Skocz do zawartości

Laqo

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było E87 2006, jest E91 2007

Osiągnięcia Laqo

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Przepraszam, że po takim czasie. Okazało się, że łapie lewe powietrze. Wymiana kolektora załatwiła sprawę i wszystko ładnie hula.
  2. Tak tak, dolotowy. Sprawdzę to za kilka dni, bo wyjeżdżam.
  3. Panowie program i dawka jest ok. Prawdopodobnie jest problem z kolektorem, widzę koło niego syf, który się jakoś wydostał i wskazuje na nieszczelność. Zapewne to jest też powód kopcenia. Jeżeli się mylę to mnie poprawcie.
  4. No i git, cieszę, że się wszyscy już zgadzamy :D W piątek dam znać co wyszło :cool2:
  5. Zawracam głowę, bo wiem, że jest coś nie tak. Doskonale wiem, że da się zrobić tak, aby nie kopcił albo kopcił w minimalnym stopniu. To, że Ty nie widziałeś czegoś takiego na oczy nie znaczy, że tak się nie da. Dopuść tą myśl do siebie i zrozum, że to nie tylko moje zdanie poparte własnym doświadczeniem, ale także wielu osób na tym forum. "szrot" było w odniesieniu do kopciucha. Niejednokrotnie widziałem jak auta za miliony monet kopcą, że żal patrzeć. I akurat wartość auta ma tu znikome znaczenie. Jak kto dba tak ma.
  6. Zawsze? To chyba chłopie jeździłeś samymi szrotami. Jeździłem jedynką i nic nie kopcił. Nic. No chyba, że dawałeś do odciny na 5k. To nie ma siły. Ale przy ruszaniu, nawet z gazem w podłogę nic. Gdybym nie był pewny, że jest coś nie tak nie zawracałbym głowy nikomu na forum zwłaszcza tematem, który jest przejedzony. Wracając do tematu. W piątek jestem umówiony na poprawkę i zobaczymy co wyjdzie.
  7. Praktycznie od razu po kupnie byl chipowany i wywalany dpf. Jutro do nich dzwonie i zobaczymy co wyjdzie. Bede dawal znac jak postepy. Musze to zrobic, bo az mi glupio wciskac gaz jak ktos za mna jedzie.
  8. ok, wybiorę się do nich, jeżeli zaproponuje mi ruszenie egr to robić coś czy na razie się wstrzymać?
  9. Panowie wiem, że ten temat przewija się miliony razy. Przeczytałem z forum wiele wątków. Kwestia od czego zacząć. Nie chce się ładować w niepotrzebne koszta. Pacjent 320d N47 163km, nie ma dpf, po chipie na 186 kucy Auto minimalnie kopci na wolnych obrotach, chodzi równo bez względu czy zimny czy ciepły silnik, przy dodawaniu gazu, nie mówię nawet o wciskaniu do dechy, auto kopci na czarno, dość mocno. Ciężko mi ocenić czy jest spadek mocy, bo jeżdżę tym autem od marca i cały czas jest tak samo. Odma, z tego co wyczytałem nie jest wymienialna w tym typie silnika, czy można coś z nią zrobić? Np wyczyścić? Czy może to być wina przepływomierza albo wtrysków? Z tego co wiem nie było nic robione z EGR tu chyba też może tkwić problem. Pytanie brzmi od czego zacząć?
  10. Też skorzystałem z tego co wrzucił Pitu, działa mi INPA. Jest Running, nie ma żadnych błędów po włączeniu, ale tak jakby nie ma połączenia z autem. Podpinam kabel, świeci się dioda, więc działa, usb w kompie też gra, bo jest charakterystyczny dźwięk podłączenia, ale w INPie bateria i zapłon cały czas się nie świecą. Używałem tego kabla prędzej w e87 2,0d 2006 rok, teraz chciałem skorzystać do e91 2,0d 2007 rok. Mam też innego lapka. Nie wiem czy może to mieć jakiś wpływ, poradzi ktoś coś? Kupować w ciemno inny przewód czy może pokombinować coś jeszcze? PS. Kabel mam już dobre kilka lat, prędzej działał, "K+DCAN USB Interface (INPA Compatible)" tak jest napisane na nim.
  11. Ponta ma rację, przy tym samym rozmiarze felgi, 215 a 225 to żadna różnica w dynamice czy odczuciach w jeździe. Ale np. ja przesiadałem się z zimówki R16 205, na lato R18 przód 225, a tył 255 i różnica w dynamice była już znaczna. W spalaniu ok. 2l. Ja problem rozwiązałem wrzucając chipa, bo jeżdżę dieslem. Ale w przyszłości na tyle wrzucę 225. Zgubię rant ochronny, ale jednak za duże te walce jak na auto z 190km. Kilka stron prędzej któryś kolega pisał też o wadzę opon i oporach. Nie sprawdzałem tego. Ale jak wrzucę dunplopy sport maxx (bo taki jest plan w przyszłości) to na pewno opiszę różnicę między Pirelkami, które mam teraz.
  12. Poczytałem dzisiaj dość intensywnie dany temat, ale nie uzyskałem jednoznacznej informacji. Radio z navi biznes, nie działa mi głośnik w drzwiach pasażera, skłoniło mnie to, żeby przemyśleć czy nie wymienić nagłośnienia z oryginalnego na coś lepszego. Zaznaczam, że nie jestem audiofilem i jestem głuchy jak pień. Czy jest sens wymieniać tylko same głośniki na coś lepszego i czy wgl takie coś ma rację bytu?
  13. Oglądam sobie te autka, Twoje i marko, i chyba z płaczem będę wsiadać dzisiaj do mojego e91 haha :lol: Piękna robota, brawo Panowie. Przez takie auta jestem coraz bardziej zajarany BMW.
  14. Z tego co tutaj wyczytałem na forum to polecane opony. Ciche, niski opory toczenia. Nie wiem tylko jak z wytrzymałością. Sam jak będę zmieniał opony to właśnie na ten model dunlopa.
  15. Witam, uprzedzam, że przeczytałem wszystkie posty w tym wątku. Nie ukrywam, że nigdy nie chipowałem auta. Właściwie te e91 to moja pierwsza beemka w której chce trochę się pobawić. e91 320d 2007 N47 163km, 263kkm, w 99% pewny przebiegu, powie mi ktoś jaka jest różnica jest chipowania z dpf i bez niego. Powiem od razu, że w zeszłym roku był on czyszczony. Czy jest sens go wywalać? I czy taka wgl potrzeba? Poza tym auto ma swoje lata. Czy warto bawić się w chipowanie? Może lepiej jakiś power box? Nie ukrywam, że chciałbym aby auto było bardziej dynamiczne, ale nie kosztem jego wytrzymałości
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.