Skocz do zawartości

Grobles1989

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw E87 120d 2006r
  • Lokalizacja
    Włocławek

Osiągnięcia Grobles1989

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ogólnie po skasowaniu tych błędów zostają na stale błędy takie jak ten ze zmieniarka cd, sterownik telefonu , zintegrowany system ogrzewania i klimatyzacji elektryczne ogrzewanie , antena gps ma zwarcie oraz MOST pękniecie pierścienia .pojawia się tez błąd o kolumnie kierownicy a mianowicie brak komunikatu centrum sterowania kolumny kierowniczej ale podejrzewam ze może to być od tego ze jak jadę na wprost trzymam kierownice auto ściąga w lewo i zapewne jest to od zbieżności ze jeden z fachowców w moich rejonach tak mi zbieżność ustawił po wymianie końcówek kierowniczych . Ogólnie lekka masakra i zaczyna mnie to już wszystko lekko przerastać ale próbuje walczyć :twisted: :twisted: z tym .
  2. https://zapodaj.net/6fb45939da67a.jpg.html Cos wykombinowalem ale slabo widac :duh:
  3. Jeszcze jeden mam problem bo mam zdjęcie błędów na komputerze i nie wiem jak wrzucić to tutaj w komentarz to zdjęcie :mad2: :mad2: :mad2:
  4. No niestety ale kupiłem firmy mahle i chyba tutaj jest problem ponieważ jak auto stoi w miejscu to grzeje się i temperatura wzrasta ale po ruszeniu z miejsca i jazdy niestety ale temperatura spada do okola 60 60 paru stopni chłodnica robi się ciepła a nie powinna tak jak by chodził silnik na dużym obiegu i jak by termostat główny nie trzymał już zamówiony nowy oryginalny a co do błędów jutro postaram się zrobić zdjęcie błędów z programu ista i wstawię . A troszkę tego jest mianowicie błąd anteny GPS zwarcie , oczywiście błąd filtra dpf ponieważ się nie wypala bo jest za niska temp silnika a tam potrzebna do wypalenia musi wynosić minimum 75 st a u mnie silnik tego nie osiąga przez ten własnie termostat pechowy .i jeszcze do tego jest jakiś błąd pęknięty pierścień MOST. troszkę tego jest .Jeszcze mam problem z modułem bluetooth który uległ uszkodzeniu i zawieszał cały system i radio i niestety musiałem go odłączyć i czeka na naprawę stad tez błąd tego tel.
  5. Problem rozwiązany pęknięta rura od odlotu powietrza do klapy gaszącej. Lecz niestety dpf dalej się zapycha auto wchodzi w tryb awaryjny nie może się wypalić po diagnozie okazało się ze temperatura silnika waha się w okolicach 68 st wymienione oba termostaty na nowe główny oraz egr i dalej temp jest niska czy to możliwe ze termostat główny jest wadliwy mam do tego błąd zintegrowanego automatycznego ogrzewania chodzi najprawdopodobniej o podgrzewacz elektryczny który jest na nagrzewnicy ale czy to ma wpływ na to ze auto się nie dogrzewa do temperatury roboczej ?? A program do diagnozy jest to ISTA .
  6. Witam powracam znów z prośba po diagnozie okazał się padnięty termostat główny który był nie domknięty i nie dogrzewało auta .Dziś po wymianie termostatu wyruszyłem w krotka trasę autostrada w celu wypalenia dpf ponieważ czułem spadek mocy i to znaczący po wyjeżdzie i nagrzaniu auta na autostradzie samochód zaczął lekko szarpać po czym zaczol buczeć strasznie wydech i niestety wyskoczył błąd dpf ze jest zapchany do tego kontrolka silnika incrased emisson po skasowaniu błędu silnika niestety auto jeździ jeszcze gorzej buczy cały czas a do tego mam błąd P14A2 który niestety nie wiem czym jest spowodowany i co na oznacza.
  7. Spoko kupie kabel i będę diagnozował ,zobaczymy co to da dzieki za odpowiedz .
  8. Teoretycznie jak bylem u tego specjalisty od bmw u mnie w mieście były jakieś tam błędy po wymie np sterownika świec bo padł swego czasu a nie bym skasowany po wymianie .Po skasowaniu tych błędów podczas wypalania tego filtra no auto odzyskało taka moc ze sam bylem w szoku i sprawdzał on doładowanie turbiny temperatury płynu i mówił ze było wszystko ok .Jednak po skasowaniu wszystkich błędów był dalej jeden Mianowice jak się nie mylę doładowania turbo ale mówił ze nie jest on stały i ze spowodowane jest po prostu tym ze jest zrobiony chip na te 200 km .Owy specjalista posiadał jak się nie mylę icom i program iste . Oprócz tych błędów posiadam również nieszczęsny moduł bluetooth uszkodzony i na chwile obecna jest on odłączony bo menu idrive sie zacinało i resetowało nie szlo nawet radia posłuchać .nie wiem czy to może mieć coś wspólnego z tym ze się nie chce wypalać .Jeszce przed wymiana tego sterownika świec padła tez klapa gasząca została wymieniona na używana i błąd zniknął.JA na chwile obecna posiadam tylko prosty czytnik obd lecz na nim żadnych błędów nie wykazuje jak by było wszystko ok . Posiadam tez program ISTA REINHOLD z owej strony https://ibmw.info/programy/inpa-f/strony lecz jak narazie nie zakupiłem kabla bo po prostu nie wiem czy kabel do bmw z tej strony będzie współgrał z ISTA https://ibmw.info/produkt/interfejs-bmw-kdcan/ .I dlatego tak pomyslalem czy porpostu nie proscie bylo by usunac dpf i miec ten filtr z glowy .Dodam jescze ze auto jeździ krótkie trasu głownię po mieście i to na pewno tez jest zabójstwem dla tego filtra. Z góry dziękuje za odpowiedz .
  9. Witam posiadam Bmw e87 jeżdżę już nim około 4 lat i niestety chyba jak wszystkich posiadaczy diesla dopadł mnie problem dpf ,Auto ma przejechane 230tys km i auto już raz straciło moc wyskoczył błąd dpf ze jest zapchany znalazłem magika w naszej okolicy który wymusił mi wypalanie owego dpf i na około 3 miesiące było dobrze ale niestety auto znowu traci moc . Mam pytanie takie czy jest możliwość usunięcia dpf ale w taki sposób aby nie trzeba było go dezaktywować w komputerze .Ogolnie auto kupiłem z przebiegiem 176tys wraz z autem dostałem wszelkie faktury jakie były wykonywane naprawy w aucie i przy 150 paru tys był juz czyszczony filtr dpf w serwisie BMW na co mam fakturę opiewająca na kwotę 1000zl. Z góry dziekuje za odpowiedz Forumowiczów .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.