Skocz do zawartości

Zkzny

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e61 545 2006r

Osiągnięcia Zkzny

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Kurcze, borykam się u szwagra z kontrolkami, i mam pytanie, bo koronki zmieniliśmy, czujnik lewy był popsuty przez koronkę,nie było pokazywanej prędkości, wymieniony na NTY, wszystkie kola pokazują tą samą prędkość, różnica czasami 1km (może błąd pomiarowy), nastawnik vtg wymieniony, bo w starym już prawie szczotek nie było, dodam że silniczek jest taki sam w mercedesie i rage Roverze, z tym że jest w 1/4 ceny, vtg sprawne, bez szarpnięć, szumów, wszystkie adaptacje przechodzi. Błędy pokazują się po przejechaniu 5-10m, po zatrzymaniu potrafią same zniknąć, a nawet czasem podczas jazdy same znikały. Zastanawia mnie tylko, że większość osób ma 3 żółte kontrolki, u mnie wyskakują 2 żółte od abs i 4x4, a kontrolka od hamulca jest na czerwono, a była wczesniej również na żółto. Błędy to 5DEC- skrzynka rozdzielcza usterka czasowa, i co śmieszne jak przyspieszam to jest na stałe a jak puszcze gaz to jest nieciągły błąd i można go skasować, oraz błąd 5e5c- identyfikacja obrotów błąd stały, jednak po zgaseniu i odpaleniu brak kontrolek dopóki się nie ruszy. Ma ktoś jakiś pomysł? Opornik na silniczku vtg może być uszkodzony i nie czyta obrotów?
  2. Piekna sprawa tak odnowic piateczke :norty: Tez bym tak chciał zrobić, ale brak czasu mi na to nie pozwala, robie to co najwazniejsze, a upiekszanie zostawiam na czasowo lepsze czasy :D Powodzenia w dalszym modzeniu :mrgreen:
  3. Duplex... nie bardzo wiem o co chodzi
  4. Niestety ale nie bede przenosił akumulatora. Nie chce wycinac skrzynki od aku i robic jakiejs januszowej rzeźby, lewy wydech bedzie od m5 wspawany a prawa strona bedzie przelotowa z przepustnica wydechu. Jedynie kompresor przeniose do bagażnika. Najpierw rzeczy wazniejsze czyli hamulce, oleje filtry i ogarneicie mechatroniki skrzyni, potem jak czas pozwoli to bede dzialal w kwesti wydechu
  5. Chce przetestowac ate czy sie sprawdzą i nie pokrzywią, jak bedzie ok to po co przepłacać? A roznica na przednich jest kolosalna bo ate 420zl szt. A oem 820, a jak sie ate nie sprawdza to zakupie oem tarcze :D Na razie skupiam sie na doprowadzeniu wszystkiego do porządku, auto rocznie bedzie robic w granicach 5-6tys km i to w 3/4 po miescie dlatego nie sądzę żeby ate nie daly rady.
  6. Ostatnio dotarły do mnie nowe zakupy, a mianowicie - tarcze przod ate + klocki ate - tarcze tył oem bmw +klocki ate - czujniki zużycia klocków trw p+t - piasty przod z lozyskami FAG - ori. Miska zf + olej zf Do tego zabrałam się za mechatronik, byłem zadowolony jak spuszczalem olej ze skrzyni bo był bardzo ładny i miska z filtrem byla widac wymieniana, ale nikt nie pomyślał o tloczkach ktore już były w tragicznym stanie :mad2: Ostatnio musiałem szybko cos wymyśleć w sprawie wypadania silownika klapy, nasmariwalem kulke i juz nie bardzo dalo sie otworzyć czy zamknąć klapy :mad2: Na szczęście potrzeba to matka wynalazków i raz na zawsze uporalem sie z tym problemem za 2 zł :mrgreen: Po skończeniu napraw hamulców i ogarnięciu skrzyni, bede zabierać sie za przeniesienie kompresora do bagażnika bo przeszkadza mi w puszczeniu podwojnego wydechu :mad2:
  7. Też się przymierzam do wymiany tarcz, klocków, do tego nowe piasty FAG, jednak nie ryzykowalem z jednoczęściowymi, bo znajomy w 3,0D wymienił tez na zimmermany jednoczęściowe i po 2 miesiącach mial bicia, bo sie tarcze pokrzywily :? Piątki są ciężki i zalecają dwuczęściowe tarcze
  8. Ostatnio podkusiło mnie nasmarowanie kulki i wnęki smarem, w wyniku czego silownik praktycznie sam wypadał pod ciężarem klapy, nie miałem wyjscia i musiałem coś na biegu wymyśleć. Odczepilem silownik od góry i położyłem na boku, wziąłem wkretarke i wiertło czwórkę, wywiercilem otwór na wylot i wsadzilem zabezpieczenie, taka troche grubsza zawleczke, silownik wcisnalem tak że fajnie wszedl z oporem i specyficznym klikiem :mrgreen: Silownik juz nie wypada i myślę że posłuży to baaardzo długo :lol:
  9. Tylko że w stojącym BMW mogą zardzewiec tloki :mrgreen: Od czasu do czasu trzeba bestię przegonic zeby się nie zastala :D
  10. Zawieszenie z pakietu m, troche nizsze i twardsze
  11. Na pewno bedzie fotorelacja, może tez uda mi się wrzucić jak bedzie u mnie brzmiał ten wydech :roll: :norty:
  12. Dzisiaj zakupiłem nastepny element układanki, wydechy koncowe od M5, dokładkę na dwie rury juz mam, teraz to złożyć i auto wyslac do lakiernika na male poprawki i pomalowanie dokladki tył na czarno
  13. A filtr namoczyles olejkiem? Ma k&n u siebie, ostatnio go myłem i nasaczalem olejkiem i śmiga.
  14. Speed, dzięki wielkie za pomoc. Bede pisał jak mi ta nowa kulka nie pomoże. Też myślę nad przerobieniem uchwytu, tak aby już nie sprawiał problemów, a mam juz w głowie kilka koncepcji, ale czy to wyjdzie to sie okaże :roll:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.