Skocz do zawartości

Slavo

Zarejestrowani
  • Postów

    266
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Slavo

  • Urodziny 20.01.1977

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 550i M '14
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia Slavo

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Czy ktoś wie jak zdjąć całkowicie ogranicznik prędkości w f10 550i '14 import USA? Panowie którzy robili mi mapę byli w stanie przesunąć go tylko do licznikowych 263 km/h. co ciekawe na hamowni rozkręca się do około 340 km/h.
  2. Sprawdź u Mobile Coders/BMW kodowanie - robią mnóstwo tych silników do ok. 380 KM. W moim aucie zrobili mapę z 449 KM na prawie 600 KM - od ponad dwóch lat brak negatywnych objawow (warunek zmiana oleju co ok. 10 tys i właściwe rozgrzanie i chłodzenie silnika)
  3. Robiłem to u siebie. Dział bez problemu
  4. Chyba, że masz wersje USA to gorzej. Mi się udało przesunąć tylko do 263 kmh
  5. Ciężko będzie Ci coś znaleźć (powiedziałbym, że to niemożliwe). Przerabiałem temat w zeszłym roku do momentu kiedy okazało sie, że mam 348 mm (wersja USA). Przy 374 mm wybór masz mniej więcej taki: https://auto.brakeparts.pl/158576-44#/wybierz_os_samochodu-os_przednia/wybierz_rodzaj_produktu-tarcze_hamulcowe/rocznik_i_informacje_dodatkowe-158578_2010_550i_tarcze_374mm lub najlepsze ale i najbardziej kosztowne rozwiązanie, czyli zestaw bigbrake.
  6. Ja juz się wyleczyłem z ASO. Cena usług w najmniejszym stopniu nie odpowiada jakości - za mniej niż połowę ceny w zaufanym serwisie zrobisz wszystko to co w ASO włącznie z wpisem do bazy danych BMW. Ja znalazłem taki w Poznaniu. PS. wymiana oleju w skrzyni w cenie ok. 1500 zł ze wszystkimi częściami.
  7. Czy kolega Kruk mógłby sprawdzić pod kątem akcji serwisowej mój wozek? D681834
  8. Marka premium - Określa wysokiej klasy produkty, skoncentrowane przede wszystkim na wysokiej jakości. Produkty marki premium odróżniają się od zwyczajnych dóbr co powoduje, że cena jest stosunkowo wyższa, Premium oznacza coś wyjątkowego, mającego większą wartość i trwałość niż inne produkty tego samego typu. Teraz pytanie. Jak definicja PREMIUM ma się ma do tytułowego N47 ? 1.Jest wysokiej jakości ? 2.Jest wyjątkowy ? 3.Ma większą wartość ? 4.Ma większą trwałość ? Należy nazywać rzeczy po imieniu. Ja nie potrafię i nie przejdzie mi przez gardło na N47 powiedzieć premium. Ciśnie się natomiast na usta słowo bubel, bo ono najbardziej pasuje do tego produktu. Auta z N47 staną się po tej aferze ogniowej niesprzedawalne. A jeśli już to za ułamek wartości. Każdy niedługo będzie mógł sobie to premium kupić za cenę peżo czy reno. Oczywiście o ile będzie miał tak wielkie cojones aby się z tym zmierzyć. Reno Peżo przynajmniej nie spędzają snu z oczu właścicielom, z obawy czy dzisiaj się nie zjara. Poza tym gdzie o tym pisać jak nie na forum BMW że N47 to granat z wyciągniętą zawleczką ?. Gdzie ludzie czytają o tym jak nie na forum BMW ?. Czy zamiatanie tematu pod dywan i udawanie że nic się nie dzieje jest lepsze od prawdy ? Tytułowe N47 odnosi się do problemów po "czipie" więc mówimy tutaj o zepsuciu silnika przez "tunera". Premium to nie tylko silnik. Moje F11 520d '10 zostało odkupione w zeszłym roku od drugiego po mnie właściciela przez kolejnego po 10 minutowej przejażdzce za cenę dwuletnego Passata bez negocjacji i marudzenia na cokolwiek. Słuszną uwagę zwracają tutaj koledzy z forum, że należy odróżnić zadbany z wiadomą przeszłością samochód od kupionego okazyjnie 5 latka z przebiegiem 150 tys...Prawda jest taka, że jeśli kogoś nie stać na zakup nowego auta i kupuję zużytą używkę to zawsze będzie obarczony ryzykiem różnych przygód któych źródło zostało zatajone przez kolejnych właścicieli i to jest najczęstszy powód krzyku niezadowolonych użytkowników aut. a w kwestii silnika N47 o jego przewadze nad innymi podobnej klasy jednostkami świadczą też osiągi - w momencie premiery był najlepszy na rynku, dopiero potem grupa VW poprawiała swoje 2.0 tdi i mercedes swojego R4 cdi żeby nadążyć za BMW. Poza silnikiem porównaj właściwości jezdne F10 - auto jedzie jak po szynach, kierowca czuje auto i potrafi przewidzieć jego zachowanie, w samochodzie pachnie (a nie śmierdzi tworzywami z odzysku, co mam miejsce nawet w nowych Passatach czy Arteonie, nie mówiąc o wytworach z Korei czy Francji lub uchowaj Boże o Fordach...) a co najważniejsze siedząc w środku czujesz się dobrze - i to jest właśnie efekt Premium. Chociaż przyznaję że w moim obecnym aucie czuję się lepiej niż w starym F11 2.0 d...
  9. Ciekawa konwersacja na forum BMW - udawadnianie że nie jest to marka Premium... a co jest marką premium? Reno? Peżo? czy może Kia? Miałem okazję (i mam nadal) jeżdzic kilkoma beemkami i pomimo ich kilku wad z całą pewnością jest to marka premium, nawet pomimo faktu że cytując kolegę z tego forum F10 - tek jeżdzi więcej niż Passatów. A że się psują? Wszystkie się psują - Lambo i Ferrari też ale czy to znaczy że nie są z segmentu Premium? Mamy teraz tylu domorosłych tunerów że szansa na zepsucie silnika trefnym programem jest gigntyczna, a biorąc pod uwagę ilość zajeżdzonych f10 na rynku (lub powypadkowych i uzupełnionych przypadkowymi tez używanymi częściami) szansa na awarię wzrasta w postępie geometrycznym. Więc szanujcie koledzy swoje auta bo tak szybko odchodzą :nienie: :cry2:
  10. Przy okazji aktualizacji sterowników oraz kodowania kilku przydatnych funkcji (składanie lusterek, pamięć auto start-stop itp.) zrobiłem optymalizację mapy. Po kilku dniach sprawdziłem efekt na hamowni i taki wynik:
  11. Klamki są w chromie jak wybierzesz opcję dostęp komfortowy, a relingi można wybrać dowolnie: czarne lub aluminium podczas konfiguracji.
  12. Slavo

    Wyciszenie auta.

    Konkurencja oferuje pakiet dźwiękoszczelnych szyb ponieważ standardowe są bardzo odchudzone w stosunku do poprzednich modeli. Taki skok na kasę...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.