Skocz do zawartości

sephirioth

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 540i Touring

Osiągnięcia sephirioth

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzwonilem wlasnie do Piotra ale powiedział, że sie nie chce podjąć. Jak to powiedzial, że on juz takich robót nie bierze. Polećcie cos dalej puki nie przefikałem tej kasy :P
  2. Siemka, Polecicie dobrego blacharza z Łódzkiego? Temat to zabiedbane E34. Przody progów do odbudowy, tył też. Zalerzy mi na dobrze zrobionej rekonstrukcji. Ma być cacy.
  3. Witam, od jakiegoś czasu borykam się z pewnym poważnym problemem. Zaczęło się od tego, że nagle auto zgasło mi jak stałem na światłach. Od razu przekręcam kluczyk i odpala od strzała. Problem zaczął się tylko nasilać. Silnik potrafił zgasnąć nawet podczas jazdy - widać to było przez ułamek sekundy bo podświetlały się kontrolki i sam z rozpędu odpalał dalej. Pierwsza diagnoza: Czujnik położeni wału. Błąd odczytany komputerem. "Wartość poza zakresem". Został zakupiony nowy oryginalny czujnik położenia wału. Objawy 1: Auto dalej gaśnie w losowych momentach. Druga diagnoza: Komputer silnika jest uszkodzony. Dodatkowy objaw to 5V na jednej z sond (określono jako uszkodzenie komputera silnika). Podłożony został inny komputer. Objawy 2: Auto dalej sobie gaśnie. Przeszukując fora znalazłem sugestię, że może być to problem z kołem które daje sygnał na czujnik. Lecz tam objawy to było głownie ciężkie odpalanie. A u mnie jak zgaśnie to dotknę kluczyka i silniczek ożywa. Dodam iż sprawdzane były kabelki pomiędzy czujnikiem a komputerem i wszystko jest ok, czy się nimi rusza czy nie. Proszę o sugestię i porady bo mi się pomysły skończyły. :( Problem leży na linii Koło sygnałowe -> Czujnik położenia wału -> Kable -> Komputer silnika.
  4. sephirioth

    E34 podmianka LKM i CCM

    Jak w temacie, poszukuję kogoś z woj. Łódzkiego kto pozwolił by podmienić moduły LKM i CCM. Walczę z komunikatami o przepalonych żarówkach mimo że żarówki działają. Dodatkowo zauważyłem, że jak wrzucam kierunkowskaz to czasami (losowo) zapala się kontrolka o kierunkach w przyczepie... mimo braku podłączonej przyczepy. LKM przelutowałem, do CCM jestem za słaby więc chcę zdiagnozować przez podmiankę u kogoś.
  5. Edit: Czas leczy rany. Bunia odstała, potem zalałem ja pod korek i zorientowałem się w połowie zbiornika że biegi nie gasną... :D Podejrzewam, że podczas regeneracji zegarów zrobiono jakiś błąd przy klejeniu lcd i jak jest zimniej to ujawniała się wada w postaci odcinania (losowo) zasilania do części wyświetlacza odpowiedzialnego na wybrany bieg. Teraz jest cieplej i usterka nie występuje. Jak zrobi się zimniej i usterka powróci to ponownie dam do sprawdzenia wyświetlacz.
  6. Witam, mam pewien dziwny problem. Restauruję sobie E34 i ani google ani wyszukiwarka na forum nie chce mi pomóc. Problem polegał na tym, że regenerowałem z pół roku temu zegary, objaw był taki, że wyświetlacz z błędami gubił losowo linie wyświetlania i nie było podświetlenia na kontrolce wybranego biegu (np. E D). Linie wyświetlacza na zimno nie świeciły a po nagrzaniu potrafiły czasami wyświetlać ok. Jak się zaświeciło latarką na zegary to widać było, że kontrolka skrzyni automatycznej (wybranego biegu) wyświetla odpowiedni znak ale kompletnie brak jej podświetlenia. Wysłałem do zregenerowania, zdarli jak za makaron w Lidlu podczas paniki związanej z koronawirusem... Teraz objaw jest taki: Uruchamiam auto - Zegary świecą jak trzeba, wyświetlacz z błędami świeci się nawet na zimno, serwis olejowy wyświetla kwadraciki. Kontrolka wybranego biegu wyświetla poprawnie wybrany bieg oraz ma podświetlenie. Po chwili - Serwis olejowy gaśnie, wyświetlacz błędów świeci się i pokazuje że mam spaloną żarówkę. Gaśnie kontrolka wybranego biegu, nie zapala się mimo że zmieniam bieg z P na D. tl:dr Zegary po regeneracji, zapala się wszystko, potem gaśnie serwis olejowy i biegi. Z serwisem nie wiem, może tak ma być, ale biegi chyba powinny świecić się cały czas prawda? Ktoś coś doradzi?
  7. Witam, czy doradził by ktoś specmajstra który ogarnie na początek bolączki z elektryką? Regeneracja wiązki klapy (nie żyje szyba wycieraczka wariuje), oraz podziała z czujnikami przeciążenia (brak nivo, zwykłe amory ale czujniki przeciążenia co jakiś czas skręcają mi prędkość do 170km :( )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.