Skocz do zawartości

Zioombek

Zarejestrowani
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Zioombek

  1. Cześć Pomoże ktoś z kodowaniem? BMW f36 2015r Chciałbym aktywować przeciwmgielne tył, żarówki są, guzik jest, zero reakcji. Znalazłem opcje dla LED, a ja mam zwykła żarówkę. Zmienić fale radiowe z US - Europę I nie wiem czy się da, ale chciałbym ogarnąć nawigacje na Europę, bo jak wchodzę jest tylko USA.
  2. Witam Jak to jest z kontrolą trakcji w BMW 435i 2015r? Czy w sport+ kontrola trakcji ESP i dcs jest całkiem wyłączona? Pójdzie czasem zrobić bączka na suchym?
  3. Wybacz, to już tak z rozpędu mi się napisało, a wracając to okej, będę próbował jak znajdę trochę czasu, tylko pytanie.. Gdyby wał był winowajcą to chyba na Luzie się tak nie powinno dziać prawda? Na luzie ale tylko gdy auto jedzie
  4. Witam A więc tak, przyszedłem dziś do was z problemem z którym nie mogę sobie za Boga poradzić i już ręce opadają, a więc zacznę od podstaw, mam BMW E91 z 2007r z silnikiem 330xd i skrzynia automatyczna, a problem polega na drganiu samochodu, całej budy w poszczególnych obrotach.. Drgania pojawiły się praktycznie z dnia na dzień, nie jestem w stanie określić po czym, dlaczego i tak dalej, ale opowiem całą historię. Na początku było to najmocniej zauważalne na 3 biegu w obrotach 1.5-2.0k po muśnięciu gazu i puszczeniu czuć intensywnie, że przez cały samochód przechodzą wibracje, drgania, z czasem również zauważyłem że takie drgania przechodzą na innych biegach przy większych prędkościach, ale na tej trójce jest to najbardziej odczuwalne i jest to powtarzalne. Czasem jest tak, że jadę z równą prędkością i po przejeździe przez tory z czapy auto sobie zadrga. Drgania również występują na luzie, ale tylko i wyłącznie podczas jazdy, na postoju nie. Dodam, że to nie jest jakieś lekka wibracja, tylko dosyć duże drgania które faktycznie czuć pod dupskiem. Zacząłem szukać, sprawdzać i nic.. ręce opadają Zacząłem od typowych podstaw, czyli koła, zbieżność, felgi, wszystko w porządku. Sprawdzałem podporę wału, łącznik elastyczny, luz na wale, nic.. Wszystko wygląda w porządku, sprawdzałem półoski, przeguby, dyfer, no kompletnie nic. Sprawdzałem całe zawieszenie i również nie ma nigdzie luzu, zero tropu a wibracje jednak występują. W sensie nie powiem, bo ciężko jest mi stwierdzić jaki "luz" jest w normie a jaki nie, ale z pewnością NIC nie ma takiego luzu co mogłoby powodować aż tak mocne wibracje, sprawdzałem z innymi E90 i inne miały większy luz a nie było takiego czegoś.. Także nie mam już pojęcia, może ktoś miał podobny problem? Albo może ktoś pomoże odpowiedzieć na pytania? 1. Wyjebane poduszki silnika, skrzyni - nie jest zauważalna wibracja, poduszki na oko wyglądają dobrze, nie są popękane, trzymają silnik. 2. Wał, półoski? Nie widać, żeby miały jakiś większy luz, nic nie wali, nie zgrzyta, nie hałasuje + podczas jazdy gdy wrzucę N również są wibracje. 3. Skrzynia? Skrzynia zmienia biegi płynnie, nie przeciąga, nie wyje, nie zgrzyta + na N podczas jazdy też wibruje. 4. Dyferencjał? Nie wyje, nie zgrzyta, auto nie ma problemu podczas przyspieszania 5. Podpora wału, łącznik elastyczny? Auto nie ma problemu podczas przyspieszania, podpora jest cała, wygląda dobrze. 6. Koła, zbieżność? Sprawdzałem na innym komplecie, również to samo. Zbieżność zrobiona. 7. Silnik? Ciężko stwierdzić, czy silnik wpada w drgania, bo problem występuje tylko podczas jazdy, ale wibracje najbardziej czuć pod dupskiem, raczej powiedziałbym, że przechodzą od tyłu do przodu. Sprawdzałem nawet czy śruby od wózka się nie poluzniły.. Nie mam już pomysłu, a koszta naprawy też nie są niskie, żeby sobie pokolei wymieniać wszystko i strzelać jak w płot. Bo wiem, że mogę dać wał do sprawdzenia, ale no jednak chciałbym zminimalizować koszta i nie wymieniać wszystkiego. Macie jakieś pomysły?
  5. Niestety nie pomaga regulacja zamkami
  6. Witam Po lekkiej stłuczce byłem zmuszony do wymiany maski i zderzaka, stłuczka typu "10km/h w korku w tyl auta" kosmetycznie uszkodzony zderzak i lekko maska. Kupiłem zderzak, maskę i zacząłem zakładac i zderzak idealnie pasuje, lampy idealnie pasują a maska za Boga.. po jednej stronie jest dobrze, a po drugiej szczelina na palec.. zawiasy proste, fartuch prosty, błotnik prosty, próbowałem podciągnąć błotnik żeby zniwelować szczelinę ale błotnik poszedł może o 1/2mm i nadal nie jest dobrze, gdy ustawie maskę tak, żeby szczeliny boczne "jako tako" się zgrywaly to wtedy narożnik przy słupku się podnosi.. Oczywiście wszystko "na oko" jest proste, nie ma nigdzie uszkodzeń, pęknięć, nie widać żeby coś się przesunęło, nawet szczeliny błotnika z drzwiami są idealne po obu stronach, no i ten zderzak też pasuję idealnie.. Jakieś porady jak się zabrać za ustawianie maski? Dodam że maska również jest prosta, nie jest zwichrowana, nie jest od e92 e93. Nie mam już pomysłu co może być nie tak
  7. Dobra, ogólnie skrętny bixenon działa i wszystko jest dobrze, pod względem skrętu prawo lewo, ALE Problem mam nadal z lewym długim światłem, przysłona tak jakby się zacina, otwiera się "połowa" lub mniej, widać nawet po świetle że gdy się z długich przełączy na krótkie to nie jest to "płynny" ruch światła, tylko taki zacinający się. PYTANIE, jak wymienić przysłonę i elektromagnes? Czy jest możliwość kupienia do lampy takiego elektromagnesu i przysłony? Druga sprawa Problem z lewym doświetlaniem zakrętów (żarówka h8) pokazuję się błąd A8A8, żarówka świeci lecz podczas skrętu nie doświetla zakrętu, jakieś pomysły w co uderzyć? Sterownik skrętu nie wygląda na uszkodzony, przepalony, cokolwiek.
  8. Jest możliwość wymiany samego elektromagnesu? Muszę to sprawdzić, bo jednak chce żeby wszystko działało, nie po to tyle siana wydałem na żarówki, żeby tylko jedna strona na długich świeciła.. Ale no dziwi mnie to, że po zmianie żarówki świeciły obie strony, dopiero po jakimś czasie lewa strona przestała świecić na długich
  9. Cześć Posiadam skrętny bixenon w e91 z 2010r i problemy polega na tym że miesiąc temu lewy reflektor nie świeciła żarówka d1s na długich, wtedy postanowiłem wymienić żarówki, bo i tak to miałem zrobić, po wymianie wszystko było okej, a dziś znów dopadł mnie ten problem.. żarówka świeci tylko na krótkich, a na długich zero zmian.. Co może być przyczyną i jak ewentualnie to naprawić? Czy to znaczy, że ziarnik został uszkodzony? Wydałem na żarówki zestaw duo blisko 6 stówek :/
  10. Dlaczego? Mówisz, że silnik się nie nadaje za bardzo?
  11. Dobra, dziś zabieram się za czyszczenie EGR, dolotu i w ogóle przed chipem planuje również wymienić olej w skrzyni, ale bardziej liczę na porady dotyczące tego chipa, na czym się skupić, bo dużo osób oferuje chipsy, a nie chciałbym trafić na jakiegoś łebka co bubla odjebie i potem się martw :) dlatego pytam na co zwrócić uwagę, o co zapytać, żeby rozpoznać i ocenić komu zaufać i dać auto
  12. Witam Posiadam BMW e91 z 2010r z przebiegiem 214k (faktycznie tyle ma) ze skrzynią automatyczną i mam do was pytanie, czy ten silnik nadaje się do chipa? Nie będzie żadnych problemów ze skrzynią, lub silnikiem? Co do eksploatacji silnika to staram się wymieniać wszystko na czas, DPF posiadam ale co jakiś czas zaglądam do niego tak żeby nie był zapełniony więcej niż 50%, z reguły mam od 3% do 30%. A jeśli warto, to powiedzcie mi o jakie rzeczy warto zapytać Pana który będzie to robił? Oczywiście będę robić u kogoś na hamowni, ale no nie znam się na tym, nie chciałbym żeby były problemy.. na co zwrócić uwagę przy wyborze? Czy strojenie na hamowni czy na drodze? Jak zweryfikować warsztat, tunera czy jest okej? No i waszym zdaniem jaki koszt powinien być? Kiedyś robiłem chip tuning w e39 525d, zrobił mi chłopak 200 koni ale same problemy były.. nie wiem czy przez zły chip, czy słaba kondycję auta ale no nie wspominam tego dobrze.. Pamiętam, że gość też był jakiś lewy, bo się umawialiśmy że jak będzie coś nie tak, to nic nie będzie grzebać, a zrobił i powiedział, że mam sobie wtryski zrobić bo leją..
  13. Hej Mam takie pytanie, posiadam e91 w polifcie z skrętnym Bixenonem i mam wrażenie że coś jest nie tak, mimo, że nie ma żadnych błędów i wszystko jest oki U was też lewa lampa ucieka często na lewo i dosyć wolno wraca na środek w porównaniu do prawej? Gdy podjadę pod garaż na postoju to obie idą w prawo, a jak jadę np 80, zwolnie do 20 i lekko skręcam, naprawdę minimalnie to lewa lampa od razu mocno ucieka na lewo, tak powinno być?
  14. Kurde, jednak wolałbym chyba wszystko tak jak w oryginale niż jakieś chińskie bajery, nie przemawia to dla mnie jakoś, a wiesz co trzeba było wymienić oprócz samego wyświetlacza?
  15. https://ibb.co/FzK9CNy Wyślę wam fotkę wnętrza, żebyście wiedzieli o co chodzi i z góry dziękuję za pomoc ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.