Skocz do zawartości

Bart111

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    x3 g01 2.0i xline

Osiągnięcia Bart111

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Od razu zaznacze ze nie mam nic wspolnego z ta firma, ale dwa lata temu z mojego auta brali pomiar i od nich uzytkuje roletki na tylne drzwi. Tak lopatologicznie: kazda zasłonka to jeden element wykonany z jakiegos drucianego "profilu" przykrytego guma i na to naciagnieta siatka. Taki element na magnesy przyczepa sie do 4 mocowan ktore sa naklejone tasma dwustronna na plastikowa ramke okna. Trzyma sie, spelniaja zadanie, wiec polecam. Producent to: Raystop ul. Płochocińska 35, 03-044 Warszawa. Maja sklep, wiec mozna zamowic.
  2. ja tak mialem ale przy ok. 100 000km. Kilka razy pojawil sie podczas jazdy, czasami samoczynnie zgasl, czasami trzeba bylo wylaczyc i wlaczyc silnik. Diagnoza: turbina do wymiany, takze jest nowa. Poza tym zero objawow, ubywania oleju, mniejszej mocy itd. Kompletnie nic.
  3. X3 miala podwojne szyby z przodu? Moze po prostu porownales serie 3 z podwojnymi szybami do x3 ktora tego nie miala? X3 przedlift z podwojnymi szybami na prawde daje rade, mozna spokojnie rozmawiac w srodku sporo powyzej predkosci autostradowych.
  4. Bawaria w Jankach wycienila mi dwie opcja haka: automatyczny (drozsza) i manualny (tansza). Moim zdaniem cena zabija: https://photos.app.goo.gl/MLpkc5mT9T9dPfQe9
  5. dobierz przednie szyby "dzwiekoszczelne" i spokojnie sie w srodku rozmawia przy predkosciach powyzej dozwolonych na autostradzie.
  6. moim zdaniem, chcesz miec diesla z jego wadami i zaletami to wybor jednoznaczny 2.0d, a chcesz miec benzyne to 2.0i i jesli mocy za malo, to modyfikacja elektroniczna i masz wtedy 260-280KM. Chyba nie warto doplacac do 3.0i, bo koszt chiptunningu to 2500zl a roznica w konfiguratorze to 30 000zl :) W 2.0i i 3.0i srednica tarcz hamulcowych identyczna, wiec nie ma obawy ze hamulce sie przygotuja majac troche wiecej mocy.
  7. nie. u mnie rowno i symetryczne w otworach zderzaka.
  8. wykrec mocowanie spod fotela, a gasnica miesci sie w prawym schowku w bagazniku
  9. Przy mocnym wietrze w bok auta slychac jakby uszczelka puszczala - mam to u siebie ale temat odpuscilem, bo jest to bardzo sporadycznie. Musi mocno wiac i to bezposrednio w bok auta. Za to mam naderwana uszczelke przy trojkacie lusterek (z obu stron) ta, ktora dotyka bezposrednio szyby. BMW odrzucilo mi jej gwarancje, bo myje auto na automatach i stwierdzili ze to uszkodzenie mechaniczne. Nie wiem czy to ma wplyw na swiszczenie, ale raczej nie, bo to swiszczenie mam od nowosci, a naderwane uszczelki zauwazylem niedawno.
  10. Koledzy jak jestescie z Warszawy lub okolic to tylko Hypertech Wam ustawi prawidlowo zbieznosc... niestety seria X "plywa" i jest to loteria jaki ma sie egzemplarz. Jedni bardziej odczuwaja a drudzy mniej
  11. z 80tkm ktore wlasnie osiagnalem tym autem. Duzo zalezy faktycznie od nogi i odcinkow ktore sie pokonuje. Ciagle ruszanie i jazda w korku na krotkich odcinkach w miescie pokazuje nawet 15l/100km ale jazda krajowka zgodnie z przepisami mozna uzyskac i 8l/100km.
  12. dwa lata temu dokladnie w Bawarii w Jankach zamawialem X3 g01. Odbior mialem w polowie stycznia, wiec widze ze nic sie nie zmienilo.
  13. to jak decydujesz sie na xline to sugeruje nie wybierac dekoru piano black w srodku - on sie brudzi od patrzenia :/ a reszta to juz wg wlasnego gustu :D
  14. moge sie wypowiedziec o 2,0i: srednia z ponad 70 tkm to ok. 12l/100km. Miasto: 10-14 (miasto miastu nierowne, ja glownie jezdze po Wawie i dojazdy do Wawy) Trasa krajowkami bez szalenst: 9-10 Autostrada utrzymujac ciagle ok. 160 to ok. 12l Dolozysz box albo rowery na dach to powyzej 14l tez nie jest wyczynem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.