Skocz do zawartości

Robertzak

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW x5m. 4.4 555km

Osiągnięcia Robertzak

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jedno pytanie jeszcze odnośnie sprawdzenia przebiegu silnika. Nie mając vinu auta, można dojść w jakiś sposób jaki jest przebieg? Może jakiś nr np na bloku po którym sprawdzimy vin
  2. A co sądzicie o nowych silnikach tzn goły słupek, w internecie można kupić za 28.000 fabrycznie nowy słupek s63b44a. Czy faktycznie to jest nowy czy po jakiejś regeneracji.
  3. Zdaje sobie z tego sprawę, ogólnie wał jest na 100% do wymiany ponieważ długi czas jest juz rozłożony silnik i zaczoł korodować wał. muszę gdzieś ten silnik zawieźć żeby ktoś postawił konkretną diagnozę czy naprawiać ten silnik czy szukać kompletnego używki.
  4. WBSGY01050LY62613 Jeśli to nie problem, a jeszcze pytanie, jeśli nie byłby to problem, spytał byś w aso jaką zaproponowaliby Ci cenę za nowy wał z panewkami?? tak dla porównania czy kupować samemu czy szukać w siebie kogoś co ma znajomego w bmw
  5. A powiedz jeszcze, części kupowałeś w aso czy jakiejś innej autoryzowanej hurtowni ??
  6. Jeśli zdecyduje sie na remont mojego silnika to oczywiście wal nowy orginał i wszystkie potrzebne częśći, chciaż zastanawiam sie nad uzywką, ponieważ mam dwie na oku , jeden słupek za 22.000 niby przebieg 40.000 i drugi cały komplet za 28.000 przebieg 50.000, jeśli zdecyduje sie na ktorys z nich to napewno panewki do wymiany na orginały i wtryski do sprawdzenia, musze podjąć decyzje ( moje auto ma przebieg 45.000)
  7. Witam, podzwoniłem troche po tych serwisach i ile ludzi tyle dobrych rad, jeden mówi, że chetnie zrobi remont mojego silnika ale chce zmienić w nim dosłownie wszystko łądznie z wtryskami, pierścieniami, nowy wał, panewki, popychacze i wiele innych, co wg mnie po przebiegu 40.000 napewno nie jest zuzyte, drugi mówi że wyłącznie wkładać używkę lecz też chce wymienić pół wnętrza, a trzeci z kolei robi remonty tych silników i chętnie sptrzedał by mi swój silnik tylko zebym dokupił nowy wał korbowy, bo reszta niby jest dobra, mojego nie chce robić ponieważ twierdzi, że trzeba zmienić także prawie wszystko w srodku po przebiegu 40.000 jego silnik natomiast ma 100.000 i srodek ma dobry. ( bardzo dziwne) ale za to mój chętnie weźmie w rozliczeniu oczywiście za cenę złomu. może jest ktoś na forum co jeździ takim autem i robił już jakieś zmiany panewek lub remont , ( przy jakich przebiegach ) wolałbym zrobić remont mojego silnika ale bez przesady żeby wymienić wszystkie bebechy.
  8. No właśnie wczoraj rozmawiałem z facetem który prowadzi serwis boscha bodajże miejscowość Nawojowa i odradza mi wymiane silnika na używkę twierdząc ze do takiego silnika nie wystarczy wymiana panewek, tylko o razu razem z panewkami, uszczelniacze, pierścienie, gumki głwic, uszczelniacze i wiele innych, pompe oleju, a to robi juz kolosalną kwotę i raczej mało opłacalną. doradza aby zregenerować mój silnik robiąc szlif wału, ( a z tymi szlifami tez bywa różnie). koszty remontu też wydają mi się trochę wysokie. znalazłem silnik kompletny , facet twierdzi ze 44.000 przebiegu. najchętniej założył bym taki, wymianił panewki a mój sprzedał na części
  9. Witam, mam pytanie do znawców tematu, posiadam BMW x5m 2012r przebieg 43.000km silnik został standardowo przegrzany i lekko przyłapało na panewkach, moje pytanie jest następujące czy robić generalny remont mojego silnika, ( moze ktoś poleci dobrego i zaufanego mechanika, który ogarnia te silniki) czy druga opcja kupno kompletnego silnika ( tylko z kupnem używki rożnie bywa, niby przebieg 40.000 a zaraz moze sie okazac to samo co z moim silnikiem. Może ktoś podpowie coś mądrego, kto już przerabiał ten temat w swoim aucie.
  10. Narazie orientuje się czy w ogóle robić remont tego silnika czy kupić drugi kompletny silnik, zmienic w nim panewki dla pewności, a mój sprzedać na części. a może ktoś polecił by jakąs firmę która sprzedaje te silniki
  11. Witam. mam pytanie odnośnie wału korbowego do silnika bmw x5m 4.4 555km kod silnika s63b44a. moje pytanie jest następujące: w moim aucie wał ma numery 7599499, moj mechanik twierdzi ze musi byc wał tylko i wyłącznie z silnika o oznaczeniu s63, jak patrze na oferty wałów to silnik n63 posiada wał o takim samym numerze, teraz moje pytanie czy ten wał bedzie pasował do mojego silnika
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.