Skocz do zawartości

Laptor

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Nie posiadam, szukam.

Osiągnięcia Laptor

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. I to są odpowiedzi! Dzięki :D Brakowało mi po prostu informacji z waszej strony, że tylko te silniki są warte uwagi ze względu na bezawaryjność, a na niej mi zależy. Tak jak pisałem, brat ma średnią z wyliczeń na 3.0 14 litrów gazu, ale niestety w trasie. Czy przy normalnej jeździe w mieście można faktycznie uzyskać niższe od 15L spalanie?
  2. Na 5 forach normalnie doradzają, a tu jak grochem o ścianę ("DO POJEMNOŚCI 2.5 I DO 13L SPALANIA", "YYUUUEEE WEŹ 2.8 ALBO 3.0 HAHA"). Nie rozumiem różnicy podejścia, tym bardziej, że zapewniacie, że to tylko stereotypy o kierowcach BMW... no nie wiem :) Jak nie ma sensu brać 2.5 albo 2.0 jakieś 170 km np. to to napiszcie, że nie ma oszczędnego BMW za tą cenę i żebym odpuścił temat, byłoby okej i po temacie.
  3. Nie chodzi mi o to co będę musiał wymienić po poprzednim właścicielu, tylko to co najczęściej się psuje, kiedy, ile to kosztuje. Co do pojemności 2.8 i 3.0, wiem, że swoje muszą wziąć i przy moim użytkowaniu, które rozpisałem, 14-15 weźmie spokojnie a 3.0 w porywach do 16. Przynajmniej tak wychodzi z raportów użytkowników. Zresztą, mój brat robi codziennie 80 km w trasie ma 7mke 3.0 i śr. spalanie 14. Dlatego wyraźnie napisałem jakie spalanie jestem w stanie przyjąć i jaką pojemność silnika. Na pewno można zejść na 13-14 gazu, tylko czy wtedy jazda i dynamika nie będzie podobna do mojego obecnego auta rozpędzającego się w 13s do setki ;) Też tutaj dochodzi kwestia opłat za silnik +2.5.
  4. Witajcie, przymierzam się do zmiany auta i rozglądam się za kilkoma markami, ale od jakiegoś czasu, pod namowami brata, który tylko BMW i BMW, zaczynam oglądać się i za tym rodzajem pojazdu. Chciałbym wszystko wyłożyć jak trzeba, więc zacznę od swoich wymagań: - Do 20 tysięcy PLN - Nadający się do gazu - Dostateczna ilość miejsca żeby zapakować wózek i jechać na wakacje, czyli jakiś większy sedan czy kombi - Do tras raczej krótkich w mieście (10-30km) i raz na jakiś czas standardowo dłuższa wyprawa (kilka razy w roku) - Minimum 2001 r. - Do 13 litrów gazu spalania jak się da :D Problem w tym, że brat zapewnia mnie, że koszty utrzymania BMW (ma 7 i 5) nie są ani duże ani częste, a chciałbym zapytać o to szerszą publiczność, was. Obecny samochód ma tylko jedną zaletę, nie psuje się. W ciągu 6 lat wsadzone może 3000 zł na skrzynie i sprzęgło głównie (skrzynia dobita po poprzednim właścicielu była, a sprzęgło wymagało naprawy, bo uczyłem się na nim ja i narzeczona :D). Ale ma 13s do setki, strach wyjeżdżać gdzieś, jest stanowczo za mały, słabo wykonane wnętrze, pali jak smok (150km/h na autostradzie spalanie 19 gazu, do 120km/h 10-11l. Duże zdziwienie miałem jak przejechałem 200 km zamiast oczekiwanych, standardowych 400 km na butli). Nie jeździmy jakoś dużo, za 100 zł 400 km, w miesiącu wyjeździmy 1,5 butli zazwyczaj. ________________________ Oglądałem: BMW 3 e91, 5 e60/61, 5 E39, 3 E46, ________________________ 1. Jak to jest z kosztami? 2. Ile powinny kosztować minimalnie ww modele żeby były w b.dobrym stanie bez wsadzania na start 1/3 wartości? 3. Byłoby świetnie, jakby ktoś posiadał rozpiskę z ostatnich 6-12 miesięcy dotyczących kosztów użytkowania ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.