Skocz do zawartości

gromakon

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320i 2006

Osiągnięcia gromakon

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Siema, mam BMW E90 320i n46 150km. Ostatnio zaczął wypadać mi zapłon na 3cim cylindrze. Problem występuje tylko przy zimnym silniku. Z reguły jest to poranne odpalanie. Samochód odpala obroty rosną do 1400 i nagle odcina. Samochód gaśnie. Próbuję odpalić i obroty są stale na wartości +/- 150rpm. Po czasie (2-3) podejście obroty zaczynają falować i trzęsie budą. Czuć i widać że nie chodzi na wszystkie gary. Jeśli nie dodam gazu to zgaśnie jak przetrzymam na 2.5k rpm przez jakiś czas i wykasuje błędy to usterka znika mogę jechać lub zgasić i ponownie odpalić. Co może być tego przyczyną? Objawy się ukazały dwa dni po tym jak pozbyłem się usterki ciężkiego odpalania. Była to zabita plastikiem (kawałki plastikowe z rozrządu) podstawa filtra oleju. Zlokalizowalem to przy wymianie uszczelki, bo uciekał mi litr oleju w 2-3 dni. Owe kawałki pochodzą z wcześniejszej wymiany rozrządu, gdy rozsypał mi się w trasie rok temu, ale mechanik nie popisał się i owych fragmentów nie usunął.
  2. Witam, mialem 2 błędy 2a88 i 2a83. Wyczyściłem elektrozawory i został mi błąd 2a83. Mianowicie błąd 2a83 odpowiada za elektrozawor dolotowy? Błąd to Camshaft Control input.
  3. E90 320i n46 Mam błędy: 2a88 2a83 camshaft Control input P0012 "A" Camshaft position timing over-retared (bank1) 2a5b 2a59 2ca2 heating lambda sensor of front cat (shearing stress) 2ca3 heating lambda sensor of front cat (shearing stress) bank 2 29cc 29d0 Samochód nie ma mocy na nagrzanym silniku i obroty mi falują.
  4. Witam na impie pokazuje mi błędy 2a83, 2a88. Mianowicie muszę wymienić elektrozawór i wariator valvetronic, czy coś innego?
  5. Witam, kupilem E90 320i 150km 06r i mam problem z falującymi obrotami. Potrafi się zmulic przy ruszaniu, że aż zgaśnie. Na jałowym falują 740-600 czasami poniżej 500. Drugim problemem jest wolne wbijanie się na obroty do 3.5 tysiąca. Później zbiera się lepiej, ale głośniej chodzi. Ostatnim problemem jest czerwona kontrolka oleju (ciśnienie), przy nagrzanym silniku ale wolnych obrotach. Znika po sekundzie od zapalenia
  6. Zmierzyłem ciśnienie i jest po 3 bary w każdym cylindrze
  7. Witam, kupiłem BMW E90 320ci 150km 2006r. Jechałem z Niemiec i na postoju zapalił mi się check engine i silnik tracił moc. Po jakichś 150-200km mogłem jechać max 80kmh na 3 przy 4 tysiącach obrotów. Później zaczął mi gasnąć i finalnie nie odpalił. Zajechałem do domu rozebrałem samochód i cewka była spalona a druga wyskoczyła. Wymieniłem świece, cewki, czujnik położenia wału. Przechodząc do rzeczy. Silnik kręci obroty 130-134. Świece maja iskrę, a paliwo leci, gdy wyjmę świece. Na desce nie ma check engine, ale dalej nie chce odpalić. Ktoś ma jakiś pomysł?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.