Skocz do zawartości

mrciekaw

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i 1998 Touring
  • Lokalizacja
    Wielkopolska

Osiągnięcia mrciekaw

  1. mrciekaw

    e39 drgania kierownicy

    Witam, wiem że jest pełno tematów odnośnie drgania kierownicy i budy w określonych prędkościach, 523i Touring 1998r. (bez nivo) Byłem na stacji kontroli 2 razy, wszystko jest ok... Drgania pojawiają się powyżej 70km/h aż do okolic 120km/h, czasami mniejsze, czasami większe. Przy około 110km/h 120km/h zaczynają się wyczuwalne drgania na fotelu, tunelu ogólnie budy... Dziś zauważyłem delikatnie po mieście, na równej nawierzchni występują także przy 50/55/60 km/h 🙄 Koła podmieniałem od znajomego e39 które u niego nie biją, ale u mnie biją tak samo jak na moich... Podczas hamowania z np. 100km/h także jest straszne bicie. Od 50km/h hamowanie jest ok. Szukam dobrego fachowca który ogarnie drgania e39 od A-Z z okolic Poznania, dalsze miejscowości także mogę podjechać, jak dalej wtedy tylko ogarnąć temat na miejscu (na poczekaniu jeżeli jest taka możliwość) Sprawdzenie bicia tarcz, piast itd itp, kontakt na priv.
  2. Witam, wielkie dzięki za odpowiedzi, jest szansa by po ponownym rozebraniu i założeniu prawidłowo sprężyn auto pójdzie do normalnej pozycji o ile są takie same wymiary są amortyzatorów? 2. Ciekawi mnie kolor oznaczen na sprężynach, przeważnie widzę 3 znaczki niebieskie u innych, a u mnie są 3 pomarańczowe.
  3. Fuser Czyli po zdjęciach stwierdzasz złe osadzenie sprężyny? fold Raczej zwykłe zawieszenie, vin:WBADH41010BY75993
  4. Witam, e39 523i touring 1998r, auto zakupiłem jakiś czas temu z wylanymi amortyzatorami(SACHS). Zostały wymienione na Master-sport. Sprężyny zostały te co były. Po wymianie przód stoi zdecydowanie za wysoko🤢. Zdjęcie na feldze styling 48 jest jak zeszedł dopiero z lewarka 😤 po jeździe jeszcze troszkę zejdzie w dół ale to i tak za mało. Jak to ugryźć, co mogło pójść nie tak? Z góry dzięki za pomoc.
  5. Witam, ostatnio znajomy wymienił mi na nowe 2x uszczelki pod korkiem na nowe bo tamte już były sparciałe i odrywały się. Po założeniu auto stało z 4 dni po czym odkręciłem korek i nadal trzymał ciśnienie tzn. syczał podczas odkręcania. Na tych starych uszczelkach nie syczał przy odkręcaniu. Moje pytanie czy lepiej kupić nowy korek? Jakiego producenta korka najlepiej wybrać?
  6. mrciekaw

    E39 Poszukuje speca

    Witam, poszukuje speca od E39 dokładniej od silnika M52 z Wielkopolski. Jak się znajdzie proszę o wiadomość priv ;)
  7. mrciekaw

    E39 523i elektrozawór

    Witam, od dłuższego czasu występuje u mnie pykanie, co 2-3 sekundy. Wczoraj usłyszałem te pykanie nawet jak przekręciłem zapłon. Pykanie dobiega z elektrozaworu i pyka cały czas. Dodatkowo dodam że mam małe ubytki płynu chłodniczego i czy to może być wina tego elektrozaworu? https://zapodaj.net/77b35345301ea.jpg.html
  8. mrciekaw

    BMW 523i wycieki

    Witam, prawdopodobnie mam do wymiany uszczelkę pod miską oraz uszczelniacz wału. Do tego prawy dolny wahacz oraz przewody paliwowe. Diagnosta też powiedział mi że leci ponoć z pompy wspomagania. Powiedziecie mi ile z tym jest roboty i ewentualnie jakie koszty za poszczególne wymiany.
  9. Witam, pacjent e39 523i PB+GAZ. Gdy zaczynam jechać na zimnym silniku to tak od 1000 rpm do 2000 rpm (bieg: 2,3, jazda przeważnie na zimnym po mieście) zaczyna jakby drżeć całe auto, może nawet delikatnie szarpać. Gdy się rozgrzeje jest okej, tylko na zimnym to występuje.
  10. mrciekaw

    E39 523i sprzęło

    Witam, moje pytanie dotyczy sprzęgła, jaki przybliżony koszt zestawu sprzęgła + ewentualna robocizna? 1. Czasami jak dojadę do światłem, wrzucę luz po czym wrzucam jedynkę by ruszyć to słyszę delikatne puknięcie z tyłu, nie za każdym razem ale ostatnio się pojawiło. Tylko bieg 1 i chyba wsteczny też, jutro sprawdzę. 2.Ponieważ za każdym razem, gdy stoję, wciskam sprzęgło by wrzucić bieg dochodzi do puknięcia delikatnego wyczuwalnego na sprzęgle oraz denerwującego, podczas jazdy i zmiany biegów tego nie ma, tylko przy ruszaniu i ogólnie przy jakimkolwiek wciśnięciu na postoju. 3. Ostatnio jak jechałem to troszeczkę jej wcisnąłem tak do 6-7k rpm, i podczas zmiany z 4 na 5 przy ok 6-7k rpm wciskając sprzęgło całe drżało, mocno wyczuwalne, gdy jadę na spokojnie tak do 4-5k rpm jest ok, tylko przy takich wysokich obrotach drga dosyć mocno pedał sprzęgła. Prosiłbym odpowiedzi/podpowiedzi w podpunktach, z góry dzięki :D
  11. Już kupiłem te 7L valvoline, zaleje mimo to...
  12. Tu wklejam informacje o produkcie: https://zapodaj.net/1b68a4ebc8d6e.png.html Dodam że datę na bańce mam 2019 i 2020.
  13. Bardzo ciężko jest znaleść synpowera 5w40 z aprobatą LL-01, bym musiał dzwonić i szukać z datą produkcji 2017 albo 2018
  14. mrciekaw

    BMW E39 523i Wymiana oleju

    Witam, wymieniam olej na dniach, mam obecnie zalany Valvoline All-Climate z aprobatą LL-04, kupiłem już dziś Valvoline SynPower 5w40 i też ma aprobatę LL-04, a szukałem bo niektóre posiadają aprobatę LL-01, niestety nie znalazłem. Podobno LL-04 to zamiennik LL-01. Tego mam wlanego: https://zapodaj.net/ba4e56ae3fff2.jpg.html Wymieniam na: https://zapodaj.net/7d3650452c161.jpg.html https://zapodaj.net/e897022d1149f.jpg.html https://zapodaj.net/adb41614a3ab6.jpg.html https://zapodaj.net/f03762ebff2a6.jpg.html I co oznacza ten dopisek: MST C3 ?
  15. Witam, zastanawiam się nad zbiorniczkiem płynu chłodniczego jaki powinien być jej stan. LINK DO ZDJĘCIA: https://zapodaj.net/7e693fb87b189.jpg.html Są na tym zbiorniczku wypalone oznaczniki, myślę że one pełnią funkcje różnicy ale nie jestem pewien. (te markerem zaznaczenia zostały zrobione przez poprzedniego właściciela) Moje pytanie brzmi: 1. Czy ten zbiorniczek jest oryginalny czy był wymieniany? 2. Jaki poziom trzymać na zimnym silniku, a jaki na ciepłym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.