Skocz do zawartości

roadrunner78

Zarejestrowani
  • Postów

    141
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e91 2010r 2.0i n43 170bhp
    wczesniej e46 2.0td 2000r 136bhp
    aprilia rsv4 apcr 2014
  • Lokalizacja
    londyn

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia roadrunner78

  1. kontunuacja ogarnelem noxem (wymienilem sama sonde) bledow jakichkolwiek brak niestety po readaptacji sytuacja sie nie zmienila, dalej pokazuje ze dodaje paliwo na banku 1 dodawanie paliwa moze oznaczac ze mam jakies lewe powietrze? moze przyplywka nie domaga? tutaj podobnie w trybie uwarstwionym
  2. Nie chce Cie/Was wprowadzac w blad Ja jezdzilem z wlaczonym btoolem i obserwowalem dokladnoe kiedy blad sie pojawia. Patrzylem na parametry i tak u mnie to wygladalo. Dodatkowo nadmienie ze blad tez zadziej wystepowal jak zmienilem olej na gestszy z 5w30 na 5w40. Blad pojawial sie tez u mnie czesciej jak jeden z wtryskow zaczol nie trzymac cisnienia, podejrzewam ze cieknace paliwo rozrzedzalo olej. Jak wspominalem nie jestem mechanikiem i to sa moje wlasne obserwacje.
  3. Nie Nie prubowalem U mnie blad wyskakiwal sporadycznie, na wolnych obrotach po jazdie np autostrada (pondsiarczaniu kata naprzyklad) gdzie temp oleju byla okolo 115st co opisywalem wczesniej. W miedzyczasie wyminilem pompe wody i termostat (otwierajacy sie przy 105st) temp oleju teraz zadko dochodzi do 110st a wymiana noxa na noxem wyeliminowala potrzebe odsiarczania. Wiec problem jako taki jie rozwiazany ale juz nie pamietam kiedy soe kontrolka zapalila. A cisnienie oleju na wolnych obrotach mam 1.3bara.
  4. znalazlem to u kasparsa podpunkt "a)" wyglada na to ze niby jest ok -20%----+20%
  5. jeszcze mi takie cos wywalilo qrwa :cry2: :mad2:
  6. Dzieki lukaszewski za odp Tak, adaptacje robione jak na stronie Kasparsa Lernbits zaczernione.
  7. siema potrzebuje waszej opini wymineilem wtryski, najperw bank 1 jakies 20tys km temu, teraz bank 2 adaptacje zrobone z ksiazka, wszystkie learnbits zaczernione jak trzeba, wtryski nowe, index11, nowe swieczki, jedynie cewki sa z 20tys przebiegiem (sprawdzone wizualnie) silnikiem nie trzesie, chodzi ok, na zimnym rano jak i na cieplo, noxem zainstalowany jakis czas temu zwroccie uwage na korekty (foty robione co pare min od zimnego do cieplego silnika) na bank2 (nowe) duzy minus a na bank1 (starsze) na plusie ostatnia fota pokazuje jak zostaje juz na stale (-10/+10) zalaczam foty
  8. Tego rozwiazania nie znalem. Pytam by miec pewnosc, odlaczyc wtyczke od 12617549796? Zignorowac bledy po odlaczeniu wtyczki? Dzieki
  9. potrzxebujesz laptopa z inpa zeby cokolwiek zrobic w tym aucie
  10. sprawdz czy pompa podaje prawidlowe cisnienie, jak tak to nie przejmowalbym sie cykaniem wydaje sie ze u mnie cyka podobnie
  11. Tu masz wszystko https://bimmerprofs.com/problems-oil-pressure-act/
  12. cisnienie wysokie powinno byc 250k dla silnika n53 jezeli masz odchylenia to znaczy ze cos jest nie tak z pompa 150k to dla n43 odnosnie systemu nox na youtube jest gosc co ma sporo vid odnosnie diagnostyki n43 (podobnie do n53) na jednym z jego vid mozesz zobaczyc jak diagnozuje system nox (z opisem) polecam, mnie pomoglo nazwa kanalu "jani voutilainen"
  13. tez mnie sie to pare razy przytrafilo jako ze jezdze z wlaczonym btoolem wiec zauwazylem zupelnie randomowo sie to dzieje, raz sie zalaczy i chodzi az wylacze silnik raz sie zalaczy pochodzi z 15min niezaleznie od warunkow jazdy (temp cieczy 80st) i wylaczy sie i niby wszystko jest ok mowisz ze przyczyna moze byc czujnik temp cieczy?
  14. dzis zrobilem trase 200km [e91 n43] 85% autosrtrada (110-130kmh), 15% standardowa droga (40-70kmh), auto zaladowane srednie spalanie 7.5l/100km
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.