Skocz do zawartości

imBack

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia imBack

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. no wlasnie benzyna do miasta lepsza zanim diesla nagrzeje to musze wysiadac
  2. a jakie to moga byc koszta? cos pod 10tys? ;) czy raczej 1-2 tys wiec ze zalezy od mechanika ale tak aprox :)
  3. Przy takim budżecie wogle nie celuj w 3.0d. Oglądnąłem kilka sztuk i same ulepy. Juz pomijam fakt że jedna była z policji z cofnietym przebiegiem ze 360 na 211 . Zobacz sobie ktoś opisał w dziale zakup BMW te X3 ja ją przewałkowałem i z kolegami z forum odkryliśmy nieprawidłowości. :) Celuj w zadbane 2.0 d ok a co z wymiana rozrzadu? co ile sie go zmienia przyznam ze celuje w samochod ktory jak najmniej wymaga serwisu nie mowie tu o filtrach i olejach, klockach.
  4. z jakim oznaczeniem jest silnik 2.0d w F25? N47? czy do 2.0 pakowali xdrive?
  5. E46 mialem z pompa vp44 ;) i to ona byla przyczyna zatrzymania sie ale samochod zrobil 320tys na oryginalnej pompie stad mam sentyment i staram sie wrocic do marki
  6. kurcze boje sie diesla bmw po tym jak mi E46 stanelo na autostradzie ... 3.0ma jakies bolaczki? cos z rozżadem ? czy on sie wymienia?
  7. Witam po prawie 4 latach odstawienia marki BMW i powrocie na forum nosze sie z zakupem BMW x3 i pytanie do was czy silnik 2.0i brać pod uwage? dodam ze ma to byc samochod do jazdy 90% po mieście. Czy jeżeli wypadnie 2.0i to jak jest z wymiana rozrzadu? jest jakiś interwał wymiany? Wszelkie dodatkowe informacje beda mile widziane.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.