Witam Grupowiczów!, szukam dla siebie E39 bez upiększeń tuningowych. Znalazłem jeden egzemplarz, gdzie silnik, skrzynia i środek są w bardzo dobrym stanie. Aby nie było tak fajnie jest jedno ale. Samochód ma problemy z blachą. Chciałbym prosić o waszą radę, gdyż nie mam doświadczenia z samochodami, które rdzewieją a tym bardziej z e39. Samochód ma zlokalizowane miejsca z rdzą: - tylna klapa w okolicach przycisku otwarcia/ światełka, - dwa małe punkty nad przednią szybą, moim zdaniem dopiero się zaczyna. - próg pod kierowcą , na samym jego początku ma małe bąble na lakierze, - drzwi kierowcy i pasażera od dołu w pasie na wysokości 10 cm lakier zrobił się brązowy, od środka drzwi na rancie są ok. - Samochód nad tylnym kołem lewym i prawym był lakierowany. lakier ma między 200 a 210 um. Czy tego typu defekty dyskwalifikują samochód. Przypomnę, że stan techniczny jest bez zarzutu. Liczę się na wydatek międy 3500 a 4000pln na naprawę karoserii, jednak czy może okazać się, że problem z blachą będzie wracam i to ze zdwojoną siłą? Z góry dziękuje za konstruktywna rade!