Skocz do zawartości

Blade94

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 2.2 automat

Osiągnięcia Blade94

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Wejdź pod auto i odczytaj jakie masz oznaczenie skrzyni jeśli posiadasz silnik r6 każda skrzynia do bmw o oznaczeniu ZF 5HP19 będzie pasowała, pamiętaj żeby sprawdzić skrzynie przed zakupem, z własnego doświadczenia omijałbym skrzynie wyjęte z auta bo możesz się przejechać i wymieniać skrzynie drugi raz.
  2. Kolego, gdzie dokładnie on się znajduje?
  3. Cześć, mam problem z falującymi obrotami na włączonej klimatyzacji, gdy auto stoi z włączoną klimą falują obroty jest chwila dobrze i znów zaczynają falować, spadają do około 500 i wracają do prawidłowej wartości, po wyłączeniu klimy obroty są stabilne i nie falują. Zanim wymienię pół auta, może macie pomysły gdzie szukać?
  4. Blade94

    BMW E39 525i 2001

    Problem rozwiązany?
  5. Nie masz dołożonego auto alarmu?
  6. bany917 jaki masz silnik? Weź nagraj cały proces jak odpalasz i co się dzieje i wrzuć tutaj.
  7. Szukam mechanika który ogarnia silniki m54 Bydgoszcz i okolice
  8. https://youtu.be/cFI70KbhEko https://youtu.be/Nzcr_7HZ4V4
  9. długo kręci rano przed odpaleniem, jak odpali chwilę lekko faluje po chwil się uspokaja, sprawdzony dolot szczelny, ciśnienie paliwa 3,5 bar, wymienione czujniki walków rozrządu i wału, wymieniona przeplywka, podejrzenie padło na sondy, wrzucam screeny z aplikacji może coś doradzicie. https://images90.fotosik.pl/410/9cf2cbe49b19ca18.jpg" https://images89.fotosik.pl/410/001f245b9cca6530med.jpg" https://images90.fotosik.pl/410/dd86172f70a5015cmed.jpg"
  10. Jak masz błąd czujnika wałka rozrządu po stronie wydechu, to możesz mieć takie objawy, mi więcej palił i był mułem po wymianie auto odżyło.
  11. Miałem obok drugie bmw z m54b22 sprawny jeżdżący i podmieniałem między autami, dziś mi doszedł komplet czujników ori,ale nie wiem czy jest sens wymieniać, jeden błąd jaki się pojawił to był błąd 7b po skasowaniu nie wrócił już.
  12. Więc tak auto odpala, sprawdziłem czujniki walków i wału były ok, sprawdzona disa działa prawidłowo, przeplywka sprawna, robiłem próbę dymna w dolocie dym nigdzie się nie pokazał ale zaczęło bulgotać gdzieś pod kolektorem dolotowym, odma do wymiany?
  13. Tak wyglądaja objawy https://youtu.be/37grLM--ILs
  14. Pompę, sprawdzałem na początku, słychać ja po zapłonie jak przed awarią, próbowałem awaryjnej na gazie i jest to samo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.