Kurcze, borykam się u szwagra z kontrolkami, i mam pytanie, bo koronki zmieniliśmy, czujnik lewy był popsuty przez koronkę,nie było pokazywanej prędkości, wymieniony na NTY, wszystkie kola pokazują tą samą prędkość, różnica czasami 1km (może błąd pomiarowy), nastawnik vtg wymieniony, bo w starym już prawie szczotek nie było, dodam że silniczek jest taki sam w mercedesie i rage Roverze, z tym że jest w 1/4 ceny, vtg sprawne, bez szarpnięć, szumów, wszystkie adaptacje przechodzi. Błędy pokazują się po przejechaniu 5-10m, po zatrzymaniu potrafią same zniknąć, a nawet czasem podczas jazdy same znikały. Zastanawia mnie tylko, że większość osób ma 3 żółte kontrolki, u mnie wyskakują 2 żółte od abs i 4x4, a kontrolka od hamulca jest na czerwono, a była wczesniej również na żółto. Błędy to 5DEC- skrzynka rozdzielcza usterka czasowa, i co śmieszne jak przyspieszam to jest na stałe a jak puszcze gaz to jest nieciągły błąd i można go skasować, oraz błąd 5e5c- identyfikacja obrotów błąd stały, jednak po zgaseniu i odpaleniu brak kontrolek dopóki się nie ruszy. Ma ktoś jakiś pomysł? Opornik na silniczku vtg może być uszkodzony i nie czyta obrotów?