Skocz do zawartości

anton131

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X5 E70 3.0si 2007

Osiągnięcia anton131

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam może nie jest to na temat Ale jak sprawdza się temperaturę silnika ?
  2. Witam dołączam do tematu a mianowicie w moim aucie zaraz po kupnie wymieniłem olej na castrol 5w30 bmk-a nie ma dużego przebiegu 145 tyś wiec mówię spoko. Po jakimś czasie zaczęło się tykanie na ciepły i zimnym silniku, po dolaniu oleju tykanie ustępowało ale po dwóch tygodniach znów powróciło z zapaloną kontrolką błędu silnika. Po podłączeniu kompa błąd elektrozaworu vanos, wymieniłem 2 na nowe oryginalne i sprawdziłem przy okazji ciśnienie oleju, wzorcowe co najważniejsze tykanie ustało . Po 3 tygodniach tykanie powróciło lecz tylko na zimnym silniku więc wymieniłem olej na valvoline synpower 5w 40 i narazie cisza ale zastanawiam się czy wymienić na wałkach te pierścienie na teflonowe i ewentualnie jak będą wytarte panewki czy rozglądać się za poprawioną głowicą n52 b30 ?
  3. Zrozumiałem i już ogarnąłem stabilizator z auta rocznika 2010, pozdrawiam.
  4. Kolego chciałem rozwiązać problem i dowiedzieć się konkretnie jak to ogarnac nawet z uporem maniaka, z resztą po to ta strona jest żeby pomagać a jak Ci to nie odpowiada to nie komentuj :cool2:
  5. Wymieniałeś na używany czy regenerowałeś?
  6. Nic konkretnego nie ma tylko ze stabilizator aktywny wymieniony a kodowaniu ani słowa.
  7. Przeszukalem i nic konkretnego nie ma wiem że tylko jak wymiana poduszek stabilizatora nie pomoże dam go do regeneracji tylko nikt nie pisze czy po wymianie trzeba go kodować czy nie. W sumie tam tylko jest olej A nie żadna elektronika to chyba nie, jezeli ktos wymieniał u siebie stabilizator adaptiv drive to proszę o info co i jak z tym kodowaniem.
  8. Nie jeszcze nie ,wymienię jak pisałem poduszki stabilizatora A jak nie pomoże zostaje regeneracja stabilizatora, koszt jakieś 2200 zł,
  9. Witam mam mały problem a mianowicie miałem stuki w przednim zawieszeniu nic poważnego ale irytującego. Po wizycie u mechanika wymienione zostały prawy górny wahacz i łączniki stabilizatora, stuki nadal są słyszalne a mechanik mówi ze słychać stukanie na drążku stabilizatorze dynamic drive. Teraz mam zamiar wymienić poduszki stabilizatora i mam nadzieję ze to bedzie to anie dynamic drive, bo jesli tak to co się z tym robi można regenerować ?
  10. anton131

    Elektrozawory vanos

    Witam tak jak pisałem prędzej wymieniłem na nowe elektrozawory vanos i wszystko jest ok, w silniku juz nie słychacz tykającego dzwieku popychaczy.
  11. anton131

    Elektrozawory vanos

    Witam w moim bmw najpierw zaczął hałasować popychacz takie tykanie w silniku a po czasie zapaliła się kontrolka błędu silnika żółta, po diagnostyce okazało się ze wyskoczył błąd elektrozaworu vanos, mechanik sprawdził je niby się otwierają i zamykają, wyczyścił je , zamienił je miejscami, oringi wymienione na nowe, błąd na razie nie wraca ale terkotanie w silniku nadal pozostało. Może wi ktoś co to może być czy od razu wymienić elektrozawory na nowe
  12. anton131

    Pukanie popychacza

    A od wymiany do następnej wymiany to ile bierze oleju ?
  13. anton131

    Pukanie popychacza

    A tak na marginesie to ile oleju wchodzi do silnika, 7,5 litra?
  14. anton131

    Pukanie popychacza

    Witam a ta płukanka to chodzi ci o płukankę k2?
  15. anton131

    Pukanie popychacza

    Mi stuka cały czas jak jest zimny i rozgrzany, spróbuje najpierw wymienić ten Castrol na tego motula i się zobaczy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.