Skocz do zawartości

adam111

Zarejestrowani
  • Postów

    519
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana adam111 w dniu 13 Marca

Użytkownicy przyznają adam111 punkty reputacji!

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 LCI 520xd 2014
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia adam111

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

  • Posting Machine Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

11

Reputacja

  1. No to z tego wynika, że napisałem głupoty. Dzięki za sprostowanie. Sam mam LCI. W pre-LCI nie robiłem KAFASa.
  2. Pytanie który masz dokładnie rocznik, czy F30 (wg. opisu) czy F10/F11 czy jeszcze coś innego. Do SLI potrzebujesz KAFAS2. KAFAS nie obsługuje, headup nie ma znaczenia. W F10/F11 nawet przed LCI potrafiły mieć KAFAS2. Jak masz KAFAS to zmiana na KAFAS2 wymaga zmiany kamery, modułu KAFAS i szyby. SLI wymaga kodu FSC. Wg. mnie sam bimmercode tego nie ogarnie. Możesz albo kupić kod SLI, albo moduł KAFAS2 z wgranymi kodami FSC z innego auta (lub sam wgrać), ale uwaga podpięcie się do nowszej ISTA lub wizyta w ASO (np. akcja serwisowa) powoduje wywalenie kodu FSC.
  3. a czy to nie może być objaw, że amortyzator klapy niedomaga? jak nie ma elektrycznego zamykania to wtedy bagażnik "strzela" przy otwieraniu. Może elektryczne domykanie nie ma wystarczająco siły jak ten amortyzator nie działa? takie to tylko moje domysły...
  4. adam111

    Kierownica F11

    zobacz: https://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=1274977&page=2 O ile dobrze pamiętam to w kierownicy LCI "M" i zwykłej wartości są inne (nie wiem jak przed liftem)
  5. i na które wymieniłeś? możesz podesłać zdjęcie z efektem po wymianie?
  6. ja osobiście podczas wymiany miechów nie kalibrowałem żadnych czujników. Nie widziałem takiej potrzeby bo czy stare czy nowe miechy powinny trzymać ten sam poziom. Przy wymianie ICM kalibrowałem wszystkie.
  7. tak, w samochodzie może być do 4 czujników poziomowania. Nie ma oddzielnych tylko do EDC i tylko do świateł. z przodu mogą być dwa czujniki (np. jak jest EDC). Do poziomowania xenonów wystarczy jeden. Nie miałeś fabrycznie montowanego drugiego więc i odczyt jest dziwny.
  8. Mogę się mylić, ale jeżeli nie masz EDC to w F11 z tyłu są dwa czujniki (bo są miechy), a z przodu jest tylko jeden (do poziomowania świateł, nie mam pewności czy ze światłami H7 też jest). W F10 jest chyba jeden z przodu i tylko jeden z tyłu (do poziomowania świateł).
  9. Masz komunikację z Webasto? W ISTA da się uruchomić dodatkową pompkę wody (koło webasto) oraz zmieniać stan zaworków, zobacz czy czuć ręką że zmienia się ich stan. Jeżeli masz diesla to chyba do 03/2014 (LCI też się na to łapie) było inne webasto niż później, może masz to co było wcześniej/później montowane tylko uruchomione innym kodowaniem? Nie miałeś zmienianej daty produkcji auta w FA?
  10. N47 i inne też (jak coś szukaj hasła ropa w wiązce lub sterowniku silnika)
  11. powsadzaj papierowe ręczniki pod różne miejsca tapicerki/uszczelki będziesz lepiej widzieć gdzie jest mokro
  12. To jest wyświetlacz w F10/F11? a nie jest to przypadkiem zasięg telefonu podłączonego przez BT?
  13. adam111

    F10 530d alarm

    Jak nikt nie ma lepszego pomysły to ja bym najpierw sprawdził błędy może będzie coś ciekawego, a potem zobaczył czy wiązka od alarmu nie jest przegnita. Syrena alarmu jest pod zderzakiem poniżej wlewu paliwa.
  14. możesz podesłać zdjęcia, które to są fotele sport z pełną elektryką? Te same schematy co masz w newtis są też w ISTA. Mogę Ci pomóc ze schematami.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.