Skocz do zawartości

Fimbar

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    M3 e92 sk2

Osiągnięcia Fimbar

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wyjście przed szereg i mówienie niewygodnych rzeczy, które w oczach większości są fikcją zwykle kończy się obrzuceniem pomidorami...Ale ten kto ma racje jeden dzień przed wszystkimi przez jeden dzień uchodzi za idiotę... Auto jak zwykle błyszczy się jak diament, gratuluję podejścia i wszystkiego dobrego Ci życzę oraz wszystkim tutaj zgromadzonym. Pozdro :wink:
  2. Taaaaa Alduwiel to koleś oderwany od rzeczywistości, tylko auto ma świetne :twisted:
  3. Siema Kulfon Daj linka do tych tarczek. Mieli jeszcze jakieś inne?
  4. Tarcze odpowiednie :cool2: mów szybko czy faktycznie na plus wyszło czy na minus ten mod :)
  5. Aha, pewnie taniej to wyjdzie niż robić dekory w karbonie :) Tak szukam i szukam i na całym Ebay.de nie ma czegoś takiego jak tylko taki pojedynczy element :/ https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/boca-carbon-mittelkonsole-passend-fuer-bmw-m3-e92-e93/907505515-223-8453 Gdzie to widziałeś całe te zestawy ?
  6. Fajna emka - gratuluję :cool2: Oby cieszyła jak najdłużej Ciekawy jestem co to za pokrętło do idriva? Jakiś chinol? I te karbonowe listwy w środku, kopiłeś już auto z takimi?
  7. Fajna m3 :) :. Gratuluję i życzę bezawaryjności
  8. To słabo jesteś doinformowany bo znam ludzi którzy z tego kompresora zrezygnowali bo to śmiercionośny dodatek dla tego silnika a staniało bo nikt tego nie chce kupować a zresztą poczytaj na temat Gpowera to zrozumiesz a dźwięk spłukiwanej wody w kiblu po zamontowaniu Gpowera też nie zachwyca także nie pisz głupot :duh: Chyba masz na myśli S62 ;) Tam to dopiero nikt tego nie kupuje a jednak wcale nie tanieją te zestawy ;) Do s65 kompresor jak najbardziej się nadaje. A tanieje bo i auto staniało, moim zdaniem Gpower duzo tego sprzedaje dlatego ma możliwości obniżyć ceny. Wiara ma awarie na zestawach 640 koni :twisted: bez wymiany tłoków na kute przy tak mocnym zestawie dzieją się takie przykre rzeczy :roll: ale wynika to moim zdaniem ze zbyt mocnego docisku auta / braku odpowiedniego przestudzenia kotłowni pomiędzy długim deptaniem pod czerwonym polem przez wiele kilometrów itd Tak mi się wydaje bo jak tłumaczyć to ,ze sporo ludzi na owych feralnych zestawach (640 koni) jeździ latami, robi dziesiątki tysięcy km bez awarii? Ten zestaw sk2cs 640 koni balansuje już na krawędzi wytrzymałości zwykłych tłoków i najlepiej go po prostu nie zakładać :roll: do każdego zestawu z jeszcze większą mocą Gpower bezwzględnie nakazuje wymianie tłoków na kute, a to już koszta zaporowe :/ ale te słabsze zestawy sprawdzają się bardzo dobrze, przykład choćby ten dziadek Trucker hiob miał swoją 600 koni - 6 czy 7 lat jeździł i wszystko dobrze :) ... W sumie bardzo duzo tego jest w usa. Tam tak na to nie marudzą jak tutaj S55 na pewno lepszy, wytrzymalszy bo zakute tłoki, więcej można dowalić koksu . Silnik rzędowy i tak w razie wu tańsza naprawa. Nic dziwnego ,ze nowy model m3 już zaopatrzyli w mniejszy, ale wydajniejszy silnik turbo. Auto masz bardzo ładne, mody bardzo dobre w moim guście. Nic tylko pogratulować :cool2:
  9. Gdyby to takie awaryjne było to by ludzie nie kupowali tak tego :) a coraz więcej tego jezdzi bo coraz taniej można kupić
  10. Fajna sztuka, gratuluję :) bezawaryjności życzę :cool2:
  11. Jak chipujesz 340i na 450 koni to żywotność się nie skraca? Kazdy chip skraca żywotność, to chyba oczywiste
  12. Czytam czytam i czytam i te same zdanie mam cały czas --==maly==-- jesteś mądry gość :) v8 to v8 ! To nawet nie ma co porównywać :wink: I faktycznie duzo lepsze jest v8 z m5 e39 niż v8 z e92, bardziej elastyczne. W m3 e92 trzeba wysoko kręcić obrotami ,zeby byla moc. niezbyt to przyjemne do jazdy na codzień, ale wszystko się zmienia jak założymy kompresor :) w tedy to już sam miód :obloki: dźwięk jest obłędny, reakcja na gaz natychmiastowa, moc w przedziale od 3-4 tys zadziwiająca itd nie te auto innymi słowy nie te auto :roll: Czerwony gratuluję super fury, uszkodzenia faktycznie mocne były i jestem świecie teraz przekonany ze będziesz miał ogromne problemy przy sprzedaży. Znowu podzielam zdanie malego z początku tematu - trzeba było dołożyć i kupić lepszy stan bo potem taki raz ,ze łatwiej sprzedałbyś to dwa sprzedał bys za więcej. Tak czy siak już po ptakach, więc życzę Ci tylko frajdy z jazdy i bez wypadkowości . Wszystkiego dobrego
  13. Witam serdecznie. Ja tez mam m3 :obloki: Dokładnie to M3 e92 + sk2 polecam każdemu. Nie wiele trzeba wydać na taki zestaw porównując to z tym co otrzymujemy 580 tłustych koni :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.