Skocz do zawartości

torestd

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90, 325i xDrive, 3.0 benzyna N53

Osiągnięcia torestd

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Kolejna Ciekawostka po 10 dniach, no może będzie sonda lambda na garach 1-3 ale uwaga komputer pokazał bład nie działającego czujnika ciśnienia oleju mimo, że 2 miesiace temu wymieniony był i dodatkowo mechanik idzie w NOXA co mi sie jakoś nie składa bo NOX dopiero zaczyna działac od pewnej temperatury a nie na zimnym silniku. Zna ktoś jakiegoś magika na śląsku od tych magicznych samochodów?
  2. doczytałem informacje o emulatorze nox i ogólnie o sondzie nox - wychodzi na to, że również ma wpływ na obroty biegu jałowego. czy testowałeś owy emulator za 339 Euro? lub czy znasz kogoś kto używał tego emulatora?
  3. czyli wychodzi na to, że jedyną radą (skoro nic nie wyswietla komputer innego niz to co napisałem) wymiana pozostałych 4 wtrysków, odma odpada bo nowa pokrywa zaworów z bmw bawaria kupiona i wymieniona, cewki nowe bosh, swiece nowe ngk, co do kilku czujników to nie mam pojecia - jeszcze ;) przepływomierz chyba nie był sprawdzany (pisze chyba bo ciezko sprawdzić mechanika) DIS - co to jest? Przepraszam za tyle pytań ale staram sie rozgryźć temat :)
  4. to jaki element jest bezpośrednio związany z pracą silnika na zimno?
  5. To że wymieniłeś wtryski na wypadających cylindrach nie znaczy że wymieniłeś wadliwe wtryski.Problem może tkwić w sąsiadujących cylindrach a wypadanie zapłonu akurat na danym cylindrze może być spowodowane tym że sondy korygują dawke paliwa na danym banku i odcinają dopływ paliwa np.na cylindrze 5 ponieważ do cylindra 6 dostaje się za duża dawka paliwa tak jak to było w moim przypadku jakis czas temu. update: Aktualnie błedy skasowane - check engine nie wyskakuje (wcześniej pokazywał jeszcze bład katalizatora, na zimnym delikatnie mrowi i faluje bez porównania oczywiście z tym co było) - uwaga po wymianie 2 wtrysków nie były one przypisane - powodu nie znam dlaczego tak zrobiono - możliwe ze warsztat w katowicach chciał abym trochę pojezdził do nich, na szczęscie znalazł się inny mechanik który ogarnął temat - natomiast diagnoza jest taka, że trzeba pojeździć i nałapać błędów aby diagnoza i naprawa na 100% były skuteczne. Pytanie o NOX czujnik - czy ma on duży wpływa na pracę silnika zwłaszcza przy pracy na zimnym silniku?
  6. To że wymieniłeś wtryski na wypadających cylindrach nie znaczy że wymieniłeś wadliwe wtryski.Problem może tkwić w sąsiadujących cylindrach a wypadanie zapłonu akurat na danym cylindrze może być spowodowane tym że sondy korygują dawke paliwa na danym banku i odcinają dopływ paliwa np.na cylindrze 5 ponieważ do cylindra 6 dostaje się za duża dawka paliwa tak jak to było w moim przypadku jakis czas temu. Wymieniałem na nowe. Narazie 2 sztuki. update: Aktualnie błedy skasowane - check engine nie wyskakuje (wcześniej pokazywał jeszcze bład katalizatora, na zimnym delikatnie mrowi i faluje bez porównania oczywiście z tym co było) - uwaga po wymianie 2 wtrysków nie były one przypisane - powodu nie znam dlaczego tak zrobiono - możliwe ze warsztat w katowicach chciał abym trochę pojezdził do nich, na szczęscie znalazł się inny mechanik który ogarnął temat - natomiast diagnoza jest taka, że trzeba pojeździć i nałapać błędów aby diagnoza i naprawa na 100% były skuteczne. Pytanie o NOX czujnik - czy ma on duży wpływa na pracę silnika zwłaszcza przy pracy na zimnym silniku?
  7. Wtryski posiadają oznaczenia: 1353 7589048-11 To chyba te nowe ? One mają index 11 czyli obecny aktualny, zobacz jakie maja te co masz/miałeś w aucie. Aktualnie błedy skasowane - check engine nie wyskakuje (wcześniej pokazywał jeszcze bład katalizatora, na zimnym delikatnie mrowi i faluje bez porównania oczywiście z tym co było) - uwaga po wymianie 2 wtrysków nie były one przypisane - powodu nie znam dlaczego tak zrobiono - możliwe ze warsztat w katowicach chciał abym trochę pojezdził do nich, na szczęscie znalazł się inny mechanik który ogarnął temat - natomiast diagnoza jest taka, że trzeba pojeździć i nałapać błędów aby diagnoza i naprawa na 100% były skuteczne. Pytanie o NOX czujnik - czy ma on duży wpływa na pracę silnika zwłaszcza przy pracy na zimnym silniku?
  8. Wtryski posiadają oznaczenia: 1353 7589048-11 To chyba te nowe ? One mają index 11 czyli obecny aktualny, zobacz jakie maja te co masz/miałeś w aucie. Takie 2 szt były nie wiem jak pozostałe 4 ale wymienione 2 były uszkodzone ponieważ przy mnie mechanik zamieniał miejscami i problem pojawiał się z wtryskiem na cyl w który był włożony.
  9. Wtryski posiadają oznaczenia: 1353 7589048-11 >PA 6.6 GF35%< 10 1810 10 Kod kreskowy (kwadrat) 584232, drugi 583205 140918
  10. To że wymieniłeś wtryski na wypadających cylindrach nie znaczy że wymieniłeś wadliwe wtryski.Problem może tkwić w sąsiadujących cylindrach a wypadanie zapłonu akurat na danym cylindrze może być spowodowane tym że sondy korygują dawke paliwa na danym banku i odcinają dopływ paliwa np.na cylindrze 5 ponieważ do cylindra 6 dostaje się za duża dawka paliwa tak jak to było w moim przypadku jakis czas temu. całą 6 wymieniłeś czy może regenerowałeś wtryski? ponoć myjką ultradzwiękową robia takie triki.
  11. Tylko NOX nie powinien mieć wpływu na objawy jakie mam - dobrze myślę czy się mylę? NOX może mieć wpływy na błędy katalizatorów, tak samo jak lejące wtryski, check może wywalać od katalizatora bo jest zasiarczony dlatego, że się nie wypala przez uszkodzony nox. właśnie wczoraj wypalanie było wywołane tj. ręcznie z programu diagnostycznego po czym przejechałem ok. 80km jakieś 40 min jazdy ale bład w dalszym ciągu sie powtarzał (katalizator) ponad to wtryski działały prawidłowo - zielone pola wszystkie 6 (wiadomo 2 nowe wymienione). czy bład katalizatora moze powodować nierówną pracę i pływanie na zimnym silniku? czy tylko wtryski? (jak będzie potrzeba to wymienie pozostale 4 tylko mam obawy ze moze być to wymiana na wyrost)
  12. Tylko NOX nie powinien mieć wpływu na objawy jakie mam - dobrze myślę czy się mylę?
  13. w poniedziałek podepnę sie pod komputer i zobaczę co pokazuje. z wczoraj kojarzę, że wtryski pracowały prawidłowo wszystkie w zielonym polu. czy jest jakaś znana możliwość zdiagnozowania katalizatora? za wyjątkiem wymiany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.