Skocz do zawartości

tomaszekp5

Zarejestrowani
  • Postów

    157
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomaszekp5

  • Urodziny 09.05.1996

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20 330i 2020

Osiągnięcia tomaszekp5

  1. tomaszekp5

    G22 LCI

    Jesteś pewien? W trójce pre-LCI adaptacyjne ledy jedyne co robią to skręcają prawo/lewo. Ale możliwe, że w czwórce pre-LCI było inaczej, nie miałem okazji jechać wersja bez laserów.
  2. tomaszekp5

    G22 LCI

    Nowe przednie reflektory mocno średnie, poza tym spoko. No ale brak wentylowanych foteli, świateł laserowych oraz kierownica z plastiku i obcięte oświetlenie ambient to jakiś żart w aucie za 450 tysięcy. Te LEDy to chociaż mają jakieś wycinanie wiązki? Czy zwykłe ledy jak w bazowej wersji pre-LCI?
  3. Ehh, czyli wychodzi na to, że żeby przemieścić rowery w bezpieczny sposób to trzeba kupić vana 😅. No nic, chyba zdecyduję się na Thule TopRider, skoro montaż haka w sensownych pieniądzach odpada. Montaż rowerów bezpośrednio za widelec wydaje się dość solidny, a nad zabezpieczeniem przodu pomyślę, może faktycznie stretch. Dziękuję za odpowiedzi!
  4. A ktoś ma może doświadczenie z jakimiś pokrowcami przy przewożeniu na dachu? Żeby chociaż trochę zabezpieczyć rowery.
  5. Ogólnie da się upchać dwie szosy do auta po złożeniu foteli, ale wtedy nie zostaje nic na pozostałe bagaże. No i trzeba się trochę natrudzić, żeby zrobić to tak, żeby się rowery o siebie nie poobijały. Ostatecznie też rozważam taką opcję, żeby rowery wpakować do środka, a na bagaż kupić po prostu trumnę na dach.
  6. Cześć, kiedy w 2019 roku zamawiałem swoje G20 nie przyszło mi do głowy, że kiedyś będę chciał wozić nim rowery. Niestety wziąłem auto bez haka a dołożenie go w ASO to jakieś chore pieniądze. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z dokładaniem haka poza autoryzowanym serwisem? Może jakieś inne dobre patenty na przewóz rowerów? Będę woził maksymalnie dwa leciutkie (szosowe) rowery. Montaż na dach trochę mnie odstrasza ze względu na zużycie paliwa (a mam w głowie wycieczki po Europie) oraz martwię się o rowery (kamienie, owady itd.) Ktoś może się orientuje jak wygląda kwestia montażu haka poza ASO, kiedy auto jest w leasingu (bezpośrednio w BMW FS)? Obiło mi się też o uszy coś takiego jak „hak bez homologacji”, tj. taki służący tylko do montażu bagażnika na rowery bez możliwości holowania przyczepy. Ktoś ma jakieś doświadczenia?
  7. Pamiętam, jak kilka lat temu bawiło mnie, że Mercedes CLA ma maskę bez siłowników teleskopowych. Jeszcze kilka takich „odświeżeń” i będziemy maski w BMkach za 400 tysięcy kijem podpierać 🫣.
  8. Rozważ wentylację foteli foteli. W tym roku lato nie rozpieszcza, ale jak już trafi się jakiś ciepły dzień i usiądziesz na taką rozgrzaną skórę, albo pojedziesz w jakąś dalszą trasę, to docenisz, że nie przykleisz się do fotela. Ja bardzo żałuję, że nie mam i przy następnym aucie obowiązkowo do wzięcia. Pomyśl tez nad profesjonalnymi asystentami. Ten podstawowy pakiet nic nie robi tak w zasadzie oprócz odbijania się od linii, nawet butelki wody nie odkręcisz dwoma rękoma.
  9. tomaszekp5

    G22 LCI

    Jak to jest z tym brakiem laserów w 3? Mimo tego są światła adaptacyjne? To znaczy długie „na stałe”? W swojej G20 nie mam laserów i bardzo mi brakuje tego doświetlania wszystkiego do okoła, a jak tylko będzie kończył mi się leasing na przełomie 24/25 roku to będę zamawiał G23 i kiepskie oświetlenie w aucie za tyle pieniędzy to jednak przypał.
  10. A najgorsze jest to, że sprzedawcy często sami o tym nie wiedzą i mnie na przykład nikt nie poinformował, że wewnętrzne lampy to atrapa. Wygląda to strasznie kiepsko i jest to element, który mnie najbardziej irytuje w moim aucie mimo upływu 3 lat od zakupu…
  11. Ja był dał do ASO, jak odejmiesz od tego koszt mycia auta to wychodzi Ci ze 150 zł :D.
  12. Cudo! A z felgami to już w ogóle będzie sztos :mrgreen:. Można zapytać jaki rabat udało się wynegocjować?
  13. A może to klapka od wydechu się otwiera/zamyka? To też takie trochę metaliczne stuknięcie. Sprawdź czy to ten sam dźwięk co przy przełączaniu na tryb Sport+, bo wtedy klapka w wydechu się przestawia.
  14. Zupełnie mnie to nie dziwi. Przeciętny Kowalski to myśli raczej o tym, żeby mu do pierwszego wystarczyło, a nie o tym, żeby biec po samochód do salonu. A jak już kogoś stać na coś konkretnego, to stać go też na coś jeszcze trochę droższego w leasingu. A co do wieku aut, to w Polsce jednak bardziej szanuje się starsze auta, ale wyższej klasy. Zreszta biorąc pod uwagę jak bardzo wystrzeliły w ciągu ostatnich lat ceny podstawowych aut takich jak Fiat Tipo czy Opel Corsa to również zero zaskoczenia. Taki Fiat zaczyna się od 86 tysięcy… Za tyle można kupić kilkuletnie Audi A4 czy BMW 3, które będzie większe, bardziej komfortowe i będzie dawało więcej przyjemności z jazdy.
  15. Zamawiał ktoś M440i/M3/M4 w ostatnim czasie? Można w ogóle liczyć na jakikolwiek rabat? I czy lakier/tapicerka individual wpływa jakoś na % wysokość rabatu? Chcę powoli zacząć się oglądać za nowym autem i zorientować się jakby wyglądało oddawanie mojej 330i w rozliczeniu, ale zanim zacznę jakiekolwiek rozmowy to chciałbym wiedzieć w co w ogóle mam celować :D.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.