Skocz do zawartości

8olly

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 3 320i

Osiągnięcia 8olly

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzień dobry. Przeglądałem tematy o oświetleniu, ale nie znalazłem odpowiednich odpowiedzi na moje pytania. Od jakiegoś czasu mruga mi jeden z ksenonów. Dziś na chwilę wyskoczyła mi pierwszy raz kontrolka świateł z wykrzyknikiem ( nie żarówka z wykrzyknikiem). Obszedłem całe auto i wszystkie żarówki się świecą. Czy to prawda, że auto już zawczasu informuje mnie, że niedługo się coś spali ?. Mam kilka pytań: 1. Czym różnią się ksenony od biksenonów - jakie ja posiadam (BMW e90 320i 2007 rok) - przepraszam jestem zielony w temacie 2. Gdy już padnie żarówka w ksenonie to od razu trzeba wymienić 2 tak ? Czy to żarówka D1S od świateł krótkich i H7 od długich ? 3. Jakiej i gdzie kupić żarówki od ksenonów. Jaka firma i jasność - zależy mi, żeby światło było bardo białe. 4. Światła długie mam żółte, czy jest możliwość zamontowania białych żarówek do świateł długich ? Jeśli tak to jakie ? 5, Ringi - teraz mam brązowe - jeśli tam spali się żarówka to jaką najlepiej włożyć. 6. Przednie lampy parują - czy to normalne ? - Da się to jakoś "łatwo" naprawić ? Przepraszam, jeśli gdzieś były takie pytania, bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam
  2. Dziękuję za odpowiedzi a co z tym ciśnieniem w oponach ? Ile pompować?
  3. Dzień dobry wszystkim Chciałem wszystkim podziękować za pomocne odpowiedzi. Dziś wreszcie doprowadziłem moje auto do takiego stopnia, że mogę napisać co było nie tak i jak jest teraz... Zacznę od tego, że miałem złe opony - Pirelli 225 50 17 - Wielosezonowe - okazało się, że były ROF. Kupiłem na Oponeo Continental Premium Contact 6 225/45 R17 Y 94 XL FR. Przypomnę, że na starych oponach auto pływało, było czuć każdą dziurę i kierownica bardzo ciężko chodziła o czym pisałem wcześniej. Po założeniu i wyważeniu nowych opon Continental mam "nowe auto". Auto praktycznie przestało pływać i czuję o wiele większy komfort jazdy - nie czuć każdej dziury jak wcześniej. Kierownica teraz "chodzi" leciutko i przyjemnie - wielka różnica w kręceniu jakbym miał założone inne wspomaganie, dlatego pisałem o tym topornym kierowaniu bo coś dziwne mi się to wydawało. Pojechałem zrobić również zbieżność i geometrię. Wyszło, że tył był mocno źle ustawiony, przód też. Po ustawieniu wszystkiego kierownica jest idealnie prosto, podczas jazdy na wprost. Jeśli chodzi o zapach spalonego oleju i jego wyciekanie okazało się, że problem leży w pompie Vacum, a dokładniej w uszczelce - tak przynajmniej tłumaczył mechanik. Naprawa wyniosła 400 zł i nie ma śladu po oleju - ani wycieku ani zapachu. Chciałem zapytać jeszcze ile dokładnie mam napompować koła - brać z tabliczki - 2.0 z przodu i 2.3 z tyłu ? Wulkanizator powiedział, że to trochę mało i zrobiliśmy wszędzie 2.3. W 80 % przypadków autem jeżdżą w sumie 2 osoby. Jak polecacie napompować takie koła ? I jeszcze jedno pytanie, Nie działa mi czujnik deszczu - mam w manetce od wycieraczek przełącznik A, zapalający się na zielono, ale podczas deszczu wycieraczki się nie uruchamiają, a powinny prawda ? Bo tak to działa, że ja nic nie robię, a po kontakcie deszczu z szybą wycieraczki same się włączą i dostosują prędkość działania tak ? Nie działają również spryskiwacze na szybę i na ksenony. Komputer widzi, że manetka jest naciskana, płyn jest ale nic nie psika, a spryskiwacze od lamp się nie wysuwają. Proszę o odpowiedzi na te pytania, gdy je rozwiąże to napiszę co było nie tak. Dziękuję i pozdrawiam
  4. Dzień dobry wszystkim Chciałem wszystkim podziękować za pomocne odpowiedzi. Dziś wreszcie doprowadziłem moje auto do takiego stopnia, że mogę napisać co było nie tak i jak jest teraz... Zacznę od tego, że miałem złe opony - Pirelli 225 50 17 - Wielosezonowe - okazało się, że były ROF. Kupiłem na Oponeo Continental Premium Contact 6 225/45 R17 Y 94 XL FR. Przypomnę, że na starych oponach auto pływało, było czuć każdą dziurę i kierownica bardzo ciężko chodziła o czym pisałem wcześniej. Po założeniu i wyważeniu nowych opon Continental mam "nowe auto". Auto praktycznie przestało pływać i czuję o wiele większy komfort jazdy - nie czuć każdej dziury jak wcześniej. Kierownica teraz "chodzi" leciutko i przyjemnie - wielka różnica w kręceniu jakbym miał założone inne wspomaganie, dlatego pisałem o tym topornym kierowaniu bo coś dziwne mi się to wydawało. Pojechałem zrobić również zbieżność i geometrię. Wyszło, że tył był mocno źle ustawiony, przód też. Po ustawieniu wszystkiego kierownica jest idealnie prosto, podczas jazdy na wprost. Jeśli chodzi o zapach spalonego oleju i jego wyciekanie okazało się, że problem leży w pompie Vacum, a dokładniej w uszczelce - tak przynajmniej tłumaczył mechanik. Naprawa wyniosła 400 zł i nie ma śladu po oleju - ani wycieku ani zapachu. Chciałem zapytać jeszcze ile dokładnie mam napompować koła - brać z tabliczki - 2.0 z przodu i 2.3 z tyłu ? Wulkanizator powiedział, że to trochę mało i zrobiliśmy wszędzie 2.3. W 80 % przypadków autem jeżdżą w sumie 2 osoby. Jak polecacie napompować takie koła ? I jeszcze jedno pytanie, Nie działa mi czujnik deszczu - mam w manetce od wycieraczek przełącznik A, zapalający się na zielono, ale podczas deszczu wycieraczki się nie uruchamiają, a powinny prawda ? Bo tak to działa, że ja nic nie robię, a po kontakcie deszczu z szybą wycieraczki same się włączą i dostosują prędkość działania tak ? Nie działają również spryskiwacze na szybę i na ksenony. Komputer widzi, że manetka jest naciskana, płyn jest ale nic nie psika, a spryskiwacze od lamp się nie wysuwają. Proszę o odpowiedzi na te pytania, gdy je rozwiąże to napiszę co było nie tak. Dziękuję i pozdrawiam
  5. Chciałem zapytać jeszcze czy po wymianie opon i ich wyważeniu konieczna jest jeszcze geometria ?
  6. Chciałem zapytać jeszcze czy po wymianie opon i ich wyważeniu konieczna jest jeszcze geometria ?
  7. Dziękuję i czytając o tym też jestem za zwykłymi oponami z xl. Tylko tam chciałeś napisać chyba 225 45 17...
  8. Dzień dobry wszystkim użytkownikom. Posiadam BMW e90 320i 150km 2007 i felgi 17 aluminiowe oryginalne BMW. Obecnie mam opony Pirelli 225 50 17. Wielu użytkowników pisalo, że mam zły rozmiar opon. Auto pływa po drodze i jest nie stabilne. Chciałbym dziś zamówić nowe opony i nie mam pojęcia czy muszę brać Run Flat czy zwykle wzmacniane. Czy Run Flat niweluje problem pływania auta czy mogą być zwykle. Budżet do 1600 zł za całość czyli 4szt. Upatrzyłem sobie Continental Premium Contact 6. Czy tov sa dobre opony do tego auta ?. Zalezy mi aby zniknęło pływanie. I czy musi być Run on Flat czy zwykle ? Prosze o pomoc
  9. Witam serdecznie Dziś mam zamiar kupić nowe opony. Rozmiar 225 45 17. - Continental PremiumContact 6 225/45 R17 94 Y XL, FR Czy to będą dobre opony ? Przypomnę, że auto strasznie mi pływa na pirelli 225 50 17 i wielu uzytkowaników pisało, ze mam złe opony. Do tego auta nie muszę mieć Run Flat ? Mogą być takie ? Proszę o szybką pomoc i serdecznie pozdrawiam
  10. Chciałem zapytać jeszcze czym się różnią jeszcze opony typu RunFlat, Extra Load,XL. Chce kupić jak radzicie 225/45/17 jakieś lepszej firmy typu Continental czy Michelin ale są jeszcze te oznaczenia.... które wybrać aby moje auto nie pływał i dobrze trzymało się drogi... możecie podać linki do sklepów internetowych gdzie mógłbym zamówić opony dopasowane do mojego auta, konkretne modele ?
  11. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Navi mam tak, że jeden slot na płyty i ten mniejszy ekran... kupię oryginalną plyte z aktualnymi mapami... o co chodzi z tym resetem na 3 palce w navi.... jak już będę miał oryginalną płytę z mapami i to zrobię to co mi to da ?. Da się z tej płyty zaktualizować cały system ? Co do opon kupię 225 45 17 i zrobię geometrię i wtedy napisze czy problem zniknął. Geometria zwykła ? Bo gdzieś czytałem o 3d nie mam pojęcia jaką zrobić... Tak mam oryginalne Alu bmw...
  12. Ok to na pewno kupuję nowe opony tylko czy 225/45/17 to jedyna opcja te 45 w środku to szerokość opony ? jaką najlepiej dobrać do takiego BMW 3 i jakieś polecane firmy ? Michelin ?, Continental ?. Co do nawigacji jak sprawdzić jaką mam dokladnie ccc czy cic buissnes czy profesional ? Gdy kupię aktualną cd z mapami i zrobię ten reset ( dokładnie jeszcze będę pytał jak zrobić gdy kupię płytę i dowiem się jaką mam wersję nawi), to wtedy się system uaktualni ?.
  13. Bardzo dziękuję Wam za odpowiedzi... tak myślałem, że niestandardowe opony mogą przyczyniać się do tego stanu rzeczy. Mając oryginalne alufelgi BMW 17 jakie opony dokładnie powinienem kupić na te felgi ? tylko 225/45/17 wchodzą w grę. ? Chodzi, żeby były najlepsze pod ten model auta, w sensie przyczepności, prowadzenia, żeby auto nie pływało i żeby się fajnie prezentowały w sensie rozmiaru. Jakiej firmy jeszcze polecacie bo bym nowe chciał kupić. W kwestii oleju jaki dokładnie miałby być valvoline, motul 5w30 ? Czy nadałyby się jeszcze: Mobil 0w40 0w40 ? Mam pytanie jeszcze odnośnie fotela pasażera. Cała regulacja działa oprócz ustawienia wysokości. Czy da się to jakoś naprawić ? I na koniec (mam nadzieję), czy da się zaktualizować system nawigacji (ekran ustawień itd.) i czy opłaca się wgrywać polski język) Z góry bardzo dziękuję za pomoc i wyrozumiałość.
  14. Witam serdecznie użytkowników forum. Jestem Alex, jestem tu nowy i to mój pierwszy post. Zakupiłem niedawno BMW 3 320i 2007 rok silnik 2.0/ 110 kW. Jest to moje pierwsze BMW i zwracam się do Was z prośbą o udzielenie mi odpowiedzi na kilka pytań... Proszę również o wyrozumiałość, gdyż średnio się znam na samochodach, a jaki pisałem wcześniej nie miałem nigdy auta tej marki. 1. Jakie powinienem mieć ciśnienie w oponach - 225/50 R17 94H MS. (Autem jeżdżę sam lub w sumie 2 osoby) (tabliczka nie zawiera tego info) 2. Nawet na prostych i dobrych drogach auto pływa... trochę znosi i rzuca. Nie robiłem jeszcze geometrii ale czytałem, że najpierw musiałbym zrobić inne czynności... Pytanie brzmi od czego zacząć... ? 3. Kierownica... czytałem, że w tych autach ciężko chodzi ale u mnie naprawdę chodzi topornie. Czy jest sposób na chociażby lekkie poprawienie tego stanu... tzn. żeby lżej się kręciło. (czy może to być powiązane z pytaniem nr 2 ? 4. Auto ma silnik 2.0 benzyna 150 koni ale jest strasznie zamulone. Ma słabe odejście i słabą moc... Od czego to może zależeć i czy da się to zrobić ? 5. Posiadam ksenony które parują... Czy jest jakiś sposób, żeby nie parowały ? 6. Czytałem wiele o najlepszych olejach na wymianę i jest wiele przykładów. Jaki polecacie do tego konkretnego modelu ? Z góry bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.