Skocz do zawartości

Donvicc

Zarejestrowani
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Donvicc

  • Urodziny 01.05.1978

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 330i E93 N52B30

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Donvicc

  1. Potwierdzam. Ja mam MSV80 w moim N52B30M1 który pierwotnie był 328i Zwracam HONOR z tymi 272 km w N52.
  2. Wskaż mi źródło proszę w którym jest podane, że N52B30 fabrycznie były wystrojone na 272 KM - w E93 czy jakimkolwiek E9x
  3. Owszem, ale 272 KM miał już silnik N53B30 ale swap kolektora z disami jest możliwy tylko w "obrębie" N52B30 które były strojone fabrycznie na 325i (214 km) 328i (231 km) i z fabrycznym kolektorem trójstopniowym 330i (258 km)
  4. Ja to zrobiłem. Wymiana kolektora + 2 disy + uszczelki + soft w Bimmerlab = REWELACJA
  5. Podłączę się z pytaniem: Do E93, 330i, około 260-270 KM, rozmiar 18" Pirelli P Zero vs Michelin Pilot Sport ? Która z nich będzie bardziej kleiła (miękka) ale i mocno będzie trzymała w zakrętach (mocne i twarde ranty ale NIE RUNFLAT) Budżet 500-700 pln na koło.
  6. Hej, Która z nich będzie bardziej kleiła (miękka) ale i mocno będzie trzymała w zakrętach (mocne i twarde ranty ale NIE RUNFLAT) Budżet 500-700 pln na koło.
  7. Donvicc

    Małopolska

    Jakiś spocik wiosenny w Krakowie, wieczorową porą, w tygodniu, bez zbędnej zgraji?
  8. Jestem bardzo pod wrażeniem jak drobiazgowo do tego podszedłeś. "Ogólna zasada działania jest taka, że silnik elektryczny napędza pompę hydrauliczną i ta pompuje wężykami olej do siłowników, a cała masa czujników kontroluje położenie dachu i poprawność systemu. Jeżeli nie zaświeca się czerwona kontrolka przy przełączniku dachu to elektryka jest ok. Przyczyny wg mnie należy szukać w hydraulice." Tutaj nie ma żadnego błędu, ani w pamięci komputera ani podczas otwierania/zamykania dachu. "Nie mogę znaleźć instrukcji serwisowej, do głowy mi tak na szybko przychodzi czy nie ma tam jakiegoś systemu odpowietrzania? Żaden z przewodów hydraulicznych nie jest zagnieciony? W bagażniku pod pompą sucho?" Tego nie wiem do końca. Na oko wszystko jest czyste i ładne. Nie wygląda nic na zagniecione ale mogę nie zauważyć wszystkiego zauważyć. Sucho jest na pewno. Co do odpowietrzenia, nie wiem jak to się robi, ale jest to jakiś trop..." "Klapa podnosi się szybko, problem jest na pierwszych paru centymetrach i później już jest płynnie i szybko. Dziwne bardzo. Nie wpadło ci nic do środka? Jakaś rękawiczka czy szmata nie wlazła gdzieś w zawias?" Nic nie widać aby wpadło, przynajmniej gołym okiem. Zawiasy są "czyste". "Jak pomagasz ręką to jest różnica ?" Tak, zdecydowanie. Co prawda nie ma poprawy takiej, aby dach był lekki jak piórko, ale ewidentnie przynajmniej z jednej strony pomagając ręką wyjściu dachu z bagażnika robi różnicę. Moim zdaniem wystarczającą. Tym bardziej wskazuje to na "niemoc" pompy lub jakiegoś oporu w wypychaniu dachu to góry.
  9. Robiłem podobą operację w swojej E93 328i (USA) na 330i w N52B30 wymieniając kolektor ssący z zwykłego na 3 stopniowy z 2 disami + program na 258 KM (nie 272 KM bo to już inny silnik). Rezultat ? Zajebiście ! Całość operacji za około 2,5 tys (kolektor, 2 disy, uszczelki, soft) auto jest wyraźnie mocniejsze względem ori 328i z 234 km. POLECAM
  10. Panowie, Szukam przyczyny zbyt wolnego, ociężałego wychodzenia z bagażnika. Płyn hydrauliczny jest full, czysty i ładny. Pompa pracuje cicho, płynnie ale wyraźnie jest jej cieżko. Gdy natomiast dach chowa się do bagażnika, w ostatniej fazie wyraźnie widać, że też nie utrzymuje ciężaru dachu tylko dach swoim ciężarem ostanie 10 cm opada dużo szybciej. Żadnych błędów od dachu nie ma. Macie jakiś pomysł? Tutaj wideo https://drive.google.com/file/d/1lgFZ_7ExcYHyiXOAawY-rjM9Xle6tObX/view?usp=drive_link
  11. Jak w tytule, Spotkaliście się z ładowarką USB wkładaną do gniazda zapalniczki, najlepiej podwójną z POMARAŃCZOWYM (bursztynowym) podświetleniem aby pasowało do całej reszty w naszych BMW ?
  12. Wydaje się, że nawet najniższe w klasie tarcze nawiercane i nacinane będą się lepiej chłodziły i czyściły klocek niż jej odpowiednik w tarczy pełnej. Tutaj bym nie szukał przyczyny. Z resztą dziś textara zmieniam ATE wiec zobaczymy
  13. Czy to oznacza, ze 312 mm bez względu na tarcze, nawet nawiercane i klocki (zamówiłem ostatecznie ORI ATE za 340 pln) będzie się grzało, buczało i nie hamowało ??????? :duh: :duh: :duh: :duh:
  14. Panowie, Ch nie strzelił dziś. Założyłem nowe TARCZE 312 mm Mikody nawiercane i nacinane. Do tego z komplecie (sugerowanym przez sprzedawcę) KLOCKI Textar za 220 pln więc jakiś Basic - całość na przód, Ponad 200 km w trasie delikatnie hamowałem i docierałem klocki i tarcze, Następnego dnia na autostradzie zhamowałem się raz, dwa, trzy z 200 km/h i zaczęły dudnić - klasyczny obiaw przegrzania się klocków. Jak złapały temperaturę to potem, zamian wystygły na postoju, nawet ze 120 km/h dudniły, chrobotały a na bramkach nawet piszczały jak w polonezie. Po wyjściu z samochodu i nachyleniu się jak przednimi hamulcami temperatura na twarzy jak w solarium, ahaha. To to tego swąd palonego klocka .... Na skróty - jakie klocki NIE CERAMICZNE (podobno nie pracują dobrze z nawiercanymi tarczami) widzicie do F30 328 ix 245 HP. Często latam po 200 - 230 km/h i nie chcę po każdej trasie wracać ze spalonymi klockami, hahaha
  15. Daj dźwięk stereo nie Hi-fi. To bardzo ważne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.