Skocz do zawartości

Majek_Marcello

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 G01 zastąpiło F25

Osiągnięcia Majek_Marcello

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, czy mogę poprosić o sprawdzenie WBAU Z310 60 LD18338
  2. Tak znajdziesz w bimmercode: Acoustical lock/unlock confirmation Enable/disable the acoustical confirmation when the car is locked/unlocked.
  3. To ja mam radę: aktywny tempomat plus asystent pasa a wtedy to i książkę można czytać podczas jazdy :)
  4. W przeciwieństwie do F25 gdzie do tego przebiegu miałem zmienione lusterka, poszycie fotela i turbinę tu jedyny mankament to jak jest mróz na dworze to dopóki nie zacznie wiać ciepłe powietrz odzywają się świerszcze na gaśnicy zamontowanej pod fotelem pasażera (pierwsza minuta jazdy) :) Ale żeby nie było, ten F25 to miałem jakąś sztukę składaną po weekendzie. Dwa inne auta we flocie o dokładnie takim samym konfigu nie miały ŻADNYCH problemów, tylko mój...
  5. Instrukcja instrukcją, ale u mnie w G01 jest magiczny przycisk PDC i ważne, że działa :)
  6. Silnik całkiem, całkiem, mam go 5 miesięcy oraz 13kilo km za sobą i porównanie do 2.0d w F25 (90kilo km). Same plusy: - odczuwalnie bardziej żwawy - cichszy niż F25 nawet na zewnątrz bo w środku jest po prostu lepsze wygłuszenie - co ciekawe ma mniejszy apetyt. Wczorajsza trasa Warszawa - Gdynia i powrót, przejazd starą S7, 150km z prędkością ok 60-80km/h, reszta ok 800km 120km/h i lekko więcej, trochę wyprzedzania na trybie sport reszta w trybie komfortowym, wynik - 6,7l/100km. Na autostradzie różnicy nie ma w porównaniu do F25 (wir w baku rośnie wraz ze wzrostem prędkości i mam wrażenie, że wykładniczo :) ), ale miasto i przejazdy do 120km/h apetyt rewelacja ale: - jak to diesel klekocze przy otwartych oknach (szyby z izolacją akustyczną konieczne :)) - subiektywnie wydaje mi się, że start/stop jakoś tak bardziej agresywny, szarpiący... przydał by się mały silnik elektryczny do ruszania... albo wyłączyć start/stop na stałe bimmerem Następny będzie 30d o ile jeszcze będzie bo benzyna to jakiś dramat. Pojeździłem 20i w x4 g02 i normalnie jak w hybrydowej C-HR ze skrzynią bezstopniową, wyje, napina się, robi wrażenie, ale żeby to jeszcze jechało... a wir w zbiorniku! Nie mam ciężkiej nogi, a trasa Warszawa- Kraków i powrót wiosną (było ciepło, ale nie gorąco) dała wynik ponad 9l/100km no i każde wyprzedzanie to była walka o życie mimo trybu sport i nogi w podłodze. Nawet żona powiedziała, że coś jest nie tak ze mną(!) bo strasznie długo wyprzedzam inne auta :) Wtedy jeździliśmy F25 2.0d i do tego porównywała! Majek
  7. W X3 G01, kamerę można włączyć w dowolnym momencie. Wystarczy przyciskiem w pobliżu selektora biegów aktywować PDC a potem ewentualnie włączyć widok z kamery na wyświetlaczu. Mam kamerę cofania zwykłą, nie 360 i działa. Chociaz w manualu jest też info, że są wersje bez przycisku PDC :) Panel z bmwstore w postach wyżej jest z F25 Tu info z manuala: https://www.instrukcjaobslugipdf.pl/bmw/x3-2016/instrukcja?p=21 https://www.instrukcjaobslugipdf.pl/bmw/x3-2016/instrukcja?p=143 https://www.instrukcjaobslugipdf.pl/bmw/x3-2016/instrukcja?p=144 Majek
  8. Poddałem się... Apple CarPlay w trybie pełnego okna mnie przerosło... może ktoś coś podpowie?
  9. A tak z ciekawości jest może w Warszawie lub okolicach ktoś posiadający interfejs?
  10. Qrcze aż mi się wierzyć nie chce że to aż takie proste... dzięki
  11. Dziś wymiękłem, asystent robił co chciał, ruszał jak patrzyłem w inną stroną, ba ruszał bez rąk na kierownicy i po dłuższym postoju, ale również nie ruszał po zatrzymaniu na ułamek sekundy... generalnie jakiś chaos Majek
  12. To ja mam pytanie laika: Jakiś step by step na podłączenie Bimmer do auta, oprócz nabycia aplikacji i adaptera? Mam cholernie dużo pytań i nie ukrywam, że zamiast przebijać się przez fora, filtrować błędne informacje, wolałbym skorzystać z doświadczenia korzystających z zalet Bimmer. Majek
  13. Coś dziwnego bo sam CarPlay zapięty jest przecież via Bluetooth, auto nie podaje sieci WiFi (przynajmniej u mnie). Może coś przeoczyłem? Majek
  14. Ja co prawda od niedawna jestem użytkownikiem G01 (przesiadka z F25 ze standardowym zawieszeniem) ale powiem szczerze, że wręcz szczęka mi opadła jak działa to adaptacyjne. W trybie komfortowym jest trochę jak w VOLVO XC90 na pneumatycznym, łódeczka i płyniemy sobie, mam codziennie do przejechania kliku "policjantów" i 500 metrów lekkiego offroad po dziurach i często błocie na piachu. Zero stukania i dziwnych dźwięków (w przeciwieństwie do F25) jest cicho i cholernie komfortowo. Za to przełączenie na sport (zawieszenia, nie trybu jazdy) powoduje że czuję każdy kamień pod kołem, a zakręty które w komforcie przelatuje się 60-70 km/h można spokojnie przefrunąć 20-30 km/h szybciej. Powiem szczerze niesamowite uczucie. Porównując do F25 (auta wymieniłem tego samego dnia i miałem około godzinę przerwy w jeździe) jest dużo lepiej. F25 był dość głośny z zawieszenia na tych gorszych drogach, którymi się poruszam i jednocześnie na kawałku "Ski" łagodnie pływał. G01 w komforcie pływa podobnie na Sce ale na dziurach jest za...biście, a znowu w sporcie czuć jak auto zaczyna kleić się do asfaltu i na Sce nie ma lekkiego dyskomfortu. Jest duuużo lepiej. Jedna tylko uwaga to asystent pasa ruchu włączający się powyżej 70km/h, pierwsze z nim spotkanie (awaryjna zmiana pasa i uciekanie przed autem zajeżdżającym drogę) o mało nie skończyło się źle bo nie miałem pojęcia, że będę musiał walczyć z autem. Ta cholera za nic nie chciała zmienić pasa i było o włos... trzeba by pogrzebać w ustawieniach i trochę złagodzić jego działanie, niech ostrzega a nie przejmuje kierowanie, może ktoś już ma to za sobą? Bardzo zadowolony z zawieszenia adaptacyjnego - Majek PS. Na kołach RFT 19''
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.