Skocz do zawartości

Darass76

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i Touring 2003

Osiągnięcia Darass76

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Chciałbym kupic klocki hamulcowe komplet przód i tył do BMW E46 318i z 2003r VIN: WBAAX51040JY71776 coś w rozsądnej cenie :) z góry dzięki za odpowiedź
  2. OK VANOS odpada nie zajmują się Lovato :?
  3. może ktos coś powiedzieć o firmie VANOS z gdańska mają niezłe opinie w necie?
  4. Witam ponownie, Mówiłem że wrócę opowiedzieć co się zdziało przez ten czas więc: pojechałem do gazownika dwa dni walki wymienił na gwarancji jeden wtrysk i nic zero poprawy dalej to samo diagnoza coś jest nie tak z układem zapłonowym ale nie wie co :cry: w takim razie oddałem autko do serwisu na przegląd i wyszło że coś mam nie tak z rozrządem i do wymiany czujnik położenia wałka więc zacisnąłem pośladki i to mi zrobili (rozrząd był przestawiony o jeden ząbek no i wymiana czujnika) po tym zabiegu autko odrzyło na benzynie jeździ pięknie od 60 do 80 przyspiesza delikatnie bez wysiłku gdzie wcześniej się męczył ale niestety na gazie jest to samo zero poprawy więc jestem teraz przekonany że coś jest nie tak z LPG. Stwierdziłem że pozostało mi teraz tylko oddać autko do jakiegoś porządnego warsztatu który by mi wgrał nową mapę bo podejrzewam że tu jest problem. No i tutaj przy okazji prośba może ktoś zna jakiś porządny warsztat zajmujący się montażem LPG z okolic trójmiasta który ogarnia BMW i by mi to zrobił :modlitwa:
  5. może ktoś będzie coś grzebał pod autkiem i pstryknął zdjęcie tych nakrętek to będę dźwięczny :)
  6. Witam, Podpowie mi ktoś jakie to są nakrętki które idą w podłogę auta żeby do nich przykręcić osłonę skrzyni biegów. https://czescidobmw.pl/wyszukiwarka-vin/WBAAX51040JY71776/744879852/units/105289/$*KwGNuaiQ0_Ho64_M-83f2NXB4eb4jIqNjNTZzY-Gx9veytzciZqN_8Wb39bam4HE3MWdkpvL2NfdmdzKxI-cxMbK3c_7ncqCnYTCxcLAzNWPnLTEnMzb25yDmdLZq46Kioudw8fNg4Cd3NLc-MSc1NKCys6LiY-OjZKbz4XKzp3_4Y2OnJWZkIGanYSb7_3_-OPT2cSLjvPhiI-OjNDKiQAAAAAsKTwe$/unit-detail/397625472 Zakupiłem taka osłonę a tu niespodzianka nie mogę jej przkręcić ponieważ mam tam takie kwadratowe dziury.
  7. dzisiaj jeszcze przed gaziarzem wymieniłem świece (zero poprawy) ale zastanawia mnie jedna sprawa zauważyłem że na czwartym cylindrze mam odchył odnośnie korekty cylindrów: 1. -0,56 2. -0,70 3. -0,31 4. 1,70 na luzie natomiast jak ruszam to wszystkie wartości się zerują 0,00 Zacząłem zamieniać cewki miejscami ale nic to nie dało ten czwarty cylinder ciągle odstawał jeszcze tylko dodam że na chłodnym silniku bardziej odstawały te wartości na tym czwartym cylindrze. Prośba podpowiedzcie od czego może być taki odchył i tylko ciągle na tym samym cylindrze może tutaj powinienem się zagłębić, szukać przyczyny?
  8. podjadę do warsztatu gdzie montowałem LPG żeby mi to sprawdzili gaz mam od miesiąca akurat będzie pierwszy przegląd nie chcę tam narazie sam grzebać. Dam znać co tam wyszło
  9. Witam, Po krótce opiszę problem jaki trapi moje autko "318i z 2003 automat" od razu powiem że nie ma żadnych będów więc nie wiem czego się czepnąć. Autko jak jest zimne to pod obciążeniem czyli jak wrzucę Drive "D" czuć takie delikatne wibrację trwa to chwilkę i zaraz się stabilizuje jest to naprawdę delikatne i objawia się tylko na zimnym silniku natomiast bardziej jest to odczuwalne na gazie LPG problem znika jak autko się nagrzeje. Bywało tak że podczas jazdy mrygnęła kontrolka od silnika i autko traciło moc jakby chodziło na 3 garach ale są to sporadyczne przypadki np. jak odrazu ruszę i jadę dłuższy odcinek bez postoju. Ogólnie to chciałbym się zapytać czy może ktoś z szanownych forumowiczów jest z trójmiasta i mógłby mi podączyć pod kompa autko w celu sprawdzenia wszystkich parametrów silnika oczywiście nie za darmo :) i podpowiedzieć co może być nie tak. Mi to niestety nic nie mówi a nie chcę wymieniać wszystkiego wciemno :(
  10. okazało się że te stare uszczelki tak się pod wpywem ciepła rozciągnęły. Kupiłem nowy wąż i tam uszczelka była idealnie dopasowana teraz wszystko trzyma
  11. Witam, Mam pytanie odnośnie osłony automatycznej skrzyni biegów + osłony filtra paliwa. Kupiłem takie osłony ale niestety nie mogę ich zamontować ponieważ są od manuala :-( nie pasują albo inaczej brakuje mi jakiś zaczepów i tutaj moje pytanie czy można zakupić takie zaczepy (głównie chodzi mi o osłonę automatycznej skrzyni biegów) jak tak to byłbym wdzięczny za ofertę temat dotyczy auta BMW e46 318i Touring z 2003r VIN WBAAX51040JY71776 Pozdr. Darek
  12. ok dzisiaj wieczorem powalczę tylko dlaczego ta uszczelka jest taka duża totalnie tam nie pasuje bynajmniej tak mi się wydaje
  13. Temat uszczelki załatwiony (kupiłem na szrocie cały wąż) ale urodził się kolejny problem jak to podłączyć. Ta uszczelka jest zbyt duża i przy próbie włożenia jej do węża zawija się :roll: próbowałem na wszystkie strony i nic mi nie wychodzi. Oprócz tej uszczelki jest taki oring plastikowy którym to właśnie przyciskam tą uszczelkę do środka węża no i za każdym razem ta uszczelka tak się zawija że prawie w pada do tego węża do środka - pomocy. Ktoś na pewno to składał więc prośba dajcie znać jak to poprawnie złożyć przez ten jeden wąż auto mam już uziemione ponad tydzień. Pomocy :mad2:
  14. Witam, Mam pytanie czy jest możliwość dopasowanie no i zakupu oringu który znajduje się w wylocie rury idącej do termostatu (jest to ten gruby dolny wąż idący z termostatu do chłodnicy) nr 8 ze schematu. Auto z 2003 E46 318i https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=AX51-EUR-11-2003-E46-BMW-318i&diagId=17_0214
  15. Na początku witam wszystkich serdecznie jestem tutaj nowy więc proszę o wyrozumiałość jeżeli coś nie do końca przedstawię, opiszę :wink: Do rzeczy potrzebuje informacji o rozmiarach oringu który znajduje się w wylocie rury idącej do termostatu (jest to ten gruby dolny wąż idący z termostatu do chłodnicy) o ile dobrze wstawiłem linka to bedzie nr 8 ze schematu https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=AX51-EUR-11-2003-E46-BMW-318i&diagId=17_0214 Wymieniałem termostat i tak niezgrabnie odczepiłem tą rurę z termostatu że wyleciał mi ze środka z tej rury taki plastikowy kołnierz w kształcie stożka a za nim uszczelka która po chwili gdzieś mi się zawieruszyła, nie wiem jak to zrobiłem ale jej nie mam dosłownie masakra no i teraz nie mam nic na wzór. Autko to BMW E46 318i z 2003r. Z góry dzięki za wszystko
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.