To słabo jesteś doinformowany bo znam ludzi którzy z tego kompresora zrezygnowali bo to śmiercionośny dodatek dla tego silnika a staniało bo nikt tego nie chce kupować a zresztą poczytaj na temat Gpowera to zrozumiesz a dźwięk spłukiwanej wody w kiblu po zamontowaniu Gpowera też nie zachwyca także nie pisz głupot :duh: Chyba masz na myśli S62 ;) Tam to dopiero nikt tego nie kupuje a jednak wcale nie tanieją te zestawy ;) Do s65 kompresor jak najbardziej się nadaje. A tanieje bo i auto staniało, moim zdaniem Gpower duzo tego sprzedaje dlatego ma możliwości obniżyć ceny. Wiara ma awarie na zestawach 640 koni :twisted: bez wymiany tłoków na kute przy tak mocnym zestawie dzieją się takie przykre rzeczy :roll: ale wynika to moim zdaniem ze zbyt mocnego docisku auta / braku odpowiedniego przestudzenia kotłowni pomiędzy długim deptaniem pod czerwonym polem przez wiele kilometrów itd Tak mi się wydaje bo jak tłumaczyć to ,ze sporo ludzi na owych feralnych zestawach (640 koni) jeździ latami, robi dziesiątki tysięcy km bez awarii? Ten zestaw sk2cs 640 koni balansuje już na krawędzi wytrzymałości zwykłych tłoków i najlepiej go po prostu nie zakładać :roll: do każdego zestawu z jeszcze większą mocą Gpower bezwzględnie nakazuje wymianie tłoków na kute, a to już koszta zaporowe :/ ale te słabsze zestawy sprawdzają się bardzo dobrze, przykład choćby ten dziadek Trucker hiob miał swoją 600 koni - 6 czy 7 lat jeździł i wszystko dobrze :) ... W sumie bardzo duzo tego jest w usa. Tam tak na to nie marudzą jak tutaj S55 na pewno lepszy, wytrzymalszy bo zakute tłoki, więcej można dowalić koksu . Silnik rzędowy i tak w razie wu tańsza naprawa. Nic dziwnego ,ze nowy model m3 już zaopatrzyli w mniejszy, ale wydajniejszy silnik turbo. Auto masz bardzo ładne, mody bardzo dobre w moim guście. Nic tylko pogratulować :cool2: