Skocz do zawartości

Paszczaku

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 099
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    f11LCI b47
  • Lokalizacja
    Mikołów
  • Zawód
    serwis

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Paszczaku

  1. Łożysko , przegub . Trzeba auto podnieść i pokręcić kołami , poszarpać tu i tam .
  2. Wybierasz po połączeniu się FUNKCJE SERWISOWE > KOMBI ( czyli zegary ) . Ja mam co 30 kkm a i tak niemiec potrafił sobie zapomnieć .
  3. Odrazu zaznaczam że nie kupione jeszcze . Auto wiem że miało 3 przygody 2 drobne jak było nowe i jedna całkowita . Zaraz potem oczywiście trafiło do PL . Ogólnie trochę agro tuningu typu MPak wsadzony bla bla . Z kartonem części w jeden dzień do zrobienia samemu . Buda cała ok spasowane od spodu ok . Dołożony zderzak jest trochę na odwal się . Tylko jak się przyjrzałem to prawy "kieł" ten przed kielichem wygląda na albo prostowany albo wstawiany , raczej to pierwsze . Jest to nawet porządnie zrobione bo pomalowane z gumowym zabezpieczeniem zgrzewów itp . jak fabryka . Z tym że numer nadwozia normalnie jak widzę w tych F zresztą w moim też jest wyryty do blachy i potem zabezpieczony taką jakby folią czy coś . Tu jest pomalowany . Inaczej to wygląda . Co w takiej sytuacji ? Opcje dwie . faktycznie uszkodzony był element i nabity numer . Albo przeszczep . Z numeru wychodzi dokładnie te auto . Softu nie miałem żeby ściągnąć ze sterownika danych .
  4. Spójrz sobie wzdłuż dolnej krawędzi drzwi jak je otworzysz i będzie widać czy jest prosta linia czy krzywo . Prędzej nakładka na próg krzywa .
  5. Jadę na akcje serwisowe EGR i poduchy powietrznej kierowcy . Już zamontowane .Przy okazji nowe plastiki podszybia ładne czarne guma elastyczna .
  6. Nowy akumulator , nowa szyba , nowe hamulce tył . Przy okazji znalazłem że pękło mocowanie spryskiwacza szyby . Plastik się kruszy od promieni słonecznych . Cena nowego zestawu spryskiwaczy jakaś nieśmieszna . Używki w jeszcze gorszym stanie . Skleiłem .
  7. Cofanie ręcznego przydatne bardzo .Dziękować . Podgląd pneumatyki też .
  8. mogło się koło pasowe faktycznie rozlecieć .
  9. interfejs elm327 jakiś lepszy droższy , aplikacja bimmer tool tylko ta płatna i dowiesz się co z dpf . wygląda że go zapchało przez dziurę w dolocie . aplikacją dowiesz się czy i wogóle rozpocznie procedurę . i pomiar ciśnienia wstecznego dużo mówi w jakim jest stanie . niewykluczone że finalnie trzeba będzie poszukać sprawnej używki .
  10. pomiar po 30 minutach wykonać najlepiej . auto zamknięte . możesz oszukać trochę centralny i zatrzasnąć rygiel klapy jak jest podniesiona i zamknąć auto . pierwszy wynik pomiaru można przyjąć jeszcze za dobry . wstępnie bym obstawiał moduł PDC zalany . pozatym dobrze jest zrobić diagnostykę wszystkich modułów . tylko obecnie to najpierw pokasować błędy które powstały po zdjęciu zasilania
  11. Na razie dalej ze mną . Czeka mały pakiet serwisowy : akumulator , przednia szyba , tylne hamulce . No i w trakcie akcji serwisowe a w sumie 3 .
  12. Ja prostowałem 2 felgi bo miały lekkie bicie od wewnątrz . Gość powiedział że i tak super wynik bo te felgi przy runflatach pękają . Ogólnie to runflaty widzę że lubią podbijać koło i na łączeniach na wiaduktach na łuku czuję jak mnie w bok przesuwa . Jeżdżę wieloma pojazdami i często budżetowe opony mam a tu na bridgestonach w deszczu to normalnie strach . w zasadzie nie wiem kiedy zacznie mnie obracać . Zimowe dam zwykłe .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.