Skocz do zawartości

goncia1

Zarejestrowani
  • Postów

    107
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 e70 3.0si 2008
  • Lokalizacja
    radomsko

Osiągnięcia goncia1

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Własnie zamówiłem dwie, numery wg serwisu sie zgadzaja wiec mam nadzieje ze bedzie pasowac, kupiłem roczne w dobrej cenie
  2. witam kolegów i chciałbym prosić Was o opis kodowania w ncs czujników pdc do x5 e70, chodzi mi o krok po kroku zakodowanie:automatyczne włączenie pdc przy prędkości >10km , zmianę odległości "łapania" czujników z przodu jak i z tyłu kiedyś kodowałem światła i szyby oraz klapę ale to było dawno i pamiętam jak przez mgłę :) pdc w jakim jest module?
  3. Narazie sie nie skonczyła bo szukam czesci, pewnosc bede miał jak zdemontuje połosie i policze ile ma ząbków i jaka srednica to wtedy jest szansa z niemiec zamówic same przeguby w cenie 830zl/szt. Lub czekac jak cos sie pojawi na alledrogo z tym samym nr czesci ale jak narazie tylko jedna używka, bo w aso 4200 za jedna półos. Co dziwne jest, co pare dni przestaje stukac i na kilka dni cisza albo stukaja na zmiane a nastepnego dnia razem. Dodam ze jak jest cisza to sa wyczuwalne wibracje tylnej osi tak ponad 110km/h wzywż
  4. Tak dokładnie to sa te, wlasnie chciałem zregenerowac tylko czy da sie bo nigdzie (ebay.de) nie znalazlem samych przegubow, no chyba ze wymontowac połosie ściągnąć przegub i szukac według rozmiaru?
  5. Witam, mam do kolegow pytanie siadły mi półosie z tyłu. Stukaja raz razem raz na zmianę, pękły takie metalowe poescienie przy przegubach zewnetrznych i smar wylal sie i kicha, nowe całe polosie to cena kosmos. Miem ze trzeba szukać po nr bo roznice w rowkach i grubodciach sa. Znalazłem dwie ale uzywki, na ebay znalazłem same przeguby na te półosie i pytanie czy sie wymienia przeguby czy nie, bo w aso nie ma przegubow tylko całe półosie PS. Kurcze nigdy haka nie było, zadnych cieżarów tylko rodzina, zadne tereny i ciagle tylko trasa i połosie dwie siadaja po 150tys. Masakra
  6. Przyszła i porada wymianę u mnie oleju, czy jest korek do poziomu oleju czy wlewa się daną ilość oleju w przednim i tylnym moście? I czy w redaktorze tak samo? ps. Chodzi o 3.0si
  7. goncia1

    Vanos historia n52n

    No kolego możemy sobie podać rękę, kiedyś też kupiłem w aso, wymieniłem, po jakimś czasie wywaliło błąd wymieniłem jeden na stary i Oki, i tak zostawiłem bo mi się czyścić już po raz który nie chciało. Obecnie sprawa wygląda tak że muszę wymienić zespoły regulacyjne wałków rozrządu które psuły się już od kilku lat, teraz jest żegot przy 3tys do 3,5 tys na trasie i to z miesiąca na miesiąc coraz głosniejszy. Do tego prawdopodobnie do wymiany łożyska na wałki mimośrodowym. Cena nastawników na ebay za dwa to około z przesyłką że stanów 2000zl więc taniej niż w aso
  8. witam, a czy ja też moge prosić?:) dodam ze mam e70, i chciałbym miec w pl. mam iste d/p w 3,52 cześciowo w pl ale jakiś czas temu skończyła sie licencja, działa jak cofnę datę o kilka lat
  9. goncia1

    E70 50iX - gazowanie

    prins vsi II montuje do bezposredniego wtrysku
  10. Vanos lub valvetronic, odlacz wtyczke od elektrozaworu vanos i zobaczysz, albo wtyczke od czujnika walka mimosrodowego, do wymiany "zespol regulacyjny walka rozrzadu ssacy lub wydechowy
  11. goncia1

    Kodowanie x5 z usa

    Pisalem gdzies na forum bmw-diag.pl jak zrobic parzyste czestotliwosci w wersji usa, chyba na tym forum tez cos bylo na ten temat Cytuje: dla CCC zmieniamy: CTUNE LAENDERVARIANTE_TUNER_ANT -> ece CAPPL LAENDERVARIANTE_TUNER -> ece BA_LAENDER_VARIANTE -> ece reset ccc (eject+eject+power(vol)) 2. dla iDrive CCC zmieniamy: CHOST ------------------------------- LAENDERVARIANTE_GT ece AMBANDS_HST aktiv CTUNE ------------------------------- RDS_AF_FUNKTION_CCC rds_ein_af_automatisch LAENDERVARIANTE_TUNER_ANT ece TP_FUNKTION_ANT tp REGIONALISIERUNG reg_ein CAPPL ------------------------------- LAENDERVARIANTE_TUNER ece TP_FUNKTION tp TP aktiv TMC aktiv AMBANDS aktiv RDS_AF_FUNKTION_CCC rds_ein_af_automatisch CA_TMC aktiv TMC_REGIONAL_C nicht_aktiv
  12. Kolego bo Ty chyba potrzebujesz tego viewtopic.php?f=91&t=319966 ja też tam mialem
  13. Czym ja zaslepic? Macie jakis niecieknacy patent?
  14. Hmm ja przy tym silniku mam zamontowany jeden parownik wiec dziwne ze ktos wczesniej zamontowal dwa, parownik (reduktor) nie jest czym trudnym w naprawie, do kazdego mozna kupic zestaw naprawczy za 100-200zl i dobrze wyczyscic i jest jak nowy, wiem bo pare sztuk juz naprawialem, wtryski jakie sa moim zdaniem najlepsze to keihin oczywiscie jedne z najdrozszych, hany sa srednie ale nie mowie ze zle, u mnie temp. przełączania jest 20st. i jest dobrze z tym ze raz na rok zajrze do parownika go przemyc- polecam myjke cisnieniowa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.