Skocz do zawartości

Jacob.go.now

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    m5 Competition F90

Osiągnięcia Jacob.go.now

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Mała aktualizacja. Servis ASO (wizyta nr 7 w servisie nr 2 w Trojmiescie) skonczyła się tym, ze auto stało u nich dwa dni- przez ten czas sprawdzili: wywazenie kól, test drogowy.... Kiedy wspólnie z doradca i mistrzem doszlismy do wniosku przed oddaniem auta, ze zajma sie zawieszeniem, ukladem kierowniczym i napedem. Jednym słowem olali sprawe, wiecej, nie wiedza jak sie zabrac za wersje M... Wczoraj oddałem samochod do berlińskiego serwisu BMW zapisujac i opisujac. wszystkie dolegliwosci przy przebiegu 25.000km. Nowa rzecz- ubywajacy plyn chlodniczy (to juz 3 dolewka w mojej historii uzytkowania) przy braku wyciekow! Zobaczymy co zdziałają w DE. P. S. Oczywiscie odłączałem napęd z przodu- wibracje bez zmian. Dziki za wszystkie wczesniejsze rady
  2. Dokladnie na tym forum znalazlem o tym wzmianke i zdjecia... Wczoraj oddajac samochod do ASO odrazu pokazalem cala dyskusje i zdjecia....niestety tych zabezpieczen u mnie juz nie bylo. Wyjatkowo zimno dzis w Trojmiescie (2 stopnie)- na zimnym silniku wibracie przy przyspieszaniu (60km< ) robia sie wyjatkowo mocne.... masakra....
  3. Dziekuje, za rady! Do tej pory wymienialem kola wielokrotnie (opony rowniez), nie tylko w serwisach BMW ale i prywatnych firmach. Efekt ciagle jest ten sam. Dzis po raz kolejny odbieram auto z ASO z Trojmiasta. Od wczoraj rana nic nie znalezli. Jestm w trakcie umawiania sie do servisu w Berlinie. Jesli wizyta u nich nic nie da, bede szukal rzeczoznawcy i sprawa trafi do prawnikow... Znalazlem watek na forum w USA gdzie kilku uzytkownikow M'ek mialo podobny problem- przed wydaniem auta nie usunieto plastikowych pierscienie zabezpieczajacych zawieszenie podczas transportu.... Natomiast u mnie to nie ten problem, a szkoda... Dam znac jak sie sprawa zakonczy- moze przyda sie komus w przyszłosci.
  4. Witam, od lutego 2019 posiadam m5 competition F90. Auto uzytkowane glownie w miescie. Od 6 tys kilometrow przebiegu pojawil sie problem z wibracjami przy predkosciach 130< W serwisie oczywiscie powiedziano, ze to opony (wtedy jeszcze Pirelli. Kupilem Michelin homologowane przez BMW i problem jest ten sam. Co wiecej wibracje pojawiaja sie juz przy malych predkosciach przy przyspieszaniu. Czuc to na kierownicy, podlokietniku, pedale gazu. Kola oczywiscie wywazane, proste felgi. W servisie obawiam sie, ze nie procz sprawdzenia ponownie zbieznosci i wywazenia kol nie zrobia nic wiecej. Ma ktos moze jakies sugestie, doswiadczenie z podobnym problemem? Z gory dziekuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.