Skocz do zawartości

Bartek Brn

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bartek Brn

  • Urodziny 23.01.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X3 E83 2007 r. 130 kW 177 KM;
    BMW X5 F15 2014 r. 280 kW 381 KM.
  • Lokalizacja
    Konstancin-Jeziorna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bartek Brn

  1. Cześć, dzisiaj podczas jazdy uchwyt na tel. wyłamał mi środkową kratkę nawiewu w BMW X5 F15. Czy ktoś posiada jakiś schemat, ewentualnie jakieś rady jak zdemontować wspomnianą kratkę w celu jej wymiany na nową? Nie chciałbym dodatkowo czegoś połamać. Będę wdzięczny za pomoc. Załączam foto.
  2. Kable uzupełnione o termokurczki w miejscach gdzie była wypalona otuliny, polutowane etc. Komplet nowych spinek tapicerski drzwi założony. Klamka również dziś przyszła i została wymieniona. Wszystko hula jak ta lala. Problem rozwiązany, temat zakończony. Pozdrawiam.
  3. Prosta sprawa. Od razu odłączyłem ponownie. Jutro ma przyjść klamka + sąsiad elektryk będzie lutował fragmenty kabli tu gdzie jest wypalona otulina. Później test i chwila prawdy czy winowajcą jest klamka...
  4. "Nowa" klamka niestety nie doszła ale nie wytrzmałem i zdemontowałem dziś starą... oraz tapicerkę - boczek dzwi... do czego zostałem poniekąd zmuszony zobaczywszy to co ujrzałem po jej zdemontowaniu. Generalnie jest potopiona otulina na wiązce w drzwiach przy samej kostce od klamki (2-3 cm). Im dalej wewnątrz drzwi kable ok. Poizolowałem na test kable żeby sprawdzić czy może nie tu leży problem. Złożyłem wszystko wstępnie do kupy. Wpiąłem z powrotem wypietą kilka dni wcześniej kostkę na słupku pomiędzy drzwiami. Niestety klamka nadal się grzeje, kable oczywiście ciepłe, również przy kości na słupku ale klamka przy dłuższym przytrzymaniu to aż parzy. Dlaczego nie pali bezpiecznika o którym pisałem w pierwszym poście? Czy to rzeczywiście będzie klamka a może jednak problem tkwi w instalacji? Mam teraz mieszane uczucia oraz mentlik w głowie... masakra. Serio nie spotkaliście się ani nie słyszeliście o czymś podobnym co spotyka teraz mnie?
  5. Tak, jest comfort access. Generalnie dobrze byłoby, chciałbym żeby to była tylko kwestia klamki. Obyłoby się bez rozbierania tapicerki etc. Zaryzykowałem i zamówiłem używaną w kolorze (podobno w "idealnym stanie"). Powinna być jutro w paczkomacie, najpóźniej w poniedziałek. Mam jednak mieszane uczucia, czy gdyby to była klamka to miękkie domykanie drzwi również by nie działało? Oczekuję z niecierpliwością na przesyłkę...
  6. Cześć, jest to mój pierwszy post na forum dlatego korzystając z okazji witam wszystkich serdecznie. Od około półtora tygodnia jestem posiadaczem BMW F15 X5 M50d z 2014 r. Mój problem zaczął się praktycznie zaraz po zakupie a mianowicie po sparowaniu telefonu nie słyszał mnie rozmówca (ja rozmówcę tak) oraz nie mogłem połączyć samochodu z aplikacją My BMW. Okazało się, że winowajcą obydwu tych "usterek" był przepalony bezpiecznik bodajże nr 12 5A odpowiedzialny za telematyczną skrzynkę komunikacyjną tzw. combox. Następnego dnia przy zapalaniu samochód poinformował mnie o podwyższonym wyładowaniu akumulatora podczas postoju. Tego samego dnia podczas jazdy przy prędkości ok. 120-130 km/h zaczęła regularnie wyskakiwać komunikat o otwartych tylnych drzwiach od strony kierowcy. Po dotarciu do celu okazało się, że nie chodzi miękkie domykanie drzwi (wcześniej działało a już na pewno zaraz po kupnie). W międzyczasie wyczytałem, że wspomniany wyżej bezpiecznik jest odpowdzialny również za moduł elektronicznych klamek zewnętrznych. Mało tego, po pewnym czasie zorientowałem się, że klamka od wspomnianych wyżej drzwi jest bardzo gorąca - grzeje się (rozumiem, że gdzieś jest zwarcie). Bezpiecznik aktualnie jest cały mimo grzania się klamki. Odłączyłem wczoraj kostkę elektryczną na słupku pomiędzy przednimi i tylnymi drzwiami żeby nie rozładowywało akumulatora (komunikat podczas odpalania już nie wyskakuję co sugerowałoby, że problem tkwi w obrębie drzwi). Proszę o pomoc i rady co może być przyczyną, czy klamka, zamek, jakaś kostka a może jeszcze inny element znajdujący się w drzwiach? Do tej pory nie byłem jeszcze u mechanika ani nie rozbierałem klamki. Do wszystkich spostrzerzeń i wniosków doszedłem sam. Proszę o rady, może ktoś miał podobny problem. Czytałem o problemach z klamkami ale nie dotarłem żeby ktoś wspominał o jej nagrzewamiu.
  7. Dzięki za radę Breras. Chyba rzeczywiście dam sobie spokój z Castrolem bo są bardzo skrajne opinie począwszy od hura zachwalania po omijanie szerokim łukiem. A może ma ktoś spostrzeżenia dot. orginalnego oleju BMW TwinPower Turbo LL-04 5W-30? Warto?
  8. Witam wszystkich serdecznie, od niedawna jestem posiadaczem bmw x3 xdrive 2.0 d 130 kW 177 KM z 2007 r. Kod silnika: N47D20A. Przymierzam się do zakupu i wymiany oleju. Wiem, że BMW rekomedowało Castrol 5W30 spełniający normę BMW LongLife-04 jednakże jest kilka rodzajów o tej lepkości (M, C3, BMW LL-04 itd.). Jaki mam wybrać? Który będzie najlepszy? Aktualnie od 3 tyś. LQUID MOLY wlany jeszcze przez poprzedniego właściciela również 5W30 który do mnie nie przemawia, wcześniej Castrol 5W30 ale nie wiem który. Auto 189 tyś. kilometrów. Moje przeloty to 85% krótkie trasy rzędu 20-40 km, 15% dłuższa trasa. Uprzejmie proszę o rady. Pozdrawiam, BB
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.