Witam, Sprowadzam BMW M6 e64 z USA z przebiegiem 110 tys km. regularnie serwisowany. Moje pytanie jest co wymienić po zakupie BMW M5/M6 V10 z mocno wadliwym silnikiem S85. Przeczytałem "całe" forum i w planach mam panewki bo to obowiązkowy element. Olej z najwyżej półki MILLERS NANODRIVE CFS NT+ 10W60. Dodatkowo chce dodać rewitalizator XADO czyli coś jak ceramizator. W teorii przyczepia się do metalowych elementów i zmniejsza tarcie szczególnie przydatne zimą. Używam tego w każdym aucie i nie miałem nigdy z silnikami problemów (może taki fart, że dobre egzemplarze). No ale wyczytałem, że tarcie w tym silniku jest problemem więc może pomóc. Ale co jeszcze wymienić/zrobić żeby można było bezawaryjnie cieszyć się jazdą i czy w ogóle taka opcja istnieje? Czy vanos może uszkodzić silnik i lepiej profilaktycznie je wymienić/zregenerować czy można poczekać na to aż ewentualnie będą do tego symptomy/powody? Mocno zastanawiałem się nad tym autem bo jest rewelacyjne pod względem stylistycznym, przyspieszenia i komfortu ale ten silnik... Jak zrobić żeby cieszyć się jazdą a nie wkur... z ciągłej awaryjności? Jakieś pomysły, podpowiedzi, wskazówki? Z góry dziękuje. Pozdrawiam Marcin