Skocz do zawartości

dzbpl

Zarejestrowani
  • Postów

    69
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20 320i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dzbpl

  1. Mam wrażenie, że przy jeździe prosto kierownica jest lekko skręcona w lewo. Jest to naprawdę minimalne, ale jednak czasem to zauważam. Auto nie ściąga, jedzie prosto bez problemów. Co to może być? Kończy mi się właśnie repair inclusive i zastanawiam się, czy to zgłaszać...
  2. Orientuje się ktoś jaką grubość mają nowe klocki tylne w G20 320i? Oraz jaka jest minimalna dopuszczalna grubość? Zwykłe hamulce, nie M-pakiet, Pytam, gdyż po przeglądzie po 3latach / 26kkm napisali mi, że mają 5mm i zaznaczyli na "żółto" (czyli można wymienić, ale jeszcze nie trzeba). Zastanawiam się na ile jeszcze starczą.
  3. A jak go brałeś (przed zrobieniem tych 1500km), sprawdzałeś olej?
  4. Tylko AC+GAP. A jak mają kraść to niech kradną... Tylko oby się wtedy gdzieś nie znalazł wybebeszony :)
  5. dzbpl

    Ubezpieczenie

    Pod konkretną ofertę, bo na wniosku wpisujesz szczegły oferty ubezpieczenia. Dzięki za wyjaśnienie. A jak odrzucą? (ktoś pisał, że odrzucili) Wtedy też płacę 200zł?
  6. dzbpl

    Ubezpieczenie

    Witam, za nieco ponad miesiąc kończy mi się polisa OC/AC i tym razem chciałbym przynajmniej spróbować poszukać czegoś tańszego niż oferta BMW. Przeczytałem wątek i nadal jedna sprawa jest dla mnie trochę niejasna: - czy zgoda BMW (za 200zł) jest pod konkretną ofertę od zewnetrznego agenta? - czy też najpierw występuję o zgodę, płacę 200zł, a później szukam oferty u agentów?
  7. Ja też muszę czasem naciskać resume, ale nie jest to uciążliwe. Druga różnica to chyba maksymalna prędkość, do której działa adaptacyjny tempomat - w podstawowej wersji 160, a w rozszerzonej 210?
  8. Nie można wyłączyć kontroli dystansu. Są cztery ustawienia dystansu. W polskich warunkach ma sens tylko najkrótszy.
  9. Ale to chyba niezdrowe dla silnika go odpalić i trzymać bez jazdy, gdzie będzie się rozgrzewał naprawdę woooolno. Jest opcja ogrzewania postojowego jak ktoś potrzebuje. Chyba coś koło 8k.
  10. Pierwszy raz widzę G20 z manualem... ktoś to kupi? :o
  11. Jak ból występuje po 20 minutach (a nie np. całodziennej jeździe kilkaset km) to moim zdaniem jest to jakiś problem zdrowotny, a nie coś zależne od fotela. 20 min to można i na stołku bez bólu wysiedzieć.
  12. Zanim zdecydowałem się na G20 przymierzałem się do F30. Szukałem prawie nówki - głównie roczne egzemplarze z Premium Selection z przebiegami rzędu 25-30kkm. Wszystkie jakie widziałem nie miały w historii wymiany oleju. Dla mnie to skreśliło te samochody - jakoś nie przekonam się, że dbał o nie kto nie wymienił oleju i jeździł ze świadomością oddania auta po roku.
  13. Myślę, że spokojnie. Tak naprawdę to pewnie nic by się nie stało jakbyś od razu po wyjeździe z salonu raz czy dwa dał w palnik. :D Chodzi tylko o to, żeby przez pierwszy okres nie jeździć non stop do odcinki itd. Ja osobiście nie używałem trybu sport do wymiany oleju.
  14. Aż tak ci na tych zegarach zależy? IMO te moje nie są wiele lepsze od tych podstawowych. Tak jak napisałem - nie ma jednej rzeczy, którą bym chciał czyli cyfrowej prędkości (poza trybem sport). Spróbuj się jeszcze dowiedzieć, czy bez LC Plus działają wszystkie funkcje przez aplikację na telefonie (podgląd lokalizacji, widoku z kamer itp.) mi na tym zależało bardziej niż na nawigacji :)
  15. Dokładnie, 320i też 59l. W ogóle czym są spowodowane takie małe zbiorniki w dieslach? Audi A4 też tak ma (+opcja rozszerzenia).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.