Skocz do zawartości

WojciechG

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E65 730d 231km 06/2006
  • Lokalizacja
    Kraków / Jarosław
  • Zawód
    siofer :)

Osiągnięcia WojciechG

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, jak sprawdzić za pomocą inpy lub isty działanie servotronica?
  2. sprawdziles chociaz termostaty czy otwieraja sie w calym zakresie?
  3. Może Cię trochę naprowadzi mój rozwiązany problem wysokiego ciśnienia w układzie chłodzenia. A stało się to po wymianie termostatów z ASO. Okazało że się że nie otwierał się do końca i auto grzało się bez powodu do 100 stopni bez obciążenia. Reklamacja i dostałem nowy główny. Który również był uszkodzony i nie otwierał się nawet o połowę. Kupiłem kolejny lecz już nie w ASO, i co się okazało. Temp na autostradzie aktualnie 88-93, miasto 88-90. Jak miałem DPF to przy wypalaniu nie przekroczyło 96 stopni. Termostat behr bez loga BMW, pełne otwarcie ma przy około 97-98 stopni Warto sprawdzić czy dodatkowa pompa wody działa. Wspomaga układ przy gorącym silniku, na wolnych obrotach i po wyłączeniu gorącego silnika dopóki nie zbije temperatury na silniku poniżej 90 stopni
  4. WojciechG

    E65 Blad 006040

    Rozbierz mechanizm ręcznego w bagażniku, zobacz czy zębatki są ok
  5. Problem rozwiązany, upalony kabel zasilający sterownik od strony grzania świec. Błędu nie było bo sterownik i świece sprawne, bezpiecznik f02 20a w komorze silnika sprawny. Ista również pokazywała że ze świecami wszystko w porządku. Wymiana kabla trwała 2 minuty, ściągnąłem tylko górna osłonę silnika. https://zapodaj.net/91bf6f1e98678.jpg.html
  6. Problem rozwiązany, winny był kabel. https://zapodaj.net/91bf6f1e98678.jpg.html
  7. Diagnozuje ista. Świece i sterownik wymieniany w ASO dwa lata temu. A wiem że świece nie grzeją bo jak tamtej zimy silnik odpalał za drugim obrotem wału przy -15, pracował równo bez kopcenia tak dwa dni później już nie mógł zapalić, łapał łapał aż w końcu zapalił. I od tamtej pory jest problem zimnego rozruchu. kilka dni temu przy -3 zapalił na dotyk ale było czuć nierówna praca silnika przez sekundę i chmura niebieskiego dymu z wydechu. Przy temperaturach 5+ odpala na dotyk nie puszczając dymka z wydechu. No nic, podmienie kabel i będę obserwował, może jakieś błędy się pojawia. Na tym forum w którymś poście chłopak miał podobnie, 0 błędów od świec a nie grzały. Wymienił w ciemno sterownik i świece, dalej to samo. Dopiero po wymianie kabla zasilającego sterownik wszystko wróciło do normy.
  8. Diagnozuje ista. Świece i sterownik wymieniany w ASO dwa lata temu. A wiem że świece nie grzeją bo jak tamtej zimy silnik odpalał za drugim obrotem wału przy -15, pracował równo bez kopcenia tak dwa dni później już nie mógł zapalić, łapał łapał aż w końcu zapalił. I od tamtej pory jest problem zimnego rozruchu. kilka dni temu przy -3 zapalił na dotyk ale było czuć nierówna praca silnika przez sekundę i chmura niebieskiego dymu z wydechu. No nic, podmienie kabel i będę obserwował, może jakieś błędy się pojawia. Na tym forum w którymś poście chłopak miał podobnie, 0 błędów od świec a nie grzały. Wymienił w ciemno sterownik i świece, dalej to samo. Dopiero po wymianie kabla zasilającego sterownik wszystko wróciło do normy.
  9. W takim razie gdzie problem? W ciemno kupować komplet żeby dwa razy nie rozbierać czy miernikiem sprawdzi w 100 procentach sprawność?
  10. Cześć, nim zabiorę się za naprawę, problem leży w braku grzania świec i braku jakiekolwiek błędu w dde ( sprawdzanw inpa i ista) świece i sterownik wymienione w ASO 2 lata temu lecz kabel nie. Uszkodzenie kabla zasilającego sterownik może powodować brak błędu i nie grzania świec ?
  11. Cześć, borykam się z problemem nie grzejacych świec. Diagnostyka komputerowa nie pokazuje żadnych beldow ( inpa i ista) kontrolka grzania świec pojawia się ale świece nie grzeją. Kupować w ciemno sterownik i świece czy jest coś jeszcze co mogę sprawdzić ? Dziwi mnie ten brak błędów
  12. Sprawdzę jeszcze CAS i LMA wgram czysty plik MAN ale użyć "SG_CODIREN"? Tak. Do kodowania podłącz auto pod dobry prostownik lub do drugiego odpalonego auta
  13. Z własnego doświadczenia, chciałem sprzedać swoją e65, po dużym serwisie. Rozrząd termostaty paski, rolki koło pasowe, klapki, kpl hamulców, Kompletne nowe zawieszenie, cały nowy układ klimy itp. I usłyszałem kilka razy że w cenie 40 tys, to można sobie dwie takie e65 kupić. Także dałem sobie spokój i jezdze. Widzę to tak, że kupię kiedyś drugie auto,a to do garażu, i za godna cenę wystawie i niech stoi. Każde auto ma swojego kupca. Jeśli nie masz ciśnienia to nie schodź z ceny. Parę lat temu dobre e38 kupowało się za 12tys. Teraz trzeba dać 25 tys gdzie między e38 a e65 jest przepaść
  14. Witam, odkopię temat. Może jestem przewrazliwiony ale, wymieniłem termostaty na ori z aso i tu zonk, temp jeszcze wyższa niż na zamiennikach. Układ odpowietrzony, węże nie są twarde, płynu nie wyrzuca, nie ubywa i jest czysty. Jedyne co zauważyłem to zmniejszone spalanie według komputera aż o jeden litr. (stała trasa od kilku lat) pytałem w ASO to temp 100 stopni to temp idealna i DDE zmniejsza w tej temp dawkę paliwa) nie zauważyłem żeby silnik był przegrzany, pracuje cicho, równo i Bez objawów gorącego silnika. Czujnik temp podmieniony i bez zmian. Wisko spina tylko w korku w letnich temperaturach lub dzisiejszych ale przy mocniejszym deptaniu od swiatel do swiatel ale a z reguły to jeżdżę jak emeryt. Dać sobie spokój i temp 88-92 stopnie wsadzić w buty?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.