 2006 Kierowonica chodzi bardzo ciężko i przy prędkosci 50km/h ona nie odbija do poziomu zero. Jeździłem już tak 4 beta i wszedzie tak samo. Dopiero przy wyższych prędkościach ona odbija jak należy :D Te typy tak mają to nie passaty ze kierownica przy 100 chodzi jak szalona lekko. Ona w BMW ma stawiać opór
  4. U mnie w E90 318i szarpania Powodował Zapchany KAT, bo wczesniej brał olej przez uszczelniacze a teraz po wymianie trzeba ostro przepalić KATA lub wymienić oraz Do wymiany BYŁY Cewki.
  5. Pomogła strzykawka olej i igła :D Wystarczy wstrzyknąć w odpowiednią tulejke. Jakby wasza BMW e90 Skrzypiała jak stara wersalka to polecam zrobić tak jak na filmie. Poradziłem sobie nawet bez kanału. :norty:
  6. Witam, posiadam Bmw e90 2006r 318i. Zaczeło mi coś skrzypieć z tyłu gdy przejeżdzam przez progi i jade po nierównościach. Przy wyłączonym ręcznym to samo jak bujne buda skrzypi coś z tyłu koło koła. Co w tym typie może być ? Przegląd przeszedł miesiąc temu żadnych luzów niby nie ma.
  7. Witam, otóż dyfer zaczął mi hałasować i postanowiłem go wymienić na używany. Teraz mam takie pytanie mój dyfer ma nr 7524317-06 przelozenie 3,23. Znalazłem dużo ogłoszeń z takiego samego auta z 318i tylko z innym numerem ale o tym samym przełożeniu 7529108-02 3,23. Czy to będzie pasować ? To jest Manual
  8. Ewidentne wyje dyferencjał. Szum dochodzi tak gdzie jest łączenie wału z dyferencjalem. Co teraz najlepiej zrobić ? J
  9. Podpora wału tez może tak huczeć? Przy dodawaniu gazu zadnych drgań nie mam.
  10. https://www.youtube.com/watch?v=kLWLPAqMDwA&feature=youtu.be Tutaj dodałem filmik jak to szumi
  11. A może to być łożysko tylko ze nie ma luzu na kole? Dodam ze na luzie szumi tak samo. Czy skręcając w lewo czy w prawo szumi ciagle tak samo
  12. Witam, od niedawna zauważyłem wycie w czasie jazdy dobiegające z okolic tyłu. W pierwszej kolejnosci myslalem ze to lozysko ale podnioslem kola do gory i zadnego szumu ani luzu na kole nie bylo. Mysle ze to dyferencjał. Myslicie ze wymiana oleju pomoże skoro nikt nigdy tego nie robił ? Pacjent BMW e90 318i 2006 150tys. W E90 jest korek spustowy do dyfra czy trzeba go wyssać
  13. Miałem ostatnio problem z drganiami na kierownicy. Otóż zrobilem 3 rzeczy na raz wiec nie jestem w stanie powiedziec co pomoglo. Wyważyłem koła jeszcze raz mimo tego ze juz to robiłem, wymieniłem drążki kierownicze z końcówkami. Oraz delikatnie dokrecilem śróbe kasowania luzu maglownicy. Teraz auto sunie po drogach bez zadnych wibracji :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.