Skocz do zawartości

jedg

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 2.0D 177KM 2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jedg

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam Proszę o link do E87 Pozdrawiam
  2. Temat do zamknięcia. Okazało się , że handlarz bawił się w oprogramowaniu żeby nie było błędów od DPF. Po wgraniu fabrycznego softu, czyszczeniu maszynowo DPF wszystko funkcjonuje jak trzeba.
  3. Witam Odświeżę temat. Po wgraniu nowego oprogramowania pojawił się błąd jw. Mam INPA 5.06. Wybieram E87, następnie Motor DDE 7.0 dla N47 i pod F4 mam Fehlerspeicher czyli pamięć błędów a później pod F1 FehlerspeicherLesen i nigdzie nie mogę znaleźć tego F1 Nullgang lernen AFAIR. Mógłbym prosić o wskazówki gdzie znaleźć to kodowanie biegu jałowego? pozdrawiam PS: Zaprogramowałem z poziomu ISTA
  4. Witam Zrobiony reset ale nic to nie zmieniło. Wskazania przed i po praniu takie same.
  5. Witam Jestem po maszynowym czyszczeniu DPF-u w Kielcach w firmie na ul. Górników Staszicowskich. Ciśnienie wsteczne prawidłowe, przy 4000 ok 70mbar, brak błędów, ale nadal brak możliwości wymuszenia wypalania oraz pokazuje stała wartość (nie zmienia się) poziom sadzy 33,7g i popiołu 0,0g oraz 0 km od ostatniego wypalania. Takie wskazania były też przed czyszczeniem. (odczyt z Btool-a) Czy wskazuje to na uszkodzone oprogramowanie komputera? Ewentualnie czy ktoś wie gdzie można podjechać z tym problemem bo bez wypalania DPF znów się zapcha? Pozdrawiam
  6. Mam jeszcze dwa sterowniki , które po przejechaniu kilku km wyrzucały błąd komunikacji. W sobotę wymieniałem kolektor ssący (dziura od góry) i po wymianie okazało się że błędy od sterownika już się nie pokazały jak i od przepływomierza (był błąd 3FF1). Nie wiem jak się ma sterownik do kolektora ale błędów brak. Walczę jeszcze z wymuszeniem wypalenia DPF-u poprzez ISTA w innym wątku , ale chyba nikt nie przerabiał takiej usterki i chyba będę zmuszony jechać do warsztatu. PS Dla potomnych mogę podzielić się wiedzą jakie oznaczenia kolektorów pasują do naszych silników. Mechanik, który zdiagnozował i miał naprawiać moją E87 ograniczył się tylko do katalogu i trzech nr fabrycznych , z których na rynku wtórnym był tylko 1 i to uszkodzony, a po zgłębieniu tematu okazało się że pasuje jeszcze kilka innych. Choć jak twierdził fachowiec z olbrzymim doświadczeniem było ryzyko, że nie będą pasowały :evil: :evil: :evil: .
  7. Witam Odświeżę temat bo mam problem jak w temacie. Mam wersję ISTA 4.01, brak błędów, natomiast po przeprowadzeniu całego procesu z żądaniem regeneracji zamiast komunikatu "Żądanie regeneracji zostało przekazane" mam komunikat "Nie można zażądać regeneracji. Powtórz żądanie, zwróć uwagę na zamianę zacisków". Wyłączałem zapłon, wyciągałem kluczyk i dalej ten sam komunikat. Czy ktoś może przerabiał ten problem? Pozdrawiam PS; Dzisiaj sprawdziłem na wersji 4.16.30 i dalej to samo. Mam od niedawna to auto i ciekaw jestem czy można programowo zablokować czy wyłączyć DPF żeby nie pokazywał błędów przy sprzedaży i dlatego może nie da się wymusić wypalania?
  8. Tak, oglądałem filmiki na youtube i jest to faktycznie dobre tłumaczenie, ale mnie zwraca komunikat,że regeneracja niezainicjowana i żeby sprawdzić stan zacisków. Pisałem już w innym poście że prawdopodobnie mam usunięty programowo DPF tylko nie wiem jak to potwierdzić na 100%.
  9. Witam Czy jest możliwość sprawdzenia za pomocą ISTY czy jest programowo wyłączony DPF w aucie? Walczę z nim od tygodnia i nie mogę wymusić wypalania (ISTA, Btool czy CDP)? Pozdrawiam
  10. Te 500 stopni to miałem na 4 przy 4000 obr. bo chciałem sprawdzić to wymuszanie wypalania czy zmieni się na "0" przy wysokiej temperaturze. Przy normalnej jeździe to temp. w granicach 300 stopni.
  11. Dzisiaj byłem jeszcze raz na ekspresówce. Jak startuje z domu to po kilku km przy temperaturę mam ok. 500 stopni. Jak próbuję wymuszać wypalanie to nadal mam dwa "x". Jak osiągnąłem ponad 600 stopni i znów wymuszanie to nadal "x"-y. Stan nie zmienia się na zero.
  12. Witam Zdjęcie zrobiłem już w garażu, jak silnik ostygł. Warunki z pierwszego postu miałem spełnione na trasie i podczas wymuszania regeneracji Btool-em cały czas mam znak "x" a powinien zmienić się na "0" Próbowałem wymusić wypalanie ISTA-D ale zwrócił mi komunikat do sprawdzenia "Wyłącz zacisk 15 i zacisk R" (gdzieś doczytałem , że to znaczy wyłącz zapłon i wyjmij kluczyk), ale chyba to jest błędne tłumaczenie bo też nie działa.
  13. Witam Jestem od tygodnia posiadaczem E87D20 i próbuję uporać się z wypaleniem DPF bo poprzedni właściciel jeździł tylko po mieście i stwierdził że prawodopodobnie jest zapchany. Usunąłem wszystkie błędy od nieszczelności w rurach dolotowych do turbiny i przepustnicy, poprzez wymianę sterownika świeć , przepływomierza i na razie czysto. Odpaliłem dzisiaj Btool i oto https://nfhost.me/image/U8Frh oraz test https://nfhost.me/image/U8vZr Po kliknięciu wymuszenia regeneracji nadal mam dwa "x". Nie zmienia się na 0. Poza tym popiól 0 g. Czytałem że tak jest po resecie DPF-u, natomiast ja nic takiego nie robiłem. Zdjęcia robione już na zimnym silniku, ale przy temp ok 300 stopni objaw taki sam.
  14. Proszę o usunięcie moich dwóch postów. Przeniosę pytanie do wskazanego tematu.
  15. Witam Jestem od tygodnia posiadaczem E87D20 i próbuję uporać się z wypaleniem DPF bo poprzedni właściciel jeździł tylko po mieście i stwierdził że prawodopodobnie jest zapchany. Usunąłem wszystkie błędy od nieszczelności w rurach dolotowych do turbiny i przepustnicy, poprzez wymianę sterownika świeć , przepływomierza i na razie czysto. Odpaliłem dzisiaj Btool i oto https://nfhost.me/image/U8Frh oraz test https://nfhost.me/image/U8vZr Po kliknięciu wymuszenia regeneracji nadal mam dwa "x". Nie zmienia się na 0. Poza tym popiól 0 g. Czytałem że tak jest po resecie DPF-u, natomiast ja nic takiego nie robiłem. Zdjęcia robione już na zimnym silniku, ale przy temp ok 300 stopni objaw taki sam. Próbowałem wymusić wypalanie ISTA-D ale zwrócił mi komunikat do sprawdzenia "Wyłącz zacisk 15 i zacisk R" (gdzieś doczytałem , że to znaczy wyłącz zapłon i wyjmij kluczyk), ale chyba to jest błędne tłumaczenie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.