Skocz do zawartości

Cyroz

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 525d

Osiągnięcia Cyroz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, wymieniony mam sterownik DDE i licznik. Czy muszę zmienić nr Vin w sterowniku DDE i liczniku? Dodam również że DDE jest z Anglika a w komputerze pokazuje mi również że auto z jakiego jest to wzięte to manual a ja mam automat. Co do licznika to mam kropkę w przebiegu i czy podpisanie go pod auto to usunie. Jeszcze jedna ważna kwestia, czy któraś z w/w rzeczy może wpływać na rozładowywanie Aku po dłuższym postoju typu 2 dni bez jazdy? Auto to e60, 525d 177km.
  2. Tak wiem, robię To przez cas albo lma jednakże dalej nie mam tej opcji fa_write
  3. Witam, w ncs expert nie mam opcji fa_write jakiego bym nie użył profilu, potrzebne mi to jest bo mam wymieniony DDE i nie mam chociażby CAPPL, na starym DDE było. Dodałem sobie $609 jednakże dalej jak idę żeby ją zapisać to nie mam właśnie fa_write i usuwa mi się po wyjściu z NCSa. Mam jeszcze pytanie czy za pomocą ncs mogę np usunąć moduł pdc który jest zapisany w sterowniku a fizycznie moje auto nie jest w niego wyposażone?
  4. Cyroz

    525d 177km błędy DDE

    Witam, mam pewien problem z moim 525d. mam sterownik DDE z innego, jednakże jest jeden problem który objawia się przy rozgrzanym silniku, mianowicie gdy odpuszczam gaz to dymi na siwo/niebiesko, smierdza spaliny aż pali w oczy i buczy bardzo wydech w przedziale 1000-2000 obrotów oraz przerzuca mi bieg na wyższych obrotach tak o mniej więcej 200. Przy tym buczeniu również dymi gdy trzymam równo obroty na powiedzmy 1700. Po pewnym czasie jak by problem ustępuje i nic nie występuje z wyżej wymienionych problemów. Auto ma swoją moc nic nie straciło na dynamice. Fizycznie jest usunięty DPF jednakże nie wiem jak w ECU. Dodam również że oleju ani płynu chłodniczego nie ubywa. Niżej zdjęcie błędów, usuwam je i po kolejnym przejechaniu się i gdy znów zaczyna buczeć i kopcić to się pojawiają na nowo. Oraz zdjecie z DPF w ista.
  5. Chce zaktualizować sterowniki i mam pytanie, otóż mam wymieniony DDE i jest na nim inny Vin niż mojego auta, a podczas aktualizacji potrzebne jest podanie numeru Vin, który muszę podać? Ten z nadwozia czy ten z komputera? Na chłopski rozum wydaje mi się że ten z DDE ale wolę się upewnić.
  6. Temat źle zatytułowany, czytaj regulamin Witam. Mam problem z kopceniem na niebiesko, sprawa wygląda tak że przy spokojnej jeździe na rozgrzanym silniku gdzie obroty oscylują w granicach 1500-2000 to auto kopci na niebiesko, również przy hamowaniu silnikiem z tych obrotów kopci, gdy dam mu gazu to nic nie widać z poziomu kierowcy by kopcil. Ogólnie auto ma moc, przyspiesza ładnie nie zauważyłem żadnych zmian w mocy czy też wkręcaniu się w obroty, dodam również że gdy już sobie kopci to jak uchyle szybę to czuć smród. Więcej mogę dodać że oryginalnie auto wyposażone było w DPF jednakże jest usunięty fizycznie. Wyczyściłem odmę i cały dolot, była poprawa jednakże problem znów powrócił po nie długim czasie, oleju trochę było w dolocie, tak z 50-70ml na oko. Auto to 525d 177km automat 2004r
  7. Cyroz

    kody IMA

    Ok do zamknięcia, okazało się że "nowy" używany sterownik był zje... zepsuty, wymiana na inny i niema problemów. Jak by ktoś kiedyś miał podobny problem, to śmiało priv to wytłumaczę dokładnie jak to było w moim przypadku.
  8. Cyroz

    kody IMA

    Mam, wyłamane, a mi zależy żeby odczytać z poprzedniego komputera, gdy odpalę przez ISTA+ to mam blad dde i poprzez funkcje serwisowe nie mogę wejść do dde i odczytać numery wtrysków. W drzewku sterowników, dde mam na czerwono i pokazuje mi na tym tle "DME/DDE_0x"
  9. Cyroz

    kody IMA

    Witam, mam pytanie odnośnie kodów wtryskiwaczy IMA, potrzebuje spisać kody ze starego dde, posiadam cały " zestaw startowy" jednakże gdy próbuje zrobić to przez INPE to nie widzi mi zapłonu, jeszcze probowalem zmienic jakieś wartości w OBD.ini i udało mi się przejść przez to jednakże przy próbie połączenia z sterownikiem silnika wywala błąd ” D_motor,D_0012 IFH-0009 NO RESPONCE FROM CONTROL UNIT Program will be stopped " Czy jest jakaś możliwość, chociażby przez ISTA odczytać te kody IMA czy też jakiś inny sposób? Ogólnie dde został wymieniony gdyż łapie różne błędy i auto nie odpala, na nowym sterowniku jest wszystko ok
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.