Skocz do zawartości

Songo236

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    318 coupe

Osiągnięcia Songo236

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dziwna sprawa bo dostałem od poprzedniego właściciela faktury na naprawy i wychodzi na to że głowica była robiona jakieś 10tyś km temu ( regeneracja głowicy, świece, uszczelniacze, uszczelka i górna prowadnica rozrządu) myślę że jeśli rozrząd byłby "wyciągnięty" to by go wymienili. Obecnie nie słychać żadnych objawów wyciągniętego łańcuszka. Jedyne co nowego to stwierdzam że wielkość problemu uzależniona jest od temperatury, dziś gdy było +10⁰C problem trwa około 2 sekundy i wystarczy minimalnie dodać gazu, wczoraj + 30⁰C około 6 sekund dość mocno trzeba wcisnąć pedał. Poza tym stwierdzam brak problemów z silnikiem.
  2. https://files.fm/f/mp4zcz5jx link do błędu
  3. Zamówiłem interfejs pod inpe. Dam znać jak zrobię odczyty.
  4. Witam wszystkich Niedawno zostałem posiadaczem niesprawnego E46 318i 2004r (Silnik nie zapalał) wymieniłem pompę paliwa , filtr paliwa który był winowajcą "buczenia" w kabinie, czujniki wałków rozrządu na "hella" , oringi zaworów vanosa na oryginał. Autko po wszystkich zabiegach nie sprawiało najmniejszych problemów( około 6 tyś km), niestety od kilku dni jest problem tylko i wyłącznie przy zapalaniu. Na zimno auto zapali poszarpie i zgaśnie , problem znika gdy dodamy odrobine gazu i podtrzymamy przez 3-5 sekund problem znika i szystko jest ok . Na ciepło zapali zmuli go na obrotach poszarpując 2-5 sekund i wraca wszystko do normy ( chyba że podtrzymamy mu obroty na kilka sekund) . Na desce nic się nie świeci , podczas szarpania mam wrażenie że kontrolka EML sie zaświeci na około 3 sekundy. Komputer błędów nie pokazuje . Czujniki wałków na chwilę podmienione z innej E46, rura dolotowa cała, przepływka czysta i raczej sprawna ( wartości na laptopie podczas pracy się zmieniały ) . Nic nie pomogło Panowie gdzie teras szukać problemu ?
  5. Panowie naprawdę brak pomysłów? Przypadek beznadziejny?? :)) Mam zamiar polutować kable jak na zdjęci poniżej. Filtr paliwa który jest pod autem nie ma podłączonego podciśnienia do regulatora. Regulator na listwie ma .
  6. Witam. Zakupiłem BMW E46 po troszkę nie udanym Swapie z N42b20 na M52b20 Mianowicie na początek świecą się kontrolki od ładowania(ładowanie na klemach oscyluje w okolicy 14V), od braku ciśnienia oleju które też jest ok. i standardowy check. Silnik pięknie pali i na zimnym silniku spisuje się znakomicie, po kilku minutach (odnoszę wrażenie że go zalewa) podczas wkręcania na obroty poszarpuje. Wrzucam kilka zdjęć co zauważyłem i proszę o jakieś wskazówki za co i jak się zabrać. Komputer pokazał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.