Skocz do zawartości

Karoloo

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Karoloo

  • Urodziny 17.09.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525i 2002

Osiągnięcia Karoloo

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Czy mam rozumieć, że ten element jest wymienialny i tonsa ceny slupkow w idelnym stanie? Czy to jest cena za.wymiane i malowanie?
  2. Czy ten element drzwi jest wymienialny? Jeżeli tak, to czy trudno się to wymienia? Jeżeli nie, to czy można to odnowić? https://zapodaj.net/e96acd3c0d2a3.jpg.html Pozdrawiam
  3. Panowie, dziękuje za pomoc! Jak się nadarzy sposobność to wymienię te uszczelkę.
  4. Witam, przy okazji poszukiwań wycieku płynu chłodzącego po założeniu instalacji LPG, zajrzałem pod spód samochodu od strony kierowcy. Zwróciłem uwagę na element koło kolumny kierowniczej, który zaczął rdzewieć. Prośba o określenie co to za część. Czy coś z tym robić, naprawiać etc czy zostawić tak jak jest? zdjęcie: https://zapodaj.net/2ea6e7039e0e6.jpg.html Dzieki za pomoc.
  5. Witam Grupowiczow! Zaryzykowałem i kupiłem opisywane E39. Lakiernik ocenił prace na 5.5tys. W cenie jest zabezpieczenie podwozia. Czy sie opłacało kupić taki samochód to wyjdzie po czasie. Napewno w promocji nie kupiłem. Pozdrawiam!
  6. Witam Grupowiczów!, szukam dla siebie E39 bez upiększeń tuningowych. Znalazłem jeden egzemplarz, gdzie silnik, skrzynia i środek są w bardzo dobrym stanie. Aby nie było tak fajnie jest jedno ale. Samochód ma problemy z blachą. Chciałbym prosić o waszą radę, gdyż nie mam doświadczenia z samochodami, które rdzewieją a tym bardziej z e39. Samochód ma zlokalizowane miejsca z rdzą: - tylna klapa w okolicach przycisku otwarcia/ światełka, - dwa małe punkty nad przednią szybą, moim zdaniem dopiero się zaczyna. - próg pod kierowcą , na samym jego początku ma małe bąble na lakierze, - drzwi kierowcy i pasażera od dołu w pasie na wysokości 10 cm lakier zrobił się brązowy, od środka drzwi na rancie są ok. - Samochód nad tylnym kołem lewym i prawym był lakierowany. lakier ma między 200 a 210 um. Czy tego typu defekty dyskwalifikują samochód. Przypomnę, że stan techniczny jest bez zarzutu. Liczę się na wydatek międy 3500 a 4000pln na naprawę karoserii, jednak czy może okazać się, że problem z blachą będzie wracam i to ze zdwojoną siłą? Z góry dziękuje za konstruktywna rade!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.